החצי השני מציגים: הכרויות בשגרת הקורונה

גם בתקופת הקורונה והסגר, ישנן דרכים יעילות ובטוחות גם יחד ליצור קשרים חדשים ולהפיח רוח רעננה בחיים שלנו. באתר ההיכרויות המצליח ויוצא הדופן "החצי השני", יכולים רבים מאיתנו למצוא את מבוקשנו בהקשר זה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/09/20 15:46 יב בתשרי התשפא

החצי השני מציגים: הכרויות בשגרת הקורונה
אהבה, צילום: שאטרסטוק

בעוד מגפת הקורונה הפכה למרבה הצער לסוג של שגרה בארץ בחודשים האחרונים, אזרחי ישראל מנסים למצוא אחר דרכים יצירתיות ומוצלחות לשמור על אורח חיים בריא ופרודוקטיבי ועל מצב רוח מרומם ככל הניתן. למרות שנראה כאילו אינטראקציה בין אישית הופכת קשה ומאתגרת יותר ויותר בימים אלו, עדיין ישנן דרכים יעילות ובטוחות גם יחד ליצור קשרים חדשים ולהפיח רוח רעננה בחיים שלנו, גם כשאנחנו מתנהלים מסגר לסגר. באתר ההיכרויות המצליח ויוצא הדופן "החצי השני" יכולים רבים מאיתנו למצוא את מבוקשנו בהקשר זה, גם בימים טרופים אלו:

כיצד ליצור היכרויות חדשות ומרגשות במהלך שגרת הקורונה?

הן במגזר הדתי והן במגזרים רבים נוספים בארץ היכרויות בין אנשים וספציפית היכרויות בעלות פוטנציאל לקשר רומנטי משמעותי וארוך טווח הן אחת הדרכים לשמור על העניין ושמחת החיים, כמו גם מקור תקווה מרכזי עבור כל מי שחולם/ת להכיר את האחד/ת שלהם, ובתקווה להקים בעתיד משפחה ובית בישראל.

מאחר ומזה למעלה מחצי שנה נמצאת ישראל לסירוגין במצבים של סגר וריחוק חברתי כללי, רבות ורבים טועים לחשוב כי היכרויות חדשות, ובפרט היכרויות רומנטיות, הן משהו בלתי אפשרי כרגע, עמו צריך לחכות עד שיחלוף המשבר. בפועל זהו לא המצב – ניתן בהחלט ליצור היכרויות חדשות גם (ובעיקר) בתקופה רגישה זו בה רבים מרגישים בדידות עזה, ובאמצעות שימוש נכון בפלטפורמות העומדות לרשותנו ניתן גם להבטיח סיכויי הצלחה גבוהים ביותר עבור ההיכרויות החדשות שניצור. מיד נפרט בנוגע לפלטפורמה הרלבנטית לעניינינו כאן, אך חשוב להבין – היכרות אונליין אינה מפרה כמובן את כללי הריחוק החברתי, וגם כשנפגשים במציאות בפעם הראשונה, לא חייבים להתקרב ו"להסתכן" בהדבקה. ניתן ליצור ולבסס היכרות טובה וקשר ראשוני מעמיק יחסית, גם בימים אלו... 

היכרויות מבוססות, בטוחות גם בקורונה ובעלות פוטנציאל הצלחה גבוה – החצי השני

אתר "החצי השני" פועל כפלטפורמה להיכרויות בין אנשים מזה קרוב לשלושים שנים (!!!), עוד מלפני עידן האינטרנט. האתר מתמקד בהיכרויות בעלות פוטנציאל הצלחה גבוה – כאלו המבוססות על התאמה גבוהה בנתונים, בתחומי עניין משותפים וכו', ומיועדת בעיקר (אך לא רק) לבעלי השכלה גבוהה ואקדמאיים, כמו גם אנשים הנמצאים בפרק ב' של חייהם הרומנטיים ומחפשים להכניס לחייהם אהבה חדשה ואמיתית. 

ההיכרויות בפלטפורמות כמו "החצי השני" מבטיחות סיכויי הצלחה גבוהים בהרבה מאשר באתרי ההיכרויות הנפוצים האחרים, מפני שההתאמה במקרה זה מתבססת כאמור על נתונים רבים ורלבנטיים, ולא רק על מראה חיצוני. לכן מדובר גם בפלטפורמה טובה ומתבקשת להיכרויות בשגרת הקורונה – כשמכירים מישהי או מישהו חדש מתוך כוונה אמיתית לבניית מערכת יחסית עמוקה ומשמעותית, וכאשר קיים פוטנציאל התאמה והצלחה גבוה במיוחד, ניתן להכיר ולהיפגש גם תחת מגבלות השעה, וללא סיכון או הפרה של הכללים וההנחיות. את התקשורת הראשונית ניתן לעשות בהרחבה דרך האתר או בשיחת טלפון/וידאו, ולהגיע לפגישה המוחשית בשלב הבא של האינטראקציה ביניכם.

כך, גם אתם/ן יכולים/ות בהחלט למצוא אהבה אמיתית חדשה וליצור היכרויות משמעותיות ומעמיקות גם במהלך שגרת הקורונה!

*** אתר הכרויות החצי השני הוא אתר הכרויות הפועל מזה למעלה מ-28 שנים ומקשר בין פנויות ופנויים בעלי השכלה גבוהה ואקדמאיים. היכנסו למידע נוסף אודות האתר.