איך בוחרים פוליסת ביטוח לילדים?

בתקופה זו, הבריאות היא מעל הכול, בטח כאשר מדובר בהורים לילדים. אז מעבר לשירות רפואי, מומלץ גם לעשות ביטוח בריאות לילדים. אך איזה סוג ביטוח כדאי לעשות? איזה פרטים אסור לשכוח? ואיפה עושים את זה? כל הפרטים בכתבה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/11/20 15:58 יד בחשון התשפא

איך בוחרים פוליסת ביטוח לילדים?
ביטוח בריאות לילדים, צילום: שאטרסטוק

כהורים, בריאות ילדיכם חשובה לכם יותר מכל דבר אחר. השקעה וחסכון לעתיד ילדיכם הם היעדים הכספיים החשובים ביותר בתכנון הכלכלי של הורים רבים, ותוכניות ביטוח ילדים מוודאות כי כל הצרכים העתידיים של ילדיכם יתמלאו.

אם ילדיכם זקוקים לכיסוי בריאותי מעבר לכיסויים הזמינים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, כדאי שתרכשו ביטוח ילדים שישלים את הכיסויים הניתנים על ידי קופות החולים. כל חברה מציעה פוליסות ביטוחי בריאות לילדים בעלויות משתנות, וחלק מהפוליסות כוללות כיסויים לנשים בהריון, כך שמומלץ להשוות מחירים ולבדוק היטב מה מציעה כל פוליסה.

חשיבות פוליסת ביטוח ילדים

פוליסת ביטוח ילדים חשובה מכיוון שהיא מבטיחה שילדיכם יקבל את הטיפולים הטובים ביותר. זוהי אחת השיטות הטובות ביותר לחסוך באמצעות השקעות קבועות לצרכים הבריאותיים של ילדיכם, למקרה שיזדקקו לטיפולים יקרים במרכזים בריאותיים שאינם ממומנים על ידי קופות החולים.

ברוב המקרים, הורים דואגים לבריאות ילדיהם מגילאים צעירים. כדי להשיג את היתרונות המרביים של פוליסות ביטוח ילדים, מומלץ לרכוש את הפוליסה מוקדם ככל הניתן, על מנת להבטיח כי מספיק כספים יהיו זמינים כשתזדקקו להם. אין מדריך לבחירת פוליסת ביטוח נעונה, אבל אם תבחרו בחוכמה, היא יכולה להפוך לנכס ארוך טווח להגנה על בריאות ילדיכם.

מה מכסה ביטוח ילדים?

הטבות ביטוח ילדים משתנות בין חברות הביטוח, אבל כל החברות מספקות כיסוי מקיף שכולל:

  • בדיקות שגרתיות
  • חיסונים למחלות ילדים
  • פגישות ייעוץ אצל רופאים
  • מרשמי תרופות
  • טיפולי שיניים וראייה
  • טיפול באשפוז בבית חולים
  • שירותי מעבדה ורנטגן
  • שירותי חירום.

ביקורת שגרתית אצל רופא הילדים וטיפולי שיניים זמינים בעלויות שונות במסגרת ביטוח ילדים, בהתאם לתנאי חברת הביטוח, ובהתאם לגובה סכום ההשתתפות העצמית של המבוטחים.

טיפים לבחירת פוליסת ביטוח ילדים נכונה

כדי לוודא רכישת פוליסת ביטוח ילדים שמתאימה לצרכים שלכם ושל ילדיכם, הנה שני טיפים חשובים:

1. הכרת היעדים

תכנון הוא הצעד הראשון בבחירת הביטוח המתאים. עליכם לדעת לאיזה סכום תזדקקו לצורך טיפולים רפואיים.

הגורם החשוב הנוסף שיש לקחת בחשבון הוא קצב האינפלציה הצפוי והשפעתו על השקעתכם. לכן, כדאי להתייעץ עם יועץ ביטוח מומחה ואז לבחור פוליסת ביטוח ילדים נכונה.

2. הבנה מקיפה של המוצר והעלות

פוליסת ביטוח ילדים מיועדת לספק פתרון לצרכים הבריאותיים של ילדיכם, כולל טיפולי אשפוזים בבית חולים, ניתוחים, בדיקות וייעוץ רפואי. השקעה בפוליסה מתאימה מבטיחה שבמקרה של אירוע מצער, כמו מחלה שמצריכה טיפולים מקיפים, התשלומים מהפוליסה ישמשו במיוחד לצרכי הילדים.

לפני בחירת פוליסת ביטוח ילדים, יש להבין היטב מה היא מציעה. חברות ביטוח גובות חיובים שונים אותם הלקוח צריך לשלם, ולכן עליכם לבחור את חברת הביטוח המתאימה ביותר, לאחר השוואה בין כל ההטבות המוצעות על ידי כל חברות הביטוח.