ארגון 'בוני עולם' חגג את הולדת הילד ה-9,000

העמותה אשר קמה במטרת למתן סיוע ותמיכה לזוגות המתמודדים עם קושי להביא ילד לעולם, חגגה הצלחה נוספת.  עידית סילמן מספרת מביקורה: "כך מצטרפים להם העולמות, נשמה ועוד נשמה, נס אחר נס"

חדשות כיפה עידית סילמן 13/11/20 10:57 כו בחשון התשפא

ארגון 'בוני עולם' חגג את הולדת הילד ה-9,000
צילום: יח"צ

כמה חיכו אברהם ושרה לילד. כמה תפילות, כמה ציפייה וכמה שנים הם נאלצו לחכות עד שהגיע הבן שהוא רק שלהם. והם עשו לו ברית והלכו איתו יחד אל עבר עקידה שלא ידעו מה יהיה בסופה, הבן שלהם, של שניהם. ועכשיו, כששרה כבר איננה ואברהם זקן הוא רואה רק את בנו מול העיניים, את הצורך למצוא לו אישה ולקיים הלאה את האומה, את המשפחה שלו.

אתמול חגגו בארגון 'בוני עולם' בהתרגשות עצומה את הולדת הילד ה-9,000 במספר. עמותה אשר הוקמה ע"י הרב שלמה בוכנר מארה"ב שלא זכה לילדים משלו ומצא את ייעודו בעולם דרך מתן סיוע ותמיכה לזוגות המתמודדים עם קושי להביא ילד לעולם. 

צילום: יח"צ

יצא לי לסייר יחד עם ארגון 'בוני עולם' במספר מרכזים רפואיים, בחדרי ניתוח ויחידות ה- IVF. לפגוש זוגות שמחכים לרגע האחד הזה - שישנה את חייהם ויהפוך אותם להורים. המון כוחות נפש, אוקיינוס של כספים אדירים ואין סוף שעות של נתינה, כך הם בונים ביחד עולם ומאירים עוד בתים. כך מצטרפים להם העולמות, נשמה ועוד נשמה, נס אחר נס. 

"כולנו זקוקים לחסד,
כולנו זקוקים למגע.
לרכוש חום לא בכסף,
לרכוש מתוך מגע.
לתת בלי לרצות לקחת
ולא מתוך הרגל"