גן עדן – איך תוכלו להגיע לשם?

כל אחד מאיתנו חושב מה יקרה ביום שנגיע אל העולם הבא. יש לא מעט סימני שאלה שעשויים להעסיק אותנו, אך מה שבטוח הוא שכולם ירצו להגיע אל גן עדן. לא אורח החיים הם כרטיס הכניסה אליו, אלא מעשים טובים ושמירה על המצוות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/02/21 14:55 טז באדר התשפא

גן עדן – איך תוכלו להגיע לשם?
צילום: יח"צ

בין אם נודה בזה ובין אם לא, כל אחד מאיתנו חושב מה יקרה ביום שנגיע אל העולם הבא. יש לא מעט סימני שאלה שעשויים להעסיק אותנו, אך מה שבטוח הוא שכולם ירצו להגיע אל גן עדן. כל המעשים שאנחנו עושים בעולם הזה, הם אלה שבאמצעותם נוכל להיכנס לגן אדם. אם לא נפעל כמו שצריך, לא מן הנמנע כי נמצא את עצמנו בגיהנום. אז מה אתם צריכים לעשות בכדי להיכנס לגן אדם ולא להיכנס לגיהנום? אנו כאן בכדי לנסות לסייע לכם. 

מעשים טובים הם כרטיס הכניסה לגן עדן

אתם לא צריכים לעבוד קשה בכדי להיכנס אל גן עדן. האמת היא שהדרישה מכל בן אדם היא דרישה יחסית פשוטה ולא מאוד מורכבת. כל אחד צריך להשתדל לעשות מעשים טובים בכדי להשיג את כרטיס הכניסה המיוחל. לא מדובר על פרוצדורה שהיא כל כך מורכבת, ויש כאלה שעושים את זה בטבעיות מעוררת השראה. ככל שתהיו אנשים טובים יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי תיכנסו לגן אדם.

שמירה על המצוות על פי ההלכה

משימה שיכולה להיות קצת יותר קשה היא שמירה על המצוות על פי ההלכה. דבר שמזכה כל אחד בלא מעט נקודות זכות שיסייעו לו להגיע אל גן עדן. ככל שאדם מקבל על עצמו יותר מצוות, כך הוא יוכל להגדיל את סיכויי להגיע למקום טוב בעולם הבא. כמובן שלא מדובר על דבר שהוא בטוח, אך בסוף ככל שיהיו יותר מצוות כך הם יוכלו לגבור על כל המעשים הרעים בעולם הזה.

לא חייבים להיות דתיים בכדי להגיע לגן עדן

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי הם אינם יכולים להגיע לגן עדן רק בגלל שהם לא דתיים. בפועל כל אדם יהודי יכול להגיע לגן עדן, מכיוון שהוא נשפט על פי מעשיו בלבד. זה לא קשור לאורח החיים שבו הבן אדם חי, וזה לא משנה עד כמה הוא הגדיר את עצמו כדתי. בסוף המעשים שכל בן אדם עשה הם אלה שקובעים אם הוא יגיע לגן עדן או מצד שני האם הוא יגיע לגיהנום. כמו שאמרנו מעשים טובים ושמירה על המצוות הם כרטיס הכניסה.

אף פעם לא מאוחר מידיי לשמור מצוות

שמירת מצוות היא חשובה מאוד, היא גם חשובה מאוד עבור הנפש של כל אדם. כך שתיקחו בחשבון כי אף פעם לא מאוחר מידיי להתחיל לשמור מצוות, ולהגיע בסופו של יום לגן עדן. אפילו אם עד כה עשיתם לא מעט מעשים לא טובים, בסוף אתם נשפטים על פי המעשים שלכם לכל אורך חייכם. כך שאם תתחילו לשמור מצוות ולעשות מעשים טובים, לא מן הנמנע כי בסוף תוכלו לגבור על כל המעשים הפחות טובים.