מגשימים את החלום: לבנות קריירה בטיס מסחרי באקדמיה לטיס

עבור אינספור נשים וגברים, מבוגרים וילדים, הטסת מטוס היא חלום וותיק אשר נתפס בדרך כלל כבלתי מציאותי. רבים סבורים כי קורס טיס בחיל האוויר במסגרת השירות הצבאי הוא הדרך היחידה להיכנס לעולם התעופה כטייסים וטייסות, אך בפועל זהו לא המצ

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/12/20 14:49 ט בטבת התשפא

מגשימים את החלום: לבנות קריירה בטיס מסחרי באקדמיה לטיס
קורס טיס אזרחי, צילום: האקדמיה לטיס מסחרי CAA

בישראל פועלת מזה כשלוש שנים האקדמיה לטיס CAA אשר מכשירה את משתתפי המסלול להיות טייסים מסחריים מקצועיים בחברות תעופה ובענף השירותים המוטסים (סחורה, צילום, ריסוס חקלאי ועוד).

להפוך לטייסים מסחריים בתוך שנתיים – בית הספר לטיסה של האקדמיה

בית הספר לטיסה של האקדמיה לטיס CAA מציע מסלול של כשנתיים במהלכו רוכשים התלמידות והתלמידים את כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש (כמו גם שעות טיסה ותרגול רבות, כפי הצורך) על מנת להפוך לטייסים מסחריים מקצועיים בעולם הטיס האזרחי, הכולל כאמור את כל שירותי הטיסה האזרחיים למיניהם, או במילים אחרות – את כל מה שאינו קשור לעולם התעופה הצבאי של החיל האוויר. 

כל אחד יכול

כל אחד יכולצילום: האקדמיה לטיס מסחרי CAA

האקדמיה לטיס, אשר נשיאה הוא מפקד חיל האוויר והרמטכ"ל במיל' דן חלוץ, שואבת רבות ממסורת הטיס הצבאי המפוארת של חיל האוויר הישראלי, בפרט רמה מקצועית גבוהה ביותר וחוסר נכונות להתפשר ו"לעגל פינות". חיל האוויר הישראלי ידוע כאחד המקצועיים והאיכותיים בעולם, ויוצאיו הם שהקימו את האקדמיה לטיס, בנו את תכנית הלימודים ומעבירים את מרבית השיעורים לאורך המסלול.

בעוד קורס זה אורך כאמור כשנתיים שלמות (טיס הוא מקצוע מורכב ביותר המצריך לימודים מקיפים ברמה גבוהה ביחס למרבית המקצועות האחרים), הוא בנוי במתכונת גמישה ונוחה ביותר, כזו המאפשרת גם למרבית האנשים העסוקים בקריירה וגידול ילדים, להשתתף ולסיים את הקורס בהצלחה: החניכים באקדמיה לומדים שלושה ימים בשבוע ובשאר השבוע פנויים לעבודה. 

ערוצי מימון נוחים והיצע תעסוקה עתידית רחב ביותר בעולם הטיס האזרחי

קורס טיס מסחרי של האקדמיה לטיס בישראל הוא לא רק קורס יחסית ארוך, מקיף, מעמיק וברמה מקצועית גבוהה ביותר, אלא גם קורס לא זול במיוחד. זאת מכיוון שהכשרה של טייסים היא דבר מורכב ויקר בפני עצמו, המצריך למשל תחזוקה שוטפת של צי המטוסים, אינספור שעות לימוד ותרגול עם מורים מנוסים וטייסים וותיקים ועוד. 

עם זאת, באקדמיה לטיס מעוניינים להנגיש את הקורס לאוכלוסיות רחבות כמה שיותר. לכן, מציעה האקדמיה מסלולי מימון נוחים וגמישים יחסית, המאפשרים פריסה ארוכת טווח של התשלומים עבור הקורס. מאחר וניתן להמשיך ולעבוד באופן כמעט רגיל במקביל לקורס, מימונו הופך רלבנטי ואפשרי עבור חלקים נרחבים באוכלוסייה. 

CAA

CAAצילום: האקדמיה לטיס מסחרי CAA

בטווח הארוך קורס זה משתלם מבחינה כלכלית למרות עלותו הגבוהה יחסית, מפני שטיס אזרחי הוא תחום בו היצע התעסוקה הוא רחב ואטרקטיבי ביותר. טייסים אזרחיים מקבלים משכורות נאות ביותר, במיוחד לאחר צבירת כמה שנות וותק, ונראה כי תמיד ישנה עבודה בעולם זה עבור המחזיקים ברישיונות ובתעודות המתאימות. לכן, בית הספר לטיס של האקדמיה בארץ מהווה לא רק הגשמת חלום עבור רבות ורבים, אלא גם השקעה מושכלת ונבונה בעתידם התעסוקתי.

מתעניינים לגבי בית ספר לטיסה? היכנסו למידע נוסף אודות האקדמיה לטיס מסחרי CAA המציעה קורס טיס אזרחי מקצועי.