עדיין נוסעים עד למוסך? תעשו צעד קדימה והזמינו מצבר עד הבית

גם אם הלך לכם המצבר והרכב לא מניע אל תתייאשו, כיום יש חברות שמציעות שירות החלפת מצבר עד הבית, בקלות ובמהירות. במאמר הבא נסביר למה כדאי להזמין את השירות הזה, מה חשוב לשאול לפני וגם, איך תדעו שהמצבר שלכם הלך? כל התשובות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/12/20 12:03 כח בכסלו התשפא

עדיין נוסעים עד למוסך? תעשו צעד קדימה והזמינו מצבר עד הבית
צילום: shutterstock

מצבר עד הבית – למה זה כדאי?

אין ספק שאין תזמון טוב לגלות שהמצבר שלכם הלך, בטח אם אתם ממהרים לפגישה מאד חשובה שסביר להניח שכבר לא תוכלו להגיע אליה. לכן, אם אתם כבר יכולים להקל על עצמכם במשהו, הזמינו שירות של החלפת מצבר עד הבית.

גם אם מדובר בשירות מעט יקר יותר, זה תמיד ישתלם לכם מאשר להזמין גרר, לשלם לו על הגרירה וגם להוציא עוד כסף על המצבר עצמו.

בנוסף, גם הזמן הוא פרמטר חשוב עבורכם, כי אחרי הכל הוא שווה לכם כסף. כיום רוב החברות מציעות את השירות הזה מעכשיו לעכשיו. אתם מתקשרים ותוך מספר שעות המצבר החדש אצלכם ברכב, מותקן ומוכן לנסיעה הראשונה שלנו.

בקיצור, זה הזמן להקל על עצמכם, להזמין מצבר עד הבית עם מאור מצברים ולהיות רגועים ובראש שקט לחזור ולהשתמש ברכב שלכם בבטחה.

מה חשוב לשאול לפני?

לפני הכל הכי חשוב זה לברר היכן איש המקצוע או החברה נמצאים פיזית. במידה ואתם לחוצים בזמן וצריכים החלפה מהירה של המצבר, אין טעם ליצור קשר עם חברה שנמצאת פיזית רחוק מכם, גם אם היא מספקת שירות באזור שלכם.

בנוסף, ודאו מראש אם יש אחריות על המצבר ומה התוקף שלה. מצבר זה לא משחק ילדים, הוא הלב של הרכב והוא יקבע אם תצליחו להניע אותו או לא. לכן, דרשו את האחריות בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך.

דימו לב שעל גבי המצבר אמורה להיות מודבקת מדבקה שמציגה את תאריך התפוגה של האחריות, שימו על זה דגש.

גם נושא המחיר הוא פרמטר חשוב, שכן אתם צריכים לדעת מראש שאתם יכולים לעמוד בהוצאה. דרשו לדעת מראש איזה מצבר איש המקצוע מספק לכם, כמה אמפר הוא, האם הוא מתאים לרכב שלכם ובמידה והוא יקר, דרשו לדעת מדוע.

תמיד דרשו מאיש המקצוע להציג לכם כמה סוגים של מצברים במחירים שונים. כך, יהיה תהיה לכם את האופציה ולבחור וגם להבין מה ההבדלים באיכות.

כך תדעו שהלך לכם המצבר

חשוב לציין – לפעמים אנחנו נוטים להאשים מהר מידי את המצבר, אך חשוב לדעת שברכב שלנו יש מערכות חשמל נוספות, כמו האלטרנטור למשל, שגם תקלה בהם יכולה לגרום לאותם התסמינים.

ברוב המקרים הסממן הראשון שלכם הוא שפשוט יהיה לכם קשה להניע את הרכב, כשבכל בוקר זה יהפוך לקשה יותר. בנוסף, במידה ואתם מזהים שעוצמת התאורה ברכב שלכם נמוכה מתמיד, סביר להניח שלמצבר שלכם אין מספיק עוצמה עבורה.

יש סממן אחד שלא ישאיר אצלכם מקום לספקות ושאלות, הוא נורית החיווי של המצבר. במידה והיא דולקת, היא מודיעה לכם שיש תקלה במצבר וההמלצה שלנו עבורכם היא פשוט לא להשתמש ברכב שלכם עד שתבינו מה התקל