5 טכנולוגיות שתורמות לאורח חיים בריא

מתקשים לשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה ומאוזנת? ריכזנו עבורכם כמה טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שיסייעו לכם לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים בריא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/08/20 16:44 ח באלול התשפ

5 טכנולוגיות שתורמות לאורח חיים בריא
אפליקציה, צילום: shutterstock

צמידי כושר

בשנים האחרונות החלו לצוץ בשוק צמידי כושר, המטרה העיקרית של הצמידים הטכנולוגיים היא לגרום לאוכלוסייה לנוע ולעשות יותר ספורט. יש לענוד את צמיד הכושר על היד 24 שעות כדי לאפשר מדידות שונות במהלך כל שעות היום, לרבות מדידת פרמטרים הקובעים את איכות השינה בלילה.

צמידי כושר כוללים טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ביותר כמו מדידת דופק מהיד, GPS, מדידת מרחק, חיישני תנועה ועוד. לכל צמיד כושר יש פונקציות ויכולות רבות, רמת הדיוק של צמידי הכושר טובה והם מציעים תצוגה נוחה וכוח מחשוב מרשים. הצמיד מעודד אתכם לעשות יותר ספורט, הוא מספק לכם נתונים חשובים כמו כמה קלוריות צרכתם, מהי איכות השינה שלכם, מהו המרחק שהלכתם ועוד. יש צמידים הבונים תוכנית כושר מותאמת אישית תוך מעקב צמוד ומתן המלצות.

אפליקציות לשמירה על אורח חיים בריא

יש מגוון רחב של אפליקציות לאורח חיים בריא, אחת האפליקציות המומלצות נקראת ארגוס. Argus היא אפליקציה מתקדמת הכוללת מגוון תוכניות דיאטה וכושר, יש גרסה חינמית לאנדרואיד ולאייפון, יש גם גרסה משוכללת יותר הכרוכה בתשלום.

האפליקציה מחייבת הרשמה, יש להגדיר מראש מהי מטרת השימוש, לדוגמה בניית מסת שריר, אימוץ אורח חיים בריא ופעיל יותר, ירידה במשקל וכו'. לאחר הרישום אתם יכולים לבחור את הפונקציות המתאימות לכם כמו יומן מזון, תוכנית דיאטה, מונה צעדים יומי, שריפת קלוריות, תוכנית כושר מותאמת אישית, מעקב אחר שתיית מים וכיוצא בזה.

בנוסף, אפליקציית ארגוס כוללת פיצ'ר מתקדם לזיהוי מזון ורכיבים באוכל, ניתן לצלם את המזון ותוך שבריר שנייה האפליקציה מדווחת לכם על הרכיבים התזונתיים באוכל.

מים טהורים ובריאים יותר

כדי להרבות בשתייה ולוודא שאתם שותים מים בריאים יותר, ישנם לא מעט טכנולוגיות לטיהור מים. ישראל נחשבת למעצמה בתחום טכנולוגיות המים, היא גם מהמדינות המובילות בעולם בתחום התפלת מי ים והתפלת מים מליחים.

מעבר לאיכות המים, מדובר באמצעי יעיל לעידוד שתייה בקרב המשפחה. בין הטכנולוגיות החדשניות בתחום טיהור מי השתייה שפותחו בישראל ניתן למנות את טכנולוגיית MAZE, הטכנולוגיה פותחה בשיתוף מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים וממכון וייצמן. הטכנולוגיה מוגנת בפטנט ומטרתה לטפל במזהמים שיש במי השתייה כמו מתכות וחיידקים.

מתכנן מזון מבוסס בינה מלאכותית

בשנים האחרונות טכנולוגיית הבינה המלאכותית הגיעה גם לעולם הבריאות והתזונה. לאחרונה הושקו מספר פלטפורמות מתקדמות המבוססות על בינה מלאכותית שמטרתן לתכנן את התפריט והארוחות למשתמשים.

זהו עידן חדש בעולם התזונה, גם ביונסה השיקה לאחרונה פלטפורמה מתקדמת וחדשנית לתכנון ארוחות המבוססות על תזונה נטולת מוצרים מהחי (טבעונות). זו בשורה משמחת לטבעונים הרבים בישראל ולכל מי שמעוניין לאמץ אורח חיים בריא ותזונה נטולת בשר, דגים, ביצים ומוצרים נוספים מהחי.

הבינה המלאכותית אוספת נתונים רבים ממקורות מידע מוסמכים, היא גם עוקבת אחר התזונה של המשתמש בפלטפורמה ומסייעת בתכנון הארוחות המותאמות אישית למשתמש. בארצות הברית אפשר להזמין אוכל טבעוני ישירות מהפלטפורמה או לבצע הזמנות של מוצרים ומצרכים טבעוניים.

מאמן אישי בסמאטרפון

אורח חיים בריא מבוסס על תזונה נכונה ופעילות גופנית. כדי לשמור על אורח חיים בריא כדאי לכם לבחור אפליקציית אימון אישי, יש שלל אפליקציות חינמיות או בתשלום. כדאי להוריד מחנות גוגל מספר אפליקציות כדי התנסות בהן ורק אז לבחור את האפליקציה הנוחה והמתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.

בין האפליקציות הפופולריות לאימון אישי ניתן למצוא את היישום ENDOMONDO, לאחר רישום מהיר האפליקציה מציעה תוכנית אימון מותאמת אישית למאפיינים ולמטרות שלכם, כמו גם למצב הבריאותי. האפליקציה כוללת חיווי קולי ותעודד אתכם לעשות יותר ספורט ולשמור על אורח חיים בריא.

לסיכום, העולם הטכנולוגי בא לעזרתכם גם בנושא אורח חיים ותזונה נכונה, הטכנולוגיות המתקדמות מבטיחות לנו חיים בריאים ואיכותיים יותר. כדאי לכם ליישם את הפתרונות הטכנולוגיים השונים כדי ליהנות מאורח חיים בריא יותר, כך תוכלו לשמור על הגזרה ולהימנע ממחלות קשות.