איך לחסוך בהדברה עם חברת הדברה סנטר

ישנן כיום לא מעט חברות המציעות שירותי הדברה, אך לא כדאי להתפשר על נותני השירות שלכם בתחום זה. הבחירה בסנטר תאפשר לכם להיפטר מהחרקים, מהמזיקים או מהמכרסמים שבביתכם אחת ולתמיד, כאשר תהליך ההדברה יתבצע כמובן בצורה בטוחה ומקצועית

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/01/21 14:23 כח בטבת התשפא

איך לחסוך בהדברה עם חברת הדברה סנטר
צילום: freepik

כאשר מופיעים בבית חרקים, מזיקים או מכרסמים שונים, חשוב מאוד לפנות באופן מידי לשירותיה של חברת הדברה. ישנן כיום לא מעט חברות המציעות שירותי הדברה, אך לא כדאי להתפשר על נותני השירות שלכם בתחום זה. חברת הדברה סנטר ידועה כחברה המקצועית ביותר בתחום הדברות מסוגים שונים. הבחירה בחברה תאפשר לכם להיפטר מהחרקים, מהמזיקים או מהמכרסמים שבביתכם אחת ולתמיד, כאשר תהליך ההדברה יתבצע כמובן בצורה בטוחה ומקצועית.

סוגי הדברות

כיום ניתן למצוא מגוון חרקים או מזיקים שונים בבתים פרטיים, בבתי עסק, במשרדים ועוד. המה כמה דוגמאות להדברות מאוד פופולאריות בעונת הקיץ.

הדברת תיקנים

הדברה כנגד תיקנים אמריקאים היא מסוג הפעולות שכדאי לבצע אחת לשנה, בסמוך לתחילתה של עונת הקיץ. ביצוע הדברה בתקופה זה מהווה הקדמת תרופה למכה שכן, אין כמעט בית שלא מופיעים בו תיקנים מסוג זה בעונת הקיץ. סוג נוסף של תיקנים הם התיקנים הגרמנים. מדובר על ג'וקים קטנים ובהירים שמצויים במטבח ויכולים להסתתר גם בארונות, מכונת הקפה, בר המים, קרטונים ועוד. קצב ההתרבות של התיקנים הללו הוא גבוה ועל כן מיד כאשר נתקלים בהם חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הדברה מקצועית. הדברה מעין זאת תתבצע בצורה של פיזור פיתיונות מורעלים בצורת ג'ל או הנחת מדבקות עם פרומונים שמושכים את החרק המדובר.

הדברת נמלים

נמלי אש הן נמלים אדומות שעלולות לעקוץ ולגרום לתגובות לא נעימות. מדובר על חרק שמצוי בעיקר בחצרות ובמקומות שבהן יש לחות גבוהה יחסית. הדברה של נמלי אש תתבצע באמצעות פיזור פיתיונות רעילים מתחת לצמחייה ובתוכה, ברדיוס גדול. נמלים רגילות לעומת זאת הן נמלים שמופיעות בתוך הבית. בהדברת נמלים מעין אלה חשוב מאוד לזהות את המיקום של קן מכיוון שעד שלא משמידים את הקן של הנמלים, אי אפשר באמת להיפטר מהן.

הדברת מכרסמים

גם המכרסמים מופיעים מדי פעם בעונת הקיץ בבתים, אך לא רק. אם הופיעו בביתכם חולדות או עכברים, חשוב לבחור חברת הדברה שיודעת כיצד ללכוד אותם בצורה הטובה ביותר. הדברה מעין זאת מתבצעת בשיטות שונות כגון: מלכודות הומאניות, מלכודות רעל ועוד. הדברת מכרסמים היא לא דבר פשוט ולכן חשוב לבחור עבורה חברה מקצועית.

חברת הדברה סנטר- מקצועיות, אמינות ומחירים נוחים

כאשר מחפשים חברת הדברה, חשוב מאוד להקפיד על המקצועיות שלה בתחום הדברת מזיקים וסוגי הדברות אחרות, אך מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא כי המחיר אותו היא מציעה תמורת שירותי ההדברה הוא מחיר נוח ומשתלם. חברת הדברה סנטר אשר פועלת בתחום למעלה מ15 שנים, מתחייבת למחירים נמוכים ומעניקה אחראיות על כל שירות. מדובר על אחת מחברות ההדברה הגדולות והידועות בישראל. לחברה יש צוות מדבירים אשר מוסמך לטפל בכל סוגי המזיקים השונים. החברה מציעה הדברה מיידית, בכל יום ובכל שעה מבלי שהמזמין יידרש לשלם תוספת על שירותי אקספרס והתוצאות מובטחות. בכדי לחסוך במחיר הדברה ובד בבד, לקבל את השירות המקצועי ביותר, כדאי לבחור בחברת הדברה סנטר.