מדוע כדאי להשקיע בשיווק דיגיטלי בתקופת הקורונה?

קידום אתרים הוא מוצר בסיסי לעסקים שרוצים שיראו אותם ברשת. אז איך עושים את זה בצורה נכונה ומה בשום אופן אסור לשכוח

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/08/20 09:45 כז באב התשפ

מדוע כדאי להשקיע בשיווק דיגיטלי בתקופת הקורונה?
קידום אתרים ופרסום, צילום: ליעד קידום אתרים

אומרים ש״אדם פסימי רואה את הקושי בכל הזדמנות, בעוד שאדם אופטימי רואה את ההזדמנות בכל קושי.״ המשפט הזה נכון במיוחד בתקופה הזאת של משבר הקורונה. לצד עסקים שלא הצליחו להתמודד עם המשבר ונאלצו לפשוט את הרגל, ישנם עסקים רבים שזיהו את ההזדמנות שבמשבר הקורונה והצליחו דווקא בעת הזאת להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. אם גם אתם רוצים לצמוח מהמשבר ולהגדיל את ההכנסות, שיווק דיגיטלי היא הדרך לעשות זאת. הנה לפניכם כמה סיבות מדוע כדאי להשקיע בפרסום בדיגיטל בזמן הקורונה.

אנשים גולשים יותר באינטרנט

מאז שפרץ נגיף הקורונה ברחבי העולם, חלה עלייה בתעבורת הגולשים ברשת. לפי חברת מחקרי השיווק הצרפתית Criteo, חל זינוק של 50 אחוז בשימוש באינטרנט בעקבות הקורונה. בנוסף לכך, חנויות האון ליין התחזקו מאוד: מאז משבר הקורונה ההכנסה של מוכרים בחנויות מקוונות צמחה ב-68 אחוז, מחזורי הקניות של הישראלים בפלטפורמת אמזון זינקו ב-63 אחוז, וישנה צמיחה בהיקף של 146 אחוז בקניות המקוונות ברחבי העולם.

הסיבה לכך היא כמובן הסגר והמגבלות שהוטלו ברחבי העולם בעקבות הקורונה. המונים נאלצים להסתגר בבתים ומבלים את זמנם בגלישה באינטרנט ובקניות און ליין. אתרים המנצלים את התחזקות המסחר האלקטרוני ומשקיעים בשיווק דיגיטלי, יכולים ליהנות מהפירות ובזמן קצר יחסית.

עלויות הפרסום בדיגיטל נמוכות יותר

התפשטת נגיף הקורונה גרמה לכך שחלק מפעילות המשק הוקפאה או נפגעה. ישנם עסקים שהחליטו לצמצם בתקציבי הפרסום שלהם הן בפלטפורמות המסורתיות כמו טלוויזיה ורדיו, והן בפטלרפורמות הדיגיטליות. ירידת המחירים בעולם הפרסום, מהווה הזדמנות של ממש עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. זה הזמן לנצל את המחירים ולקדם את העסק שלכם בדיגיטל.

החזר השקעה לטווח הארוך

גם אם העסק שלכם נפגע בתקופת הקורונה, שיווק דיגיטלי יסייע לכם לקום על הרגליים ולהגיע להישגים עם סיום המשבר. החזר השקעה בקידום אורגני למשל, נמדד רק לאחר כמה חודשים. זהו תהליך ארוך הדורש סבלנות ואורך רוח, ולכן אם אתם רוצים להגיע לעמודים הראשונים בגוגל כבר כשהקורונה תהיה מאחורינו, אל תבזבזו זמן. נצלו את .

מהן פעולות השיווק הדיגיטלי שיקדמו את העסק שלכם?

אם החלטתם לקדם את העסק שלכם באמצעות שיווק דיגיטלי, חשוב מעל לכל שיהיה לכם אתר אינטרנט מושקע, עם עיצוב ברמה גבוהה שיעניק חווית משתמש טובה לגולשים שלכם. רוצים לדעת איזה סוג אתר יתאים לכם? כנסו לכאן. עלות בניית אתר משתנה בהתאם לסוג האתר ולצרכים של העסק שלכם, אז אם ברצונכם לדעת כמה עולה לבנות אתר, כנסו לכאן ותוכלו להתרשם מחבילות הפרסום. 

לצד בניית אתר, חשוב להשקיע גם בקידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות, שיווק בגוגל בעזרת קמפיינים ממומנים ושיווק העסק באמצעות גוגל מפות חברתנו תשמח לתת לכם שירות אתם יכולים לדבר איתי ישירות ב 0544984401 ליעד בקרו באתרנו www.liad-solutions.co.il 

במקרה והעסק שלכם נפגע קשה מהקורנה ואתם ממש זקוקים לעזרה שיווקית אנחנו נשמח לייעץ ולעזור ללא עלות.

זכרו שדווקא בעיתות משבר יש הזדמנות לצמוח. אז עשו מהלימון לימונדה והפכו את העסק שלכם למצליח יותר מאי פעם.