איך להתכונן מראש לקיץ הבא?

החורף אמנם בעיצומו, אך כמו שכולם יודעים, הקיץ בישראל מגיע מהר מאוד, ויש להיערך לכך. אז באיזה דרכים אפשר להימלט מהחום הישראלי של יולי-אוגוסט? הצללה? בריכה? מזגנים? ומה הקשר לצמחים?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/12/20 18:55 יז בכסלו התשפא

איך להתכונן מראש לקיץ הבא?
איך מתכוננים לקיץ? , צילום: pixabay

הטמפרטורות יורדות עוד ועוד והגשמים כבר מזמן איתנו. בתקופה כמו זו, קשה לנו לדמיין שבעוד תקופה קצרה, שוב נתייבש תחת השמש היוקדת ורק נפנטז על עוד ביקור בים. כדי לעבור את הקיץ על הצד הטוב ביותר, חשוב שהבית שלנו יהיה מקום מפלט ראוי מימי הקיץ החמים ויאפשר לנו להעביר שעות קרירות ומנחמות כשהחום כבר הופך לבלתי נסבל. ישנם פתרונות רבים ומגוונים שנוכל להתחיל ליישם כבר היום על מנת שבקיץ הבא כבר נהנה ממרחב נעים יותר. אלו כמה טיפים שיאפשרו לך להיערך כראוי.

לדאוג לפתרונות הצללה

היכולת שלך לשלוט בכמות האור וחום השמש שיכנסו לבית היא המפתח לקיץ בטוח ונעים יותר. חשוב שנוודא כי התריסים שלנו תקינים ומוכנים לקיץ הבא. גם וילונות האפלה יכולים לספק הקלה משמעותית מפני השמש החמה בימים של שיא הקיץ.

במרחבי החוץ שלך, ישנם פתרונות שיאפשרו לך ליהנות מהם כל השנה. התקנת סככות ופרגולות במרפסת ובחצר, יאפשרו לך לייעד פינות ישיבה נעימות ומוצלות לאירוח, לבילויים משותפים ולמנוחה מהנה באוויר הצח.

למלא את הבית בצמחים

בית מלא צמחים הוא בית נושם. כדי לרענן את האוויר ולהעשיר אותו בלחות, בצבע ובשמחה, אין כמו כמה עציצים מושקעים. נוכל לגדל עצים קטנים או פרחים ואפילו לעשות גינת תבלינים וירק שנוכל לשדרג איתה את המטבח שלנו במהלך הקיץ. כשהשמש עומדת לצידנו, כמעט ואין גבול לאפשרויות. זוהי הזדמנות להכניס אל הבית צמחים שמשגשגים בשמש, לדאוג לפתרון השקיה נוח ולהתחיל לנצל את ימי הקיץ.

פינוק קריר ומהנה לחצר

כיום יותר מאי פעם, זמינים דגמים רבים ומגוונים של בריכות לחצר במחירים משתלמים במיוחד. זהו פריט נפלא שיכול לשדרג משמעותית את חוויית הקיץ עבור הילדים שלך וליצור חוויות בלתי נשכחות עבורם לאורך כל החופש הגדול. כדי לקבל את התמונה הטובה ביותר עבור הכסף שלך, שווה להשקיע ברכישה מיצרנים אמינים, כמו בריכות אינטקס, שיוכלו לספק לך אחריות ומענה מקצועי בכל תרחיש.

לבדוק את הבידוד

בידוד ומסגור איכותי של הפתחים בבית יכולים לעשות את כל ההבדל כשהטמפרטורות עולות ולחסוך הון בהוצאות האנרגיה שלך. לכן, חשוב שנקדיש זמן ומאמצים לבדיקת איכות הבידוד ונוודא כי החלונות, התריסים והמסגרות שלנו מוכנים לקראת השרב הגדול.

הכנת המזגן לקראת התקופה החמה

זהו ככל הנראה אחד התרחישים המתסכלים ביותר שניתן להיתקל בהם: לאחר אביב נעים, מגיע יום חם ומתיש במיוחד. כל מה שמתחשק לך זה רק להפעיל מזגן ולהתרווח בנוחות תחת האוויר הקריר. הפעלת את המזגן ושום דבר לא קורה. כדי להימנע ממקרים כאלו, שווה כבר היום לבדוק את תקינות המזגן ולוודא שהפילטרים נקיים, שיש מספיק גז ושהוא יהיה מוכן לתת לנו מענה איכותי ברגע שנזדקק לו.