איך מתכוננים לחורף?

החורף כבר כאן, ואיתו נזקים הפוטנציאליים שמזג האוויר מביא אתו . יש לא מעט צעדים שנוכל לנקוט בהם כדי להתחדש, להיערך מחדש ולקבל את החורף בצורה טובה יותר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/12/20 21:38 טז בכסלו התשפא

איך מתכוננים לחורף?
מתכוננים לחורף, צילום: shutterstock

לפני שהספקנו להבחין בכך, החורף כבר כאן. ימי השמש החמים והנעימים מפנים את מקומם לקור ולגשמים ומאיתנו נדרש להיערך בהתאם. בין הנזקים הפוטנציאליים שמזג האוויר החורפי מביא אתו ועד לאווירה הכבדה והמדכאת שמתלווה לתקופה, יש לא מעט צעדים שנוכל לנקוט בהם כדי להתחדש, להיערך מחדש ולקבל את החורף בצורה טובה יותר.

תחזוקה ושיפוצים קטנים יכולים לעשות הבדל גדול

  • לקראת תקופת הגשמים, חשוב שנעשה כמה צעדים כדי למנוע נזילות ונזקי מבנה.
  • מתי לאחרונה בוצע איטום בגג ובמרפסות? חשוב שנוודא כי שטחים אלו מוכנים לסופה הבאה.
  • יש לברר כי אין סתימות במרזבים כדי לשמור על ניקוז תקין מהגג שלנו.
  • יש לחפש אחר חורים בחיפויים ובבידוד ולייעד להם תיקונים כדי לשפר את יכולת הבידוד של הבית מפני קור.

לארגן מחדש את המצעים

זה הזמן האידיאלי להוריד את שמיכות הפוך ולרענן אותן לאחר האחסון הארוך. אפשר להעלות את המצעים הקלים לאחסון ולהוריד את מצעי הפלנל והפליז שיהפכו את החורף לחמים ומפנק יותר.

להתאים את התאורה

הימים מתקצרים והבית עשוי להיעשות חשוך יותר מבלי שנשים לב. זה הזמן לבדוק שיש לנו תאורה מלאכותית מספקת בבית גם כשחשוך בחוץ. ניתן להציב ספוטים חזקים במרפסת ובחצר ולהמשיך להשתמש בהן כשנעים בחוץ מבלי לתת לקדרות בחוץ להרתיע אותנו.

להצטייד בביגוד מתאים

זוהי הזדמנות נהדרת לעדכן את המלתחה שלנו עם מעיל טוב, כמה סוודרים טובים או מגפונים חמודים שיאפשרו לנו לשמור על הרגליים יבשות ועל הסטייל שלנו עדכני.

לדאוג לריהוט הגן

כדי לשמור על פינות הישיבות שלך במצב טוב, חשוב שנמצא פתרונות אחסון והגנה טובים. חשיפה לפגעי מזג האוויר לתקופה ארוכה עשויה לפגוע בצבע ובנראות שלהם במהירות. ניתן למצוא כיסוי טוב ואיכותי או להעביר אותם לאחסון. אם יש לנו פרגולה בחצר, זהו הזמן לחשוב על קירוי וכיסוי שיגן טוב יותר על הריהוט שלנו.

להכין את המערכת החיסונית

עם החורף, באים שלל זיהומים, נגיפים וחיידקים שלא יבחלו באמצעים כדי להחריב לנו את השגרה. כדי להיערך אליהם בצורה הטובה ביותר, נוכל לעדכן את התזונה עם רכיבים מחזקי חיסון.

  • צריכה קבועה של פירות הדר וירקות ירוקים יתנו לנו שפע ויטמין C וברזל שיאפשרו לנו להתמודד טוב יותר עם זיהומים.
  • כורכום וג'ינג'ר הם חומרים אנטיבקטריאליים עוצמתיים. נוכל לשלב אותם בבישול או להכין חליטות מרוכזות ולתת לגוף שלנו אקסטרה הגנה.
  • יש מגוון תוספים טבעיים אידיאליים לתקופת החורף שיכולים לספק לנו הגנה נוספת.

להשקיע בתנור אמבטיה

במקום לחשוש מהרגע בו נצטרך לצאת מהמקלחת החמה, נחמם אותה היטב עם תנור המתאים לחדרים רטובים ונהפוך את הרגע המכווץ והבלתי נעים הזה לחוויה מפנקת.

רגע לפני שיהיה מאוחר מדי, שווה שננקוט בכמה מהצעדים האלה, ונכין לעצמנו חורף חם