חברות אחזקה חוסכות זמן והתעסקות

יש לך מבנה מסחרי וההתעסקות בו מתישה? מהי חברת אחזקה ומהם השירותים אותה היא מציעה? כיצד בוחרים בין חברות אחזקה את המתאימה ביותר – ואיך יודעים שבחרנו בחברה הנכונה?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/01/21 17:08 כו בטבת התשפא

חברות אחזקה חוסכות זמן והתעסקות
אחזקת בית , צילום: shutterstock

מבנים מסחריים דורשים השקעה רבה כדי שיהיו נקיים ומתוחזקים. מרכז מסחרי שאין בו עבודות גינון, ניקיון ואחזקה, הוא מרכז מסחרי שנדון לכישלון. אך ההתעסקות בנושאים אלו מצריכה ידע, בעלי מקצוע והמון זמן וסבלנות. לרוב, לבעלי מרכזים מסחריים אין זמן להעמיק בהתעסקות סביב נושאים אלו ובדיוק לשם כך קמו להן חברות אחזקה שמטרתן לטפל בנושאים אלו, כמו גם באחזקה של בנייני מגורים.

כנסו לאתר בוס בעלי מקצוע כדי לאתר חברות אחזקה מדורגים לפי מחיר, אמינות ומקצועיות!!

מדוע כדאי לשכור שירות של חברות אחזקה

חברת אחזקות הנה חברה שמטפלת בכל נושא האחזקה של המבנה. בין אם מדובר על בניין משרדים ובין אם מדובר על מבנה למגורים או שילוב של שניהם. כיום גם בבנייני מגורים גדולים במיוחד יש צורך בטיפול שוטף, לעיתים יום יומי בנושאי אחזקה. ועד הבית בדרך כלל מטפל בנושא אך לעיתים לא מספיק ועד בית אחד בשביל לטפל בכל הנושאים הנדרשים, מה גם שמדובר על תפקיד התנדבותי וכאן נכנסת לתמונה חברת האחזקה. כשמדובר על מבנה מסחרי או על בניין משרדים יש צורך מהותי בשירות שכן לא מצופה מבעלי העסקים להתעסק כל היום בנושאים אלו.

חברת האחזקה פוטרת את ועד הבניין ואת בעלי העסקים או המשרדים מההתעסקות הבלתי פוסקת בצרכי המבנה ומפנה להם את הזמן לעסוק בנושאים ניהוליים יותר.

באילו נושאים מטפלות חברות אלו

מטרתה של חברת האחזקה הנה לדאוג לכל נושא אחזקת המבנה, גדול כקטן. זו יכולה להיות נורה שנשרפה בכניסה למבנה וזו יכולה להיות הצפה בחניון בחודשי החורף, פיצוץ בצנרת הגינה או תקלה במעלית. חברת התחזוקה תעסוק בכל נושא התחזוקה, הגינון והניקיון של המבנה, כולל ההתקשרות עם בעלי המקצוע השונים האמונים על ביצוע עבודות אלה במסגרת השירות, בין אם החברה מעסיקה אותם בעצמה ובין אם היא שוכרת את שירותם במסגרת הסכמות ההתקשרות עמה.

האם חברות אחזקה הן גם חברות ניהול מבנים?

חברת אחזקה היא לא חברת ניהול אך בהחלט ניתן למצוא חברות רבות שמשלבות בין שני התחומים. וזאת כדי לספק ללקוחותיהם מגוון רחב של שירותים. החברה פועלת בפן הפיזי –

  • לגינון,
  • לניקיון
  • ולתחזוקה שוטפת של המבנה כולל תיקונים שונים בכל חלקי המבנה.

חברת ניהול הנה חברה שמנהלת את המבנה. למשל – אם זה מבנה מסחרי היא זו שבאה בהתקשרות עם שוכרים ומשכירים, היא דואגת לנושאים כמו ביטוח וגם להתנהלות מול הרשות המקומית בנושאים שונים.

האם חברות אחזקה דואגות גם לנושא גינון והשטח החיצוני של המבנה?

חברות אחזקה כחלק בלתי נפרד מהשירות שלהן מספקות גם שירותי תחזוקה לחלק החיצוני של המבנה:

  • תיקוני צנרת במידת הצורך,
  • על גינון שוטף
  • והתקשרות מול בעלי המקצוע,
  • תאורת גינה,
  • תיקון תקלות שונות בחניון או בחניית המבנה כגון שער חשמלי, צביעה וכדומה.

בחירת חברת אחזקה

בבחירת חברת אחזקה יש לשים לב לכמה נושאים כשהחשוב ביניהם הוא הוותק והניסיון שיש לחברה. חשוב מאוד לבחור חברה שמכירה את התחום שנים. היא עובדת עם כל בעלי המקצוע והשירות שלה הוא שירות מהיר, יעיל ובעלות טובה. ניתן היום למצוא חברות אחזקה באתרי האינטרנט המציגים בפני הגולשים מאגרים של בעלי מקצוע לאחר שעברו סינון ראשוני ודורגו על ידי הגולשים. כדאי לשים לב לנושא המיקום הגיאוגרפי כדי להבטיח שהחברה מסוגלת לספק את השירות באזורך.