פרויקט סביוני גבעת שמואל: אפריקה ישראל מגורים מגדירה מחדש את חווית המגורים על הגבעה

שכונת סביוני גבעת שמואל, השוכנת ברמת דקלים, תכלול 9 בניינים וכ- 795 יח"ד ועתידה להפוך לאחת השכונות הגדולות והנחשבות ביותר בעיר. בימים אלה משלימה אפריקה ישראל מגורים את אכלוסו של השלב השני בפרויקט רוצו לקנות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/11/20 17:24 י בכסלו התשפא

פרויקט סביוני גבעת שמואל: אפריקה ישראל מגורים מגדירה מחדש את חווית המגורים על הגבעה
סביוני גבעת שמואל. הדמייה, צילום: ארקריאטיב

בשנים האחרונות עברה גבעת שמואל מהפך בתחום המגורים. ממועצה מקומית, לעיר מודרנית, מבוקשת ופתוחה לכולם. וכתוצאה מכך, מחירי הדירות בה גבוהים ונמצאים במגמת עלייה מתמשכת כבר מזה זמן רב. חלק בלתי מבוטל מהתפתחותה של העיר טמון בהצטרפותה של אוכלוסייה דתית לאומית אמידה המורכבת מבעלי מקצועות חופשיים ואקדמאים, לצד משפחות חילוניות המשתייכות לשכבה סוציו-אקונומית בינונית ומעלה.  

שכונת סביוני גבעת שמואל, השוכנת ברמת דקלים, תכלול 9 בניינים וכ- 795 יח"ד ועתידה להפוך לאחת השכונות הגדולות והנחשבות ביותר בעיר, על-פי הסטנדרטים הגבוהים של משפחת הסביונים ברחבי הארץ, המושתתים על ההבנה כי האדם מחפש לא רק דירה יפה במחיר אטרקטיבי, אלא טיב חיים הוליסטי המושתת על ערכים מוספים.

בימים אלה משלימה אפריקה ישראל מגורים את אכלוסו של השלב השני בפרויקט שהחל ב- 2018  הכולל 2 בניינים, להם קדם שלב א' בן שני בניינים אף הוא שבנייתם החלה ב- 2015, כשצפי התחלת השיווק לשלב השלישי הוא המחצית הראשונה של 2021. כל הבניינים הנוכחיים והעתידיים בנויים סביב פארק ירוק רחב ידיים (9 דונם), הנבנה בימים אלו על ידי עיריית גבעת שמואל, שיכלול שבילי אופניים, מדשאות רחבות, פרגולות, אזורים מגוננים ועוד. 

הדירות בפרויקט תוכננו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של החברה תוך התחשבות בכל צרכי הדייר - סביבת מגורים איכותית המציעה דירות גדולות ומרווחות. בפרויקט נותרו דירות ופנטהאוזים אחרונים, עלותה של דירה ממוצעת בפרויקט (5.5 חדרים - 133 מ"ר + 19 מ"ר מרפסת) מוערכת בכ- 2,800,000 ₪.  

הפרויקט ממוקם ברחוב הזיתים 94, גבעת שמואל, בשכונת רמת דקלים הנחשבת - אחת מעתודות הקרקע האחרונות והגדולות בגבעת שמואל. מדובר בסביבת המגורים האידיאלית עבור משפחות צעירות וותיקות כאחד, המבקשות לגור בדירות גדולות ומרווחות בשכונה המספקת שירותי הקהיל​ה כגון מוסדות חינוך איכותיים, מרכז מסחרי, גני שעשועים, בתי כנסת, נגישות גבוהה לצירי תחבורה מרכזיים (יציאה לכבישי 471 ו- 4) ועוד. בנוסף, ייהנו הדיירים מפיצ'רים רבים כגון 2 חניות לכל דירה, מועדון דיירים מעוצב וממוזג, מטבח איכותי הכולל יחידת B.I עומדת, מגירות עם שליפה מלאה וטריקה שקטה, מרפסת שמש מרווחת ועוד.

דן גינגיס, סמנכ"ל שיווק אפריקה ישראל מגורים

דן גינגיס, סמנכ"ל שיווק אפריקה ישראל מגוריםצילום: אלדר שיווק

דן גינגיס, סמנכ"ל שיווק באפריקה ישראל מגורים: "פרויקט "סביוני גבעת שמאול" של אפריקה ישראל מגורים פותח דלת לאיכות חיים בלתי מתפשרת והגשמת החלום לדירה בשכונה ישראלית המושלמת למשפחה. זהו פרויקט נוסף המצטרף לרשימת שכונות  הסביונים מבית אפריקה ישראל מגורים. אנו שמחים ונרגשים על כל פרויקט ברשימה האיכותית שלנו המדגישה בנייה איכותית, חכמה ומשולבת. באפריקה ישראל מגורים אנחנו מתחייבים להמשיך לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים כשאנו מגשימים לישראלים רבים את החלום לדירה מושלמת במיקום מנצח. היום, יותר מתמיד, זה משמח ומרגש להעלות חיוך על פניהם של הרוכשים המאושרים".

להטבות מיוחדות ל-20 יום בלבד בפרוייקט סביוני גבעת שמואל - הקלק כאן