שמחה עם מגבלות

כמו שאין מגבלות לשמחה, גם אין שמחה ללא מגבלות – גם ברגעים השמחים ביותר בחיים, עלינו לזכור את אלו שאינם יכולים לשמוח כמונו וזקוקים לעזרתנו | בעלה זקוקים לעזרתכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/02/21 21:28 ט באדר התשפא

שמחה עם מגבלות
צילום: עלה

בפורים הקרוב כולנו נחגוג קצת אחרת. מעל שנה עברה מאז פרצה מגפת הקורונה, וכולנו התרגלנו לחיות עם המסכות, הבידודים, הסגרים וכל המגבלות שהפכו את חיינו לכל כך שונים מאלו שתמיד הכרנו. אך יש ילדים שהמגבלות עבורן הן מציאות תמידית, והם אינם מכירים כל דרך אחרת לחיות.

אנחנו בעלה מאמינים שאף מגבלה לא יכולה לכבול את הנפש ולמנוע מבעדה מלהופיע. בכל יום ויום אנחנו רואים איך ילדי עלה מצליחים, למרות כל המגבלות, להתקדם עוד ועוד ולשמור על השמחה והתקווה.

כבר קרוב ל-40 שנה שאנחנו נותנים מענה טיפולי ושיקומי ומהווים בית חם לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית – כולל מורכבות רפואית. בששת המרכזים שהקמנו מטופלים מדי יום מאות ילדים הזוכים בטיפול ושיקום איכות חייהם, תוך שימוש במגוון כלים מקוריים ובחדשנות פורצת דרך.

אנחנו עושים זאת בסיועו של צוות מופלא: מורות, גננות, סייעות שיקומיות, פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת, הידרו-תרפיסטים, תזונאים, רופאים, אחיות, צוות פסיכו-סוציאלי, מטפלים רגשיים במוזיקה, אמנות, מתנדבים ועוד.

וכאן המקום לומר שכמו שאין מגבלות לשמחה, גם אין שמחה ללא מגבלות – גם ברגעים השמחים ביותר בחיים, עלינו לזכור את אלו שאינם יכולים לשמוח כמונו וזקוקים לעזרתנו. אנו בעלה זקוקים לעזרתכם כדי להמשיך ולהעניק לילדים שלנו את האפשרויות לחוות חיים מלאים וטובים, וכדי להגשים עוד חלומות גדולים שאנו טווים להם.

בזכותכם, השמחה המוגבלת תהפוך לשמחה מושלמת, בפורים הזה מחבקים את ילדי 'עלה'. לחצו כאן לתרומה שתהפוך את המוגבלות לשמחה

 

צילום: עלה