בידורית קריוקי - המדריך המלא 2021 לבחירת בידורית קריוקי איכותית

בידורית קריוקי בהחלט משדרגת כל מסיבה ותורמת לגיבוש החברתי והמשפחתי. כל משפחה וכל אדם צריך שתהיה לו אחת בבית - היא קלה לאחסון והמחיר שלה לא בשמיים. אך מה צריך לדעת לפני שרוכשים אחת?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/08/20 16:59 י באלול התשפ

בידורית קריוקי - המדריך המלא 2021 לבחירת בידורית קריוקי איכותית
צילום: מרכז הסאונד

בא לכם להשתחרר קצת? אתם עומדים לפני פגישה עם אנשים חדשים? ערב גיבוש? בידורית הקריוקי תהפוך את האירוע להרבה פחות (או יותר) מביך, אבל בטוח יותר מגבש. בידורית הקריוקי היא מוצר שכל משפחה וכל אדם צריך שיהיה לו בבית, היא קלה לאחסון, והמחיר שלה לא בשמיים. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים רכישת ערכת קריוקי.

מותג

אם אין לכם שמץ של מושג על עולם האודיו, אז כנראה והפרטים הטכניים של המוצרים לא יגידו לכם יותר מדי. הדרך הנכונה ביותר להגיע לבחירה מבטיחה היא על ידי בחירת מותג אמין. ראה כאן את מבחר דגמי בידורית הגדול בישראל )

ריכזנו לפניכם מספר מותגים מובילים בתחום בידוריות הקריוקי

חברת Klark&Helmer - חברת Klark&Helmer הינה חברה המתמחה במוצרי סאונד ואודיו. החברה נוסדה בשנת 1993 במפעל בוטיק קטן על ידי שני מהנדסים צעירים. לאט לאט הדרישה למוצרים של החברה גדלה וכך גם החברה. חברה זו בודקת את המוצרים שלה לפרטי פרטים, ובעלת צוות מומחים בעלי שם עולמי. החברה נותנת דגש על שימוש בטכנולוגיה המובילה בעולם תוך עיצוב חדשני וייחודי.

חברת Proxtone - החברה הוקמה בשנת 1993 והינה יצרנית ציוד שמע מתקדם ומקצועי. החברה מתעסקת אך ורק בציוד שמע באיכות גבוהה, והיא שמה דגש רב על בקרת איכות ובכל הנוגע לחדשנות המוצרים. מערכות PA ניידות ומערכות מיקרופונים אלחוטיים נמצאים בראש התקדמות הייצור והם הסמל לחוזקותיה של חברת ProXtone. 

חברת Pure Acoustics - חברת Pure Acoustics נוסדה בשנת 1994, ולאחר 20 שנה המוצרים שלה מופיעים ב 40 מדינות שונות ברחבי העולם. החברה נותנת דגש על רמקולים איכותיים עם עיצוב יוצא דופן ובמחיר שווה לכל נפש. החברה עוסקת כל הזמן במחקר ופיתוח באמצעות עיצוב מוצלב ייחודי וכמה טכנולוגיות שאסור לפרט עליהן. התוצאות בהחלט נראות לעין.

צילום: מרכז הסאונד

רמת מקצועיות של הבידורית

יש רמות שונות של בידוריות קריוקי, והמחיר הוא בהתאם. האם אתם רוצים ערכת קריוקי מלאה ואיכותית? או שאתם רוצים ערכה שהילד יוכל לשיר בה בזמן הפנוי שלו? ערכות קריוקי מקצועיות הן בעלות אלמנט וופר (צלילים נמוכים) ואלמנט טוויטר (צלילים גבוהים) איכותי, יש להן מגוון חיבורים כדי לאפשר לחבר את המכשיר לנייד, למיקסר, למערכת הגברה נוספות, לטלוויזיה, מספר מיקרופונים וכו'. כמו כן, יש לערכת בידורית איכותית מספר ערוצים כדי שתוכלו לחבר מספר מכשירים בו זמנית ושהם יסתנכרנו ביניהם ללא עזרה חיצונית. בערכות מקצועיות יש אקולייזר מובנה ולעיתים גם מיקסר מובנה. ישנן ערכות עם אפקטים מובנים שתוכלו לבחור בעצמכם בזמן השימוש. עבור ערכות מקצועיות תשלמו בין 1,000 שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, תלוי עד כמה אתם רציניים. מצד שני, ערכות פשוטות יכולות לעלות כמאתיים שקלים, אבל סביר להניח שמדובר על מוצר סיני זול שלא יחזיק מעמד הרבה זמן. 

בידורית קריוקי לבית

אם יש לך הרבה מקום, אתה יכול להפוך את הסלון שלך לאולם קטן עם מערכות קריוקי שונות. בידורית קריוקי לבית היא יותר פשוטה, פחות רועשת ופחות ניידת. אם המערכת נמצאת כל היום בבית, סביר להניח שההוצאות שלכם יהיו נמוכות יותר. כמובן, יש לבחור במערכת שאינה ניידת (אם הבידורית נשארת כל הזמן במקומה, אז אין טעם), לרוב המערכות האלה יהיו גדולות יותר, אז קחו בחשבון שצריך לפנות מקום בסלון. מערכות ביתיות עמידות יותר ובעל אורך חיים ממושך יותר. עוצמת הוואט יכולה להיות עד 300 וואט אם מדובר על חלל שאינו גדול במיוחד.

בידורית קריוקי חיצונית

מציאת בידורית קריוקי חיצונית איכותית, היא קשה יותר מאשר מציאת בידורית קריוקי לבית. בידוריות קריוקי חיצוניות יהיו לרוב ניידות, ועוצמת הקול שלהם תהיה גבוהה כיוון שאין קירות שיחזירו את גלי הרדיו בדומה לערכה שנמצאת בתוך הבית. כאשר רוכשים בידורית חיצונית, יש לוודא שהיא חסינה בפני תנאי מזג אוויר שונים, אם אתם ממקמים אותה ליד הבריכה יש לוודא את רמת החסינות שלה בפני מים. כמו כן, מומלץ תמיד לבחור בבידורית עם חיבור בלוטוס.

עוצמת קול (Watt)

יש חשיבות רבה לעוצמת הקול של בידורית הקריוקי שבחרתם. כמו כן, לא משנה איזה עוצמה החברה מציעה, יש לבדוק את טיב השמע בעודכם בחנות. ישנם מקרים בהם החברה מציעה לנו עוצמת וואט גבוהה, אבל בזמן שימוש בשיא עוצמת הווליום, המכשיר מזייף והסאונד אינו איכותי. המחיר נקבע בין היתר גם לפי עוצמת הוואט. עבור שימוש ביתי, אין צורך ביותר מ 300 וואט, גם אם מדובר על חצר הבית. אם עכשיו אתם נמצאים בפארק, ואתם כ 50 איש, תצטרכו בידורית חזקה יותר. לרוב, בידוריות קריוקי אינן מצריכות יותר מ 300 וואט, אלא במקרים חריגים.

צילום: מרכז הסאונד

האם כדאי לרכוש ערכת קריוקי יד שנייה?

הרבה חושבים שאם ירכשו ערכת קריוקי יד שנייה הם יחסכו לעצמם לא מעט כסף. אז חשוב להדגיש שערכות קריוקי הן יחסית רגישות, ואם אתם לא מומחי סאונד, לא תוכלו לבחון את טיב המוצר במעמד הקנייה מאותו אדם פרטי. ייתכן ותשלמו יותר עבור רכישת מוצר יד שנייה. עדיף לקנות מוצר יותר זול ממה שתכננתם לקנות

(יד ראשונה מחנות סאונד והגברה) מאשר לקנות את אותו מוצר יד שנייה. בנוסף, אם אתם רוצים לבחור במקום אמין ועדיין לא יקר, הגיעו לחנות סאונד והגברה שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה. רכישת מוצר יד שנייה, או אפילו דרך אתרי אינטרנט כמו eBay או אמזון, זה סיכון שעלולים לשלם עליו ביוקר. אם אתם בקטע של אירוע חד פעמי תוכלו להשתמש בשירות של השכרת קריוקי במחיר של 200-300 שקלים.

מסקנות

בידורית קריוקי בהחלט משדרגת כל מסיבה. הבידורית תורמת לגיבוש החברתי והמשפחתי. תוכלו לראות בידוריות קריוקי איכותיות היום בהרבה מקומות, בין אם מדובר על חנות סאונד והגברה אמינה או על חדר קריוקי. בידוריות קריוקי לבית יהיו פחות יקרות מאשר אלו שתראו, ועליכם לדעת לבחור בקפידה את המוצר הנכון לכם. בדקו את המוצר כאשר אתם נמצאים בחנות ובחרו עוצמת וואט שתספיק לכם (לא צריך להשתגע), ומספר ערוצים שאתם צריכים כדי להפוך את הערב שלכם לערב בלתי נשכח.