במקום הראשון: 'לאומית' מובילה את מבצע חיסוני הקורונה הארצי

הכי זמינים, הכי נגישים והכי מהירים: בתוך ימים ספורים נטלה לאומית את ההובלה על מבצע החיסונים הארצי כאשר לקוחותיה נהנים מהתורים המהירים והנגישים ביותר לחיסון נגד קורונה. "נגיע אל כולם והחיסונים יינתנו לכלל לקוחות הקופה בכל הערים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/01/21 15:04 א בשבט התשפא

במקום הראשון: 'לאומית' מובילה את מבצע חיסוני הקורונה הארצי
חיסון לקורונה, צילום: shutterstock

מבצע "נותנים כתף" בשיאו וקצב ההתחסנות של אזרחי ישראל מפני נגיף הקורונה הינו הגבוה ביותר בעולם תודות לשילוב הכוחות הנדיר בין כלל הגורמים הרלוונטיים. בשלב זה מתמקד המבצע בחיסון של כל קבוצות הסיכון בגילאי 60 כשמיד לאחריהן ייפתחו החיסונים לשאר האוכלוסייה. 

מרבית החיסונים מתבצעים על ידי קופות החולים כשכל אחת מהן אמונה על חיסון לקוחותיה. מי שמובילה את המבצע הזה בכל הפרמטרים היא 'לאומית שירותי בריאות' שנערכה למבצע המורכב הזה מבעוד מועד באופן האפקטיבי ביותר ועל ידי כך היא מצליחה לספק כעת ללקוחות את המענה היעיל, הנגיש והמהיר ביותר בנושא החיסונים. 

במסגרת מבצע החיסונים הנרחב שהחל בתחילת השבוע שעבר, להתחסנות נגד נגיף הקורונה, 'לאומית שירותי בריאות' העלתה השבוע הילוך והגבירה את קצב ונפח הפעילות עם פתיחתם של 35 מרכזים רפואיים לחיסון ברחבי הארץ, בראשם המתחם המרכזי בביתן 1 במרכז הירידים - גני התערוכה בת"א אשר מכיל  כ- 8 עמדות חיסון ומבצע עד כ- 1,000 חיסונים ביום בקרב לקוחות הקופה.

יצוין כי מבצע החיסונים הנרחב שהחל בדיוק עם פתיחתו של המרכז הראשון ברח' הפטמן בת"א בו חוסנו עובדי הקופה העוסקים במלאכת החיסונים, צוותי הרפואה והלוגיסטיקה ולאחר מכן החל שלב החיסון של אוכלוסיות הסיכון. 

כאמור, מתחילת השבוע שעבר ניתן האור הירוק ועמו האפשרות ללקוחות הקופה לפנות למוקד השירות הארצי על מנת לזמן תור לחיסון עבור קבוצות התיעדוף ע"פ ההנחיות שקבע משרד הבריאות. את התור ניתן לזמן  דרך האתר, אפליקציה, המוקד הטלפוני וכמובן בסניפים.

וכשמדובר על "הזמנת תור" לקוחות לאומית יכולים להיות רגועים בהחלט! בבדיקה שנערכה ע"י חדשות 12 עלה כי בלאומית ניתן לזמן את התור המהיר ביותר לחיסון קורונה. "בדקנו ב-4 הקופות. בלאומית הצלחנו לזמן תור כבר השבוע. במאוחדת ובמכבי התור הקרוב הוא לשבוע הבא, ובכללית ניסינו להתחבר דרך חשבון של קשיש המשתייך לאוכלוסייה בסיכון ולא הצלחנו לקבוע תור", כך נמסר בבדיקה. 

חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, אמר בפתיחת מתחם החיסונים המרכזי בגני התערוכה: "בהמשך לשבוע החיסונים הראשון שעבר כמצופה וכמתוכנן על הצד הטוב והיעיל ביותר עם חיסונים של, 18,000 מקרב לקוחותינו הנמנים עם אוכלוסיית היעד שהגדיר משרד הבריאות.

החל מהבוקר אנו פותחים 35 מרכזים רפואיים בפריסה ארצית כשבראשם יעמוד המתחם המרכזי בביתן 1 בגני התערוכה בת"א. על אף שאנו משלשים החל מהבוקר את נפח והיקף הפעילות אני מאמין שנעמוד במשימה על הצד הטוב והבטוח ביותר ונחסן את כל מי שירצה להתחסן על מנת להעביר מעלינו את מגפת הקורונה. אנחנו נבצע את החיסונים בכמה עשרות מרכזים רפואיים, וככל שיהיו מרכזי חיסון ארציים - נשתלב גם בהם כחלק ממערך ההתחסנות עבור מבוטחי לאומית". 

חגית איתמרי, אחות ראשית ב'לאומית שירותי בריאות', אמרה: "אנו בלאומית שירותי בריאות מאוד נרגשים להמשיך במבצע החיסונים הארצי ולעדכן כי הבוקר פתחנו 35 מרכזים רפואיים בפריסה ארצית כשבראשם עומד המתחם המרכזי בביתן 1 בגני התערוכה בת"א, למרות העלייה המשמעותית במספר המרכזים הרפואיים שפתחנו החל מהבוקר הצוותים ערוכים ומתודרכים היטב לקראת המשך מבצע החיסונים הנרחב, חשוב לנו לציין שנגיע אל כולם והחיסונים יינתנו לכלל לקוחות הקופה".

יצוין כי לאומית שירותי בריאות דאגה להיערך זמן רב מראש, עם תדרוך ותגבור של כוח אדם מקצועי: מערך רפואי ומערך לוגיסטי שצפויים לעבוד במשמרות ולאורך כ- 12 שעות ביממה לאורך כל התקופה הקרובה.

כל מתחם חיסונים מחולק לאזורים ע"י מחיצות ופרגודים ומורכב מ- עמדת קבלת קהל, עמדת תישאול, עמדת חיסון, מאוישת במחשוב ומכשור רפואי, ועמדת המתנה לאחר החיסון. כל הצוותים הרפואיים שיטפלו ויעניקו את החיסונים יחוסנו מראש על מנת להימנע מהדבקה מיותרת של לקוחות המגיעים להתחסן.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין שביקר במתחם הראשי בתל אביב כדי לבחון מקרוב את הניהול והיישום בפועל של מבצע החיסונים הגדול, אמר: "אני שמח לראות מתחסנים ראשונים מקרב מבוטחי הקופה. פגשתי בן  102 ובת 91, ניצולי שואה, שהגיעו כדי לקבל את החיסון. ראיתי את האחיות בפעולה. כל התורים מלאים. אני רוצה להודות לכם על ההיערכות בזמן כל כך קצר. הערכה שלנו שכבר למעלה מ 200,000 תורים נקבעו בקופות השונות ורואים היענות מדהימה של הציבור". השר הוסיף: "אני מבקש מאזרחים שמעל גיל 60 ועם מחלות רקע להגיע להתחסן. בעזרת ה' תוך פרק זמן קצר נראה מיליוני מחוסנים. אנחנו עומדים בקצב".