התנועה הציונית דתית שתוציא בשנה הקרובה 52 רבנים דתיים-לאומיים לפריפריה

ארגון הקירוב של המגזר הדתי לאומי, הפועל להביא את אהבת התורה לכל לב יהודי, יוצא במבצע גיוס המונים מיוחד

חדשות כיפה בשיתוף תנועת מעייני הישועה 07/09/20 17:34 יח באלול התשפ

התנועה הציונית דתית שתוציא בשנה הקרובה 52 רבנים דתיים-לאומיים לפריפריה
מעייני הישועה, צילום: מעייני הישועה

תנועת מעייני הישועה היא תנועת הקירוב של המגזר הדתי לאומי. התנועה הוקמה לפני 20 שנה במטרה לחבר את עם ישראל למורשת ישראל ולתורה, לחזק את הקהילות בכל רחבי הארץ, להגיע לכל בית ולכל משפחה, כדי להמשיך את החזרה הביתה לארץ ישראל לחזרה לתורה, למסורת ולערכים של היהדות. התנועה מונה כיום 40 רבני קהילות הפרוסים בכל רחבי הארץ והיא שואפת להמשיך לגדול ולהגיע לאלפי קהילות בישראל.

מובילי הקהילות מקיימים מגוון פעילויות, הדרכת משפחות ויחידים, פעילות לכל הגילאים, קירוב רחוקים, סיורים מודרכים, סיוע חומרי למשפחות במצוקה, חינוך לערכי אהבת העם והארץ, ארגון אירועים מיוחדים סביב חגי ישראל, ליווי עולים חדשים בקהילה, קו יעוץ זוגי ללא עלות ועוד.

החזון של יו"ר מעייני הישועה אביחי בוארון, הוא להגיע לאלפי קהילות. במסגרת התנועה, כבר בזמן הקרוב ייצאו לשליחות עוד עשרה שליחים חדשים של מעייני הישועה, שיפעלו בעשרה קהילות נוספות מטעם הארגון. "השליחים החדשים יגיעו למעגל השפעה של 500 משפחות שנוספות, שבממוצע זה אומר עוד 2,000 ילדים יהודים שילמדו להגיד 'שמע ישראל' ויכירו את היהדות בצורה בלתי אמצעית".

קמפיין השותפים יצא לדרך ואנחנו צריכים אתכם! י"ז-י"ט אלול, 8-10 בספטמבר, כדי שנוכל להרחיב את הפעילות לקהילות נוספות  >>>

בתנועת מעייני הישועה מבקשים לחבר בין עם ישראל למורשתו עתיקת היומין. חזונם הוא חזון הנביאים להפריח חיים בעצמות היבשות, להפיח תקווה ואמונה בעם ישראל שכל כך חסרה לנו בימים אלו.   

את החזון המופלא הזה והחשוב כל כך להמשכיותו של עם ישראל, מוצאים לפועל מנהיגי הקהילות של תנועת מעייני הישועה שעוברים לחיות בקהילה במשך שנים בקהילות ובשכונות ברחבי הארץ, מאילת בדרום ועד עכו ונהריה בצפון. 

השליחות של מעייני הישועה היא, לגעת בכל לב יהודי. לשרת, להדריך ולהוביל בכל קהילה בישראל. לפעול בכל המעגלים, בקרב הילדים, המבוגרים, הנשים והגברים. לכל יהודי מגיע הזכות להכיר ולדעת מהי יהדות.  

בכדי להגשים ולהוציא לפועל את החזון האדיר הזה, מעייני הישועה צריכים אתכם. את האחדות והמסירות על עם ישראל. 

קמפיין השותפים יצא לדרך ואנחנו צריכים אתכם! י"ז-י"ט אלול, 8-10 בספטמבר, כדי שנוכל להרחיב את הפעילות לקהילות נוספות  >>>