במקום חופשה בחו"ל משקיעים את הכסף בטריא

התקופה הזו מלמדת את כולנו שיעור בפרופורציה. במקום לבלות את חגי תשרי בחו"ל - נשארנו בארץ. מה שנשאר לעשות עם הכסף הוא להשקיע אותו. עם טריא, פלטפורמת ההשקעה החברתית P2P הגדולה בישראל, הכסף של החופשה יכול לעבוד בשבילך

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/09/20 15:53 ד בתשרי התשפא

במקום חופשה בחו"ל משקיעים את הכסף בטריא
התנהלות כלכלית נכונה, צילום: pexels

למי שמורגל להעביר את תקופת החגים בטיול אקזוטי או בשבוע של בטן - גב בחו"ל, אפילו סתם בבית מלון מפנק בדרום - התקופה הזו מאתגרת הרבה יותר. גם מי שחסך ותכנן את החופשה המשפחתית כבר בשנה שעברה - חווה אכזבה גדולה. 

לגבי האכזבה אין לנו יותר מדי לעשות. העצה הכי טובה שלנו היא למצוא פעילויות מעניינות שעוד אפשר לעשות תוך שמירה על ריחוק חברתי ובעיקר שמירה על השפיות. עם זאת, כאשר מדובר בכסף - יש לנו הרבה מה להציע.

את החופשה הזו אולי הפסדתם - אבל, השקעת הכסף שלא נעשה בו שימוש כרגע, בתוכניות נכונות, תעשה לכם טוב בנסיעה הבאה. תפיסת העולם העמוקה של טריא נשענת, בין השאר, על ההנחה שכסף קטן הופך לכסף גדול עם הזמן תוך ניווט נכון שלו 

יציבות כלכלית ואופטימיות

בתקופת משבר מצליחים באמת אלו שהתכוננו לכך או שיש להם ביד משהו ייחודי שעובד נכון. טריא היא שילוב מנצח של שניים מהקריטריונים החשובים בעולם ההשקעות ואשר מוכיח את עצמו בתקופה הקשה שעוברת על ישראל ועל יתר מדינות העולם. מודל ההשקעות של טריא עומד במבחן המציאות ומניב תשואות חיוביות למשקיעיו, חוסן כלכלי ויציבות כלכלית - למרות ועל אף המצב.
לא צריך להמציא את הגלגל מחדש - אלא פשוט להסתכל על התמונה קצת שונה מאחרים וליצור משהו חדש. מדובר ביציבות כלכלית שהולכת יד ביד עם מודל ההשקעות של טריא. לכן יש  למשקיעי טריא הרבה סיבות להיות אופטימיים.

כאן לא עובדת שיטת העדר

רציונל העבודה הבסיסי של טריא הוא לחפש היכן שאין קורלציה לשוק ההון. מסיבה זו פלטפורמת ההשקעה החברתית P2P הגדולה בישראל מתנהגת בצורה שונה משוק ההון ובזמן שהם צוללים התוצאות של טריא שונות. אין כאן התכווננות לשימוש במכשירים פיננסיים מוכרים כמו אג"ח או קרנות נאמנות. המערכת אשר מבוססת על בטוחות ועל חיתום הדוק פותחת ערוצי השקעה נוספים כמו בשוק הנדל"ן. הסבר מעמיק יותר של  שחף ארליך, מנכ"ל החברה, ניתן לקבל כאן.

יצירת מעטפת ביטחון

בלי ציניות, מודלים כלכליים מושלמים ככל שיהיו אינם נמצאים בוואקום. כולנו חלק ממארג גדול מאיתנו, כולל ההשקעות שאנחנו עושים. בטריא הרוב המוחלט של ההשקעות נעשה כנגד בטוחות ובתנאים נוקשים. אבל, זה לא מספיק למייסדי טריא שמייחסים חשיבות רבה להגנה על הכסף. מסיבה זו יצרו שתי קרנות הגנה Safe200 ו - Safe500 שמספקות הגנה נוספת על כספי המשקיעים. בשורה התחתונה, עד שאפשר יהיה לטייל שוב בעולם, אפשר להשקיע את הכסף ולעקוב אחר הביצועים שלו בקלות.