זאת ההזדמנות שלכם לזכות בדירה במתנה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 29/12/20 21:55 יד בטבת התשפא

זאת ההזדמנות שלכם לזכות בדירה במתנה
צילום: יחצ

כשביצעו הגרלה על דירת יוקרה בירושלים בשווי $1,000,000 בשנת 2018, איש לא האמין. כש"קרן עם ישראל חי" עשתה זאת שוב בשנת 2019 התקשורת התלהבה וסקרה אותה מקרוב, וכעת, כאשר "הגרלת החלומות" של שנת 2020 החלה, כל העיניים נשואות שוב לרעיון החם הזה.

זהו עוד דירת יוקרה בשווי $1,000,000 עם נוף מדהים הצופה על הר הבית, והזוכה יקבל אותה לנצח! ב"טאבו" יופיע שמו של הזוכה בצורה רשמית, ובניגוד לפרסים אחרים שבאים והולכים, זה יהיה שייך לזוכה לעד!

השאלה הגדולה שכולם שואלים את שמואל סקט, מייסד ומנהל ההגרלה הזו היא: "לאן הכסף הולך?" ואתר כיפה שאל אותו בדיוק את השאלה הזו.

"בשנתיים האחרונות חילקנו את רוב הכסף לחקלאים יהודים בעוטף עזה שסבלו מנזק נורא כתוצאה מטרור חקלאי שבעיקרם בלוני האש. איש לא עזר לגיבורים האלה, אז נכנסנו להפגין את תמיכתנו. אנו נמשיך לעזור להם, אך השנה אנו מעניקים עשרות אלפי דולרים כדי לעזור לבעלי עסקים קטנים ישראלים שסובלים כתוצאה מנגיף הקורונה. חנויות, מפעלים ומשרדים רבים עשויים להיסגר, ואלפים יאבדו את מקום עבודתם ופרנסתם, ולכן אנו משתמשים בכסף מההגרלה כדי לתמוך בעסקים אלה בכדי להשאיר אותם פתוחים!"

ההגרלה

ההגרלהצילום: יחצ

סקט אמר לאתר כיפה כי הזוכה בשנה שעברה היה מטורונטו ובזכות ההגרלה- הוא עולה לארץ. "השנה" אמר סקט, "אני מקווה שהזוכה יגיע מישראל שיוכל להחזיק בית יפה בירושלים".

כדי להניע את הקמפיין החדש, הגרלת החלומות מציע מבצע מיוחד "1 + 1" שיעזור לגייס כספים לעסקים ישראלים תוך מתן אפשרות לאנשים ברחבי הארץ להחזיק דירה מדהימה במרכז ירושלים.

לפרטים נוספים לחצו כאן