צימרים ווילות בספסופה ליד מירון

מה ניתן למצוא בסביבת הר מירון אשר הופך את הנופש באזור למעניין ונעים כל כך, וגם מושך אינספור מבקרים מדי שנה? אילו אטרקציות זמינות בקרבת מקום? מהם סוגי מקומות האירוח שנוכל למצוא באזור ועבור אילו סוגי קבוצות ואוכלוסיות הם מתאימים?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/12/20 18:45 יז בכסלו התשפא

צימרים ווילות בספסופה ליד מירון
"אחוזה בשמורה בספסופה", צילום: "אחוזה בשמורה בספסופה"

אזור הר מירון שבסמוך לצפת מושך אליו אינספור תיירים זרים וישראלים כאחד מדי שנה, ומסיבות טובות – מדובר בהר השני בגובהו בארץ (מעל ל 1,200 מטרים מעל פני הים) השוכן בסביבה ירוקה ופסטוראלית ומציע מגוון רחב של נקודות תצפית מרהיבות, מסלולי טיולים מסוגים שונים וכפרים גליליים ציוריים לבקר בהם. וילות וצימרים שונים בסביבת ההר, וספציפית במושב ספסופה (כפר חושן) הסמוך, מציעים את הנופש הצפוני המושלם

מה ניתן למצוא בסביבת הר מירון אשר הופך את הנופש באזור למעניין ונעים כל כך, ומושך אינספור מבקרים מדי שנה? אילו אטרקציות עיקריות זמינות בקרבת מקום? מהם סוגי מקומות האירוח (דוגמת וילות וצימרים) שנוכל למצוא בקרבת מקום ועבור אילו סוגי קבוצות ואוכלוסיות הם מתאימים?

וילות לנופש וצימרים בספסופה וסביבת הר מירון

מאחר והגליל כולו, ובפרט אזור הר מירון, מהווים מוקדי משיכה עבור אינספור תיירים ישראלים וזרים מדי שנה, ניתן למצוא בקרבת מקום גם לא מעט מקומות אירוח גליליים מסוגים שונים, ובפרט צימרים בספסופה ווילות בסביבה. כאמור, מיקום אטרקטיבי במיוחד לצימרים ווילות בסביבת מירון ניתן למצוא כאמור במושב ספסופה (הידוע גם בשמו הרשמי – "כפר חושן"), אשר רבים מתושביו הסבו את תחום עיסוקם מחקלאות לתיירות כבר לפני שנים רבות, עקב הביקוש הרב לאירוח תיירותי באזור.

הן בספסופה והן ביישובים נוספים בקרבת מקום ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים ווילות בגדלים ומסוגים שונים, המתאימים לכל הרכב הבא להתארח – מיחידים וזוגות ועד למשפחות או קבוצות גדולות יותר, נפוץ מאוד טרנד של וילות בספסופה למשפחות. במקרה של זוגות, צימרים גליליים פסטוראליים בספסופה וסביבתה מציעים אירוח גלילי נעים ושקט, עם נוף ירוק, ארוחות מצוינות ואווירה כללית רגועה ונעימה. וילות לנופש, לעומת זאת, ניתן למצוא גם כן במספרים גדולים יחסית באזור, ואלו כבר מתאימות גם למשפחות קטנות או גדולות, לכמה משפחות המעוניינות לנפוש יחדיו ולשהות באותה וילה או לקבוצות מסוגים שונים (דוגמת קבוצות המגיעות לטיול ממקום העבודה או יום גיבוש קבוצתי, קבוצות עבור מסיבות רווקים/רווקות וכו').

נופים גליליים מרהיבים, תצפית לחצי מדינה ותרבות גלילית מקומית מרתקת

בטרם נגיע לסוגי הצימרים והוילות בהם ניתן להתארח בסביבת מירון וספסופה, כמה מילים על המאפיינים של אזור זה בארץ והסיבות לכך שהוא מושך אינספור מבקרים מדי שנה –

כפי שצוין לעיל, הר מירון הוא ההר השני בגובהו בישראל לאחר הר החרמון, ומתנשא לגובה של יותר מ 1,200 מטרים. ההר וסביבתו מכוסים בחורש ים תיכוני אשר נשאר ירוק לאורך השנה כולה, ומשתלב היטב בסביבה הפסטוראלית בה הוא ממוקם – אזור גלילי זה מלא בכפרים קטנים ופסטוראליים, חלקם יהודים וחלקם ערבים, חלקם קטנטנים (דוגמת המצפים של הגליל המכילים כמה עשרות משפחות) וחלקם גדולים יותר דוגמת הערים המקומיות – צפת ומעלות – תרשיחא.

כמעט בכל אחד מיישובי הסביבה נוכל למצוא ייחודיות וצבעוניות מקומית, כתוצאה מההיסטוריה העתיקה של האזור ומאפייניו הייחודיים, כמו גם אינספור מסעדות מקומיות משובחות המתמחות במאכלים גליליים אותנטיים.

מאזור ההר ניתן למצוא אינספור נקודות תצפית המשקיפות על חלק משמעותי מצפון ישראל, מהר חרמון ועד לחיפה (ומעבר לכך, ביום בהיר).

בנוסף לכל זה, הר מירון ידוע גם כמקום מושבם של כמה וכמה אתרים היסטוריים ורבי חשיבות עבור היהדות, דוגמת קברים של כמה צדיקים יהודים ידועים. מפורסמת במיוחד היא "הילולת מירון" המתרחשת בהר מדי ל"ג בעומר ומושכת אליה כמויות עצומות של אנשים מכל רחבי ישראל. גם בשאר ימות השנה לא חסרים באזור אתרים בעלי חשיבות היסטורית ודתית יהודית לבקר בהם, אשר מושכים מדי שנה תיירים רבים אשר חלקם הגדול אינו דתי ואף אינו יהודי.

בקיצור, מדובר באזור עם אינספור אטרקציות מסוגים שונים, בו לא קשה למצוא עניין תרבותי, היסטורי או קולינארי, מצד אחד, ושקט גלילי פסטוראלי מצד שני...

כאמור, מדי שנה מגעים למירון גם לא מעט אנשים מסורתיים ודתיים, כמו גם אורחים מחו"ל המעוניינים לבקר בקברי הצדיקים שבאזור, להשתתף בהילולת מירון המפורסמת ולטייל בסביבה הפסטוראלית ובכנרת הנמצאת במרחק נסיעה לא ארוכה משם. גם קהל זה ימצא לא מעט צימרים ווילות לאירוח המיועדים ספציפית עבור אוכלוסייה זו, מציעים מטבח כשר לבשל בו וכל מה שצריך על מנת להפוך את הביקור באזור לנעים ונוח גם עבור שומרי מצוות.