עזרו לנו להביא לעולם חיים חדשים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/08/20 20:18 יד באב התשפ

עזרו לנו להביא לעולם חיים חדשים
פישלר, צילום: הסברה מכון פוע"ה

את חייו של החייל עדיאל פישלר ז"ל – שנגדעו באיבם - יחליפו מאות התינוקות שיגיעו לעולם בזכות מכשיר האולטרה-סאונד החדש שייתרם למכון פועה

קרן פישלר איבדה את בנה עדיאל בנימין ז"ל בנסיבות טראגיות לפני כחודש וחצי. כעת היא מבקשת להנציחו ולגייס תרומה של 120,000 ₪ לטובת רכישת מכונת אולטרא-סאונד חדשה למכון פוע"ה.

קרן היא טכנאית אולטרה-סאונד המטפלת בעבודתה במאות נשים בשבוע. כמי שחוותה בעצמה קשיי פוריות, בחרה להנציח את בנה בדרך המגבירה הבאת חיים לעולם.

"לבעלי ולי נולדו בתחילת הדרך שני ילדים" היא מספרת לכיפה, "ואז פתאום העסק 'נתקע'. התקשנו להכנס להריון נוסף, מה שמכונה בעגה המקצועית 'עקרות משנית'. עם האתגר הזה התמודדנו עשר שנים עד שזכינו להריון ולידת התאומים שלנו. חמש שנים לאחר מכן נולד עדיאל ז"ל, בננו הצעיר".

במהלך השנים התמקצעה קרן בתחומה, ולמדה בין השאר את הקורס במכון פוע"ה ליועצות רפואה והלכה המורכב מחלק הלכתי ומחלק רפואי.

"במהלך הקורס יצרתי קשר עם הרב דב פופר, אחד מיועצי המכון, והוא הפך לרב הקבוע איתו אני מתייעצת במסגרת עבודתי. קורה לא אחת שבמהלך בדיקה אני נזקקת לעצה הלכתית או רפואית, עבור מטופלת והרב פופר תמיד זמין ומייעץ לי לעיתים קרובות מה עלינו לעשות. אני חשה שזו שליחות של ממש כי מדובר בנושא כאוב ומאתגר. אני יודעת שאם הזוג היושב מולי, לא יגיעו עם תוצאות הבדיקה שלהם לרופא הנכון או לרב הנכון, הם עלולים להפסיד את הילד הזה!".

כיצד נולד הרעיון לתרום דווקא מכשיר אולטרה-סאונד למכון פוע"ה?

כמי שיודעת מה עוברות נשים שזקוקות לטיפולי פוריות, הנצרכות להגיע לבדיקות אולטרה-סאונד מספר פעמים בחודש, להיעדר מהעבודה, להסביר למעסיק, לסביבה, לקולגות למה איחרתי ועוד, חשבתי לפתח מיזם שיאפשר לנשים להגיע בשעות לא שגרתיות לבדיקות אולטרה-סאונד במכון ובכך לחסוך למתמודדות לפחות מעט מההתמודדות המורכבת גם ככה במצבן. עדיאל בני עליו השלום, לא זכה להנשא ולהביא ילדים לעולם, ובמכון פוע"ה לימדו אותי שהורדת נשמות לעולם, הבאת חיים לעולם הזה ועידוד ילודה הם משימת הדור. הילדים שיוולדו בזכות תרומתי הצנועה ינציחו בחייהם את בני עדיאל ז"ל, ויתנו מענה לאובדן החיים.

ספרי לנו קצת על דמותו של עדיאל ז"ל?

סמל ראשון עדיאל בנימין פישלר ז"ל, היה ילד מופנם וביישן, עניו אך יחד עם זאת היה מדריך בבני"ע ומפקד נערץ. כשהדריך, היה חשוב לו לקחת את החניכים הצעירים ביותר, מתוך הבנה שזה גיל משמעותי של ילדים רכים שניתן לעצב אותם ולהשפיע עליהם. הוא חיזר אחרי ילדי משפחות הרווחה וילדי החינוך המיוחד ולא ויתר על אף חניך. במהלך השבעה החניכים באו לנחם אותנו וסיפרו שהחלום שלהם הוא להיות מדריכים כמו עדיאל.

עוד בשבעה גילינו על דמותו הגדולה, דברים שלא ידענו עליו. הוא למד המון תורה בסתר וגם העניק צדקה בסתר- נתן את משכורתו לאחד מהפקודים שלו, עשה מעשי חסד והיה לו לב גדול, והכל נעשה בצניעות ובענווה גדולה.

אני פונה לציבור הרחב בבקשה להתגייס ולסייע לנו להגשים את חלום ההנצחה בו אנו רואים שליחות אמיתית, רכישת מכשיר אולטרה-סאונד למכון פוע"ה.

קחו חלק>> תנו חיים