הגרלת החלומות ממשיכה לסייע ובנוסף מציעה כרטיסים בהנחת חנוכה ענקית

קראו את סיפורם של שרון והדס כהן, מבני נצרים, ושל אפרת אלפסי, ממעלה אדומים, שקמו על הרגליים בזכות התרומה מקרן עם ישראל חי. תרמו גם אתם לקרן ואולי לתזכו בדירה בשווי $1,000,000 במרכז ירושלים.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/12/20 12:14 כח בכסלו התשפא

הגרלת החלומות ממשיכה לסייע ובנוסף מציעה כרטיסים בהנחת חנוכה ענקית
צילום: צילום מסך

הסיפורים כיצד "קרן עם ישראל חי" מצילה עסקים שנפגעו מקורונה ממשיכים להגיע אלינו:

"אנו חקלאים בחלוצה - חבל אשכול, יש בבעלותנו משק חקלאי גדול המשווק ירקות מיני ייחודיים בעיקר למשרד החינוך. עקב סגירת מוסדות החינוך והמגפה, מכירת הירקות כמעט נעצרה ונקלענו למצב כלכלי קשה. כמעט ניתקו לנו את המים לחקלאות עקב חוב גדול שהצטבר ולא היה בידנו לשלם. התרומה מקרן עם ישראל חי הגיעה ממש בזמן והצילה אותנו מפשיטת רגל... תבורכו מפי עליון." (שרון והדס כהן, בני נצרים)
"הכסף יעזור לי לשלם לרו"ח על ניהול העסק והגשת הדו"ח השנתי וגם לרכישת תוכנה מקצועית עם רישיון לעבודה ולפרסום על העסק שלי. בזכות הקרן אני יכולה להמשיך להפעיל את העסק. אין לי מילים להודות. הלוואי ונזכה תמיד להיות מהנותנים." (אפרת אלפסי, מעלה אדומים. אדריכלית ומעצבת פנים מזה כ-14 שנה)

אלה שניים מהסיפורים הרבים של עסקים ומשפחות - ופרנסתם - שניצלו על ידי "קרן עם ישראל חי", מהכסף שגויס בהגרלת החלומות של השנה הנוכחית. עכשיו גם אתם יכולים להיות חלק מזה... ועל הדרך, אולי לזכות בדירה בשווי $1,000,000 במרכז ירושלים.

זו השנה השלישית של הגרלת החלומות, ואם תקפצו עכשיו על ההזדמנות תוכלו להשיג כרטיסים במחיר מוזל מאוד! ב"קמפיין חנוכה", כל מחירי הכרטיסים מופחתים ב -8% במהלך 8 ימי החנוכה! אתם חוסכים לפחות 48 שקל בכל כרטיס. בנוסף אתם מקבלים 1 + 1 - לא יאומן!
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן