מקרן UHD42 OPTOMA – מקרן 4K הכי טוב בסדרת UHD של אופטומה

המקרן המסוגנן מלא בטכנולוגיה ותכונות חדשות, מתהדר בטווח גבוהה דינמי (HDR), תאימות HLG צפייה בתלת ממד ואפילו מגיע עם זום של 1.3x, ואפשרות להתקנה פשוטה של עדשות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/09/20 18:19 כא באלול התשפ

מקרן UHD42 OPTOMA – מקרן 4K הכי טוב בסדרת UHD של אופטומה
צילום: יח"צ

מוכנים להכניס את עצמכם לחוויה של משחקי Ultra HD, משחקי ספורט כאילו אתם ממש על המגשר, תוכניות טלוויזיה וסרטים באיכות הגבוהה ביותר?

מקרן 4K מדגם UHD42 מספק תמונות מרשימות באיכות קולנוע 4K וקצב רענון מהיר של 240 הרץ. מי שחובב איכות גבוהה ייהנה מעומק צבע מעולה, צלילים עד לפרט הקטן, וניגודיות נוצצת לחוויה מדהימה להפליא. 

המקרן המסוגנן מלא בטכנולוגיה ותכונות חדשות, מתהדר בטווח גבוהה דינמי (HDR), תאימות HLG צפייה בתלת ממד ואפילו מגיע עם זום של 1.3x, ואפשרות להתקנה פשוטה של עדשות. הנה לפניכם ריכוז של כל מה שתקבלו מהמקרן הזה.

צילום: יח"צ

מסך עצום

ניתן ליצור ולצפות בתמונות גדולות בהרבה מכל טלוויזיה או מקרן אחר, ניתן להגיע לתמונה מאסיבית של עד 300 אינץ'. וחשוב להדגיש, יש הרבה מקרנים שמגיעים ל 300 אינץ', אבל האיכות שלהם מאוד נמוכה כשהם מגיעים לקצה גבול היכולת. לעומת זאת, מקרן UHD42 מותאם גם לפן המסחרי, ולכן גם בגודל מסך של 300 אינץ' תהנו מכל איכויות המקרן. ממש קולנוע אמיתי בתוך הבית שלכם! שטח המסך תלוי בשטח הפנוי שיש לכם בבית (גודל הקיר והמרחק) ובתנאי התאורה בסביבה.

תמונה דינמית

מקרן זה משלב בהירות גבוהה וצבעים עזים כדי "להחיות" את התמונה המשודרת. איכות הבהירות גורמת למה שמוקרן להרגיש תוסס ואמיתי גם בסביבות מאורות. מקרן זה אידיאלי לצפייה בתוכניות טלוויזיה, ספורט, סרטים ומשחקי קונסולה בכל שעות היום.

רזולוציית UHD 4K

עם יותר משמונה מיליון פיקסלים, הרזולוציה של Ultra HD 4K מביאה פירוט גדול יותר פי ארבעה מ Full HD, כדי לספק לכם הלקוחות תמונות חדות יותר, דמויות חיות יותר וצבעים עשירים יותר - המקרן מאפשר לכם לשבת קרוב יותר למסך ולהנות מחוויה מדהימה בהרבה משל מקרנים אחרים. מקרנים מהסוג הזה לא ניתן למצוא בחברות המספקות שרותי השכרת מקרנים היות ומדובר במקרן מאוד יקר, ולכן אם תצטרכו כזה מקרן לשימוש זמני לא יהיה ניתן להשיגו אלא רק בקנייה.

תואם HDR ו HLG

מקרן זה מסוגל לקבל ולהציג גם HDR10 וגם תכני HLG. מקרן Optoma UHD42 זה מאפשר לראות הרבה יותר פירוט ומרקים מגוונים. חפצים יראו לכם מוצקים יותר ואמיתיים יותר, והפרט הנוסף יותר תחושת עומק גדולה יותר.

צבעים מדהימים

צפה סרטים שלך, תוכניות הטלוויזיה שלך ומשחקי הקונסולה שלך עם צבעים מדהימים בכל סביבה. מקרני אופטומה מספקים ביצועים אמינים אשר מתאימים את עצמם לתוכן המשודר ולסביבה החיצונית. המקרנים הביתיים מסוגלים לשכפל מכלול צבעים Rec.709 תקן HDTV הבינלאומי כדי להבטיח רבייה מדויקת של צבעי קולנוע בדיוק כפי שתכנן הבמאי. בנוגע למשחקי קונסולה, תקבלו תמונה חדה יותר המותאמת למשחקים וסרטי אנימציה.

מצבים

בניגוד למקרנים אחרים, יש לדגם זה אפשרויות שונות למצבים שונים. אם אתם משחקים עכשיו במשחק דרך המחשב, או דרך קונסולת המשחקים תעברו ל Game Mode. אם אתם במצב של סרט קולנוע תעברו ל Movie Mode וכן הלאה. תוכלו להבחין שגם התמונה משתנה וגם אופי הסאונד משתנה בהתאם למצב בו אתם נמצאים וגם בהתאם למתרחש על המסך.

מפרט טכני

  • פועל בטכנולוגיית: DLP
  • רמקול מובנה בעל תמיכת שמע מעולה
  • רזולוציה 4K UHD 3840x2160        
  • עוצמת הארה -ANSI LUMENS 3,400
  • ניגודיות - 1:500,000
  • מצבי צפייה – 16:9, 4:3
  • חיי מנורה – 4,000 שעות במצב BRIGHT, 15,000 שעות במצב DYNAMIC, 10,000 שעות במצב ECO
  • כניסות – x HDMI 2.0, 1 x HDMI 1.4a 3D support, 1 x VGA (YPbPr/RGB),11 x Audio 3.5mm
  • יציאות -   x Audio 3.5mm, 1 x S/PDIF, 1 x USB-A power 1.5A1
  • מידת מסך 34 – 302 אינץ
  • מידות במ"מ -118 x 315 x 270 

למה המקרן מיועד לרף הגבוה ביותר?

מחירו של המקרן 9500 ₪ , מסך הקרנה מתאים יעלה בסביבות ה 1,500 ש"ח. מדובר על הוצאה שקרובה לעשרת אלפים שקלים. אבל זאת לא הסיבה לכך שהמקרן מיועד לעשירון העליון. בשביל להנות מהמקרן כמו שצריך, צריך לרכוש גם מוצרים נלווים איכותיים כמו מחשב, או קונסולת משחקים, לרכוש את הסרטים החדשים ביותר ולהיות עם חיבור מהיר לאינטרנט. אם יש לכם את כל אלה ואתם לא העשירון העליון, תוכלו גם אתם להנות מהמכשיר. עוד נקודה שיש לקחת בחשבון זה חלל החדר, מקרן זה מיועד הן לחללים גדולים והן לחללים קטנים, אם זאת מי שקונה מכשיר כזה וודאי רוצה שעוד אנשים יהנו איתו. לרוב השימוש העיקרי הוא לחדר קולנוע ביתי. אז מלבד תקציב, יש לקחת בחשבון שצריך את המכשור המשודרג ביותר וחלל חדר המתאים למכשיר. אם יש לכם את כל אלה, המקרן מתאים לכם.

ניתן להשיג אצל היבואנית הרשמית – מרכז הסאונד. (ראה כאן מחירון ומבצעי מקרנים)