איך מזמינים הובלה בירושלים ב-2020

הובלה ציוד ורהיטים זה עסק לא פשוט וכדאי לעשות זאת בתבונה. אז מה הקריטריונים לבחירת מוביל, מה צריך לבדוק לפני כן, עם מי כדאי לדבר ומה בשום אופן אסור לשכוח

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/08/20 13:32 כג באב התשפ

איך מזמינים הובלה בירושלים ב-2020
מובילים בפעולה, צילום: shutterstock

הובלה - של דירה, של משרד, של תכולת עסק וגם של מספר פריטים בודדים - היא שירות שחשוב לבחור באופן מושכל. סיבה אחת לכך היא שלמרבה הצער שירותי הובלות הוא תחום שאין בו רגולציה. למעשה כל אחד יכול להכריז על עצמו כמוביל או אפילו כעל חברת הובלות, ולהתחיל לפעול בתחום - ולכן נדרשת אחריות רבה מצד הלקוחות. סיבה שנייה לכך שחובה להקדיש זמן למציאת החברה שתבצע את ההובלה היא שעצם המעבר הוא פרויקט מורכב, ובדרך כלל מעורבים בו גם רגשות רבים. אם ההובלה לא תתבצע באופן המקצועי ביותר, עלולה להיגרם עוגמת נפש של ממש. סיבה שלישית היא טווח המחירים הרחב מאוד. סקר שוק שמתבצע בחוכמה עשוי לחסוך לכם סכום כסף משמעותי, שמן הסתם יעזור לכם להתאקלם טוב יותר במקום החדש.

המלצות אותנטיות מתושבי ירושלים

דרך אחת למצוא מוביל מומלץ היא פשוט לבקש המלצות. ניתן לפנות למכרים או חברים שאתם יודעים שעברו דירה לאחרונה ולקבל מהם חוות דעת על המובילים שביצעו עבורם את ההובלה. אפשר גם פשוט לספר לכל מי שמוכן לשמוע שאתם בדרך לשינוי המשמעותי - בלא מעט מקרים כבר תקבלו המלצות עוד לפני שביקשתם…

רשתות חברתיות הן עוד מקור למידע אודות טיב השירות של חברות ההובלה השונות. בכל מקרה חשוב לבחון קודם כל את האותנטיות של כל המלצה. כדאי לקחת בחשבון גם את מידת ההיכרות ביניכם לבין הממליצים ואת רמת האמון שלכם בהם. כמו כן יש לזכור שחברה שביצעה למשל בהצלחה הובלת דירה לא בהכרח מתאימה להובלת תכולת חנות, ולהפך.

התרשמות מנציגי חברות ההובלות בירושלים

דרך נוספת להגיע אל חברת הובלות שתספק לכם שירות מצוין היא לקבל מספר הצעות מחיר ממספר חברות - ולנצל את עצם השיחה שבה מתקבלת הצעת המחיר כדי להתרשם מהרצינות והאמינות של כל נותן שירות.

אינדיקציה טובה אחת היא מספר השאלות שאתם נשאלים ע"י כל נציג של כל חברה. כדי לספק הצעת מחיר מדויקת, על המובילים לדעת פרטים רבים: כמה קרטונים נדרשים לצורך הכנסת כל תכולת הדירה שעוברת אתכם (או המשרד, כמובן); מהם המכשירים והרהיטים שתקחו אתכם; האם יש צורך בפירוקים והרכבות; האם ישנן מגבלות מסוימות לגבי הגישה, הן בנקודת המוצא והן בנקודת היעד; אם אין מעלית, מהו רוחב חדר המדרגות; כמובן המרחק בין המקום הנוכחי של הדירה או העסק לבין המקום שאליו אתם עוברים; ועוד.

מומלץ לא להתפתות להצעות מחיר נמוכות של חברות שכלל לא ביררו לעומק מה כוללת ההובלה אלא הסתפקו במידע כללי בלבד ("העברת דירת 3 חדרים מרמת גן לפתח תקווה").

חוזה מסודר

עוד דגש חשוב לגבי הובלות דירה הוא הסכם מפורט שמעגן באופן ברור וחד-משמעי את היקף השירות שתקבלו ואת התמורה, כלומר מהו הסכום שתשלמו עבור ההובלה. המלצה זו תקפה כמובן גם לגבי סוגים אחרים של הובלות. אפשר להתעקש על עותק מודפס של חוזה חתום, אבל גם צילום של הסכם הובלה שנשלח אליכם ב-SMS או במייל מהווה הוכחה מבחינת בית משפט אם חלילה יהיה צורך בהליך משפטי.

בכל מקרה חשוב לוודא שבחוזה מופיע פירוט כל התכולה שתקחו אתכם, מועד ההובלה (כולל שעת ההתייצבות של הצוות), המחיר שסוכם וכל פרט אחר שרלוונטי לשירות הספציפי שאתם זקוקים לו.

ביטוח

חברות הובלה רציניות מבטחות את עצמן בפני נזקים לרכוש שמועבר על-ידן. בהתאם לפני שמסכמים על הזמנת מוביל, כדאי לוודא שביטוח כזה אכן קיים. כמו כן רצוי לבדוק שהביטוח אכן מספק מענה לכל תרחיש אפשרי במהלך העברת התכולה - בסופו של דבר גם אנשי המקצוע הזהירים והמיומנים ביותר עלולים לטעות - וכן לבחון את סכום הפיצוי המקסימלי במקרים אלה.

הזמנת שירות הובלות בירושלים דרך פורטל הובלות 100

כל הפרוצדורות הנ"ל הכרחיות - אבל גם תובעניות. בהקשר זה אי אפשר להתעלם מהמטלות הרבות, שלעתים אף נראות אינסופיות, בדרך לדירה החדשה או למשרד החדש. כדי לחסוך זמן יקר מבלי לוותר על איכות השירות, ניתן להיכנס לפורטל גדול ורציני בתחום. בפורטלים אלה ניתן למלא טופס קצר - פשוט בחרו עיר להובלה ואת סוג ההובלה, והוסיפו פרטי יצירת קשר. תוך דקות בודדות תקבלו פניות מחברות שכבר עברו סינון ראשוני (ע"י בעלי הפורטל, על בסיס פידבקים מלקוחות) וכך תוכלו למצוא במהירות וביעילות חברת הובלות מקצועית שתספק שירות איכותי במחיר תחרותי.

צריכים הובלה בירושלים? הזמינו את הובלות 100: https://www.a100.co.il