שנת השמיטה בדרך - והחקלאים נלחמים בטרור ובקורונה. מי עוזר להם?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/11/20 23:20 כג בחשון התשפא

שנת השמיטה בדרך - והחקלאים נלחמים בטרור ובקורונה. מי עוזר להם?
חקלאים, צילום: shutterstock

תוך פחות מעשרה חודשים שנת השמיטה תהיה ממש כאן. אמנם זה לא אומר הרבה לרובנו - למעט כאשר קונים פירות וירקות - זה כן אומר הרבה מאוד עבור החקלאים היהודים ברחבי הארץ. במהלך השנה הששית (שהיא עכשיו) החקלאים עסוקים בשתילה ובהכנת שדותיהם לשמיטה. זו בדרך כלל שנה קשה מאוד - עם כמות אדירה של עבודה ולחץ - אולם אחינו שעובדים בתחומים אלה, עושים את עבודתם בשמחה. השנה, לעומת זאת, קשה לראות אותם מחייכים...

תופעה חדשה המכונה "טרור חקלאי" פוגעת בחקלאים שלנו. חמאס שולח "בלוני תבערה" 2-3 פעמים בכל שבוע, ששורף עשרות אלפי דונם של שדות. בנוסף, תנועת ה- BDS האנטי-ישראלית הצליחה להוביל חרמות על הייצוא של פירות וירקות לחו"ל. ועכשיו - אם זה לא היה מספיק - הקורונה פגעה בהם קשה. מסעדות, אולמות קייטרינג וטיירים הפסיקו להזמין, והדברים מעולם לא היו גרועים יותר עבור החקלאים היהודים. רבים נמצאים בסכנת אובדן שדותיהם ומאות נוספים נמצאים בחובות עמוקים... ושמיטה נמצא במרחק של כמה חודשים בלבד.

"הייתי חייב לעשות משהו כדי לעזור לחקלאים הגיבורים האלה", אמר שמואל סקט, מייסד קרן "עם ישראל חי". "החבר'ה האלה עובדים את האדמה הקדושה של ארץ ישראל והם ממש עושים עבודת קודש. בעוד שרובנו עסוקים בהייטק, בטלפונים חכמים ובמחשבים, החקלאים האלה מתיישבים, בונים ועובדים את האדמה. הם מקיימים את המצוות התלויות בארץ ומגנים עליה מפני נפילה לידי אויבינו. הייתי חייב לעזור להם! ”

מה ששמואל סקט עשה, היה מאוד יצירתי. בעזרת תורמים אמריקאים רכש הקרן שלו דירת יוקרה בסך $1,000,000 במרכז ירושלים - עם נוף להר הבית - אותה הם מגרילים! הכסף מההגרלה הזו הולך ישירות לתמיכה בחקלאים הגיבורים בתקופות המאתגרות הללו. קוראים לזה "הגרלת החלומות"... שזה בדיוק מה שזה!! בעוד שארגונים אחרים מבצעים הגרלת מכוניות, סכומי כסף וספרי תורה, איש מעולם לא הגריל דירה מפוארת בשווי $1,000,000 בירושלים... עם נוף מדהים של מקום המקדש!! זו הסיבה שקוראים לזה "הגרלת החלומות"!

כשדיברנו עם סקט על ההגרלה, הוא אמר לנו משהו מדהים עוד יותר! עבור קוראי מאמר זה, פשוט ללחוץ כאן עכשיו וכל רכישה תוכפל! הצעה זו של 1 + 1 מוגבלת לקוראי מאמר זה ותפוג בקרוב. "זה מצב של WIN-WIN", אמר סקט, "אתם תומכים בחקלאים יהודים הנאבקים על פרנסתם וקיומם, ובמקביל - אתם יכולים לזכות בדירה עם נוף למקום שבקרוב יהיה בית המקדש השלישי! ואתם מקבלים 1 + 1 אם אתם פועלים עכשיו. זו הגרלה שפשוט אי אפשר להפסיד ממנה!"

לחצו כאן עכשיו כדי להיכנס ל"הגרלת החלומות "ולקבלת 1 + 1.

לסיור וירטואלי בדירת הפרס.