סניף חדש למכון אורטופדי עקב אכילס בפתח תקווה

כמעט כל אחד ואחת נצרכים בשלב מסוים למכון אורטופדי. מכון חדש בפתח תקווה מביא איתו בשורה חדשה לתושבי האזור

חדשות כיפה בשיתוף מכון עקב אכילס 26/07/20 19:49 ה באב התשפ

סניף חדש למכון אורטופדי עקב אכילס בפתח תקווה
מדרסים, צילום: ללא

עבור מי שסובל מכאבי גב, כאבים בצוואר, כאב בקרסול או בכל מקום אחר בגוף, מכון אורטופדי הוא מקום חיוני במיוחד. בהתאם פתיחת סניף חדש בפתח תקווה היא בשורה טובה לכל תושבי אם המושבות וגם הערים שסביבה - מעכשיו לא צריך לנסוע לתל אביב או לערים אחרות שבהן הרשת כבר פועלת, אלא אפשר ליהנות מפתרונות אורטופדיים מתקדמים ומייעוץ מקצועי קרוב לבית.

ניסיון של שנים רבות וייעוץ אמין ומדויק לחלוטין

חנות אורטופדיה היא לא עוד חנות שנכנסים אליה כדי לקנות מוצרים כאלה ואחרים, אלא מקום שמספק בראש ובראשונה ייעוץ מקצועי יקר ערך.

חשוב להבין שכאב ברכיים למשל עלול לנבוע ממספר גורמים, ויש גם סוגים שונים של כאב - למשל כזה שמופיע רק בשעות הבוקר, או כזה שמפריע לעלייה במדרגות. בנוסף ישנם הבדלים בין המבנה האנטומי של הברכיים אצל כל אדם, וכמובן גם איברים אחרים. מסיבה זו פתרון מושלם עבור כאבי ברכיים של אדם אחד לא מסייע לאחר, ובכל מקרה נדרשת התאמה אישית מדויקת של המוצר האורטופדי האופטימלי.

על-מנת להגיע לפתרון הנכון ביותר, נדרש ניסיון רב מצד אנשי המקצוע בחנות, וזהו גם היתרון המשמעותי ביותר של עקב אכילס.

מגוון רחב מאוד של כל האביזרים האורטופדיים החיוניים

תחום האורטופדיה השתכלל במידה ניכרת בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של אביזרים אורטופדים.

בין השאר תוכלו למצוא בסניף החדש של עקב אכילס תומכים לכף הרגל, מייצבי קרסול, מגנים לשורש כף היד, חגורות לבקע, מייצבי ברכיים, מגנים למרפק, תומכי צוואר, נעליים אורטופדיות ועוד ועוד.

חשוב להדגיש שכל מוצר הוא באיכות מוקפדת. כך למשל תוכלו למצוא תומך שוק עשוי נאופרן (גומי סינתטי משופר), מרופד בניילון מבחוץ ומבד סופג זיעה מבפנים, מותאם באופן מושלם למבנה האנטומי של השוק ועמיד גם במים.

המגוון הרחב מבטיח גם התאמה מדויקת לכל צורך. כך לדוגמה חגורות גב עשויות לבצע פעולות שונות: יישור המקטעים של עמוד השדרה שסטו לצדדים, תמיכה בעמוד השדרה כקונטרה לכוח המשיכה, הגבלת טווח התנועה על-מנת לצמצם כאבים, ושיפור המצב של הגב בזכות עצם המגע איתו. לכל מטופל נדרשות תועלות אחרות, ולכן החשיבות של אפשרות ההתאמה המדויקת.

עקב אכילס

עקב אכילסצילום: ללא

מדרסים בהתאמה אישית

האביזר האורטופדי הנפוץ ביותר הוא מדרסים. גם בחירת מדרסים אורטופדיים חייבת להתבצע באופן מושכל, ובפרט תוך הקפדה על אבחון מצב כף הרגל וניתוח מאפייני התנועה והעמידה של כל אדם.

מדרסים לחיילים למשל מספקים מענה לעמידה במשך שעות רבות על הרגליים ולמסעות הממושכים. מדרסים לכדורסלנים מתוכננים כך שהניתורים והנחיתות לא יזיקו לכף הרגל וגם לא לאיברים אחרים כמובן. מדרסים לבעלי לקות מבנית בכף הרגל מנטרלים את ההשפעה השלילית של הלקות, כשהדוגמה הטובה ביותר היא פלטפוס (מצב שבו הקשת האורכית שטוחה מדי).

מכון אורטופדי איכותי משתמש בציוד מתקדם כדי למדוד את מידת הלחץ שמופעל בכל נקודה בכף הרגל הן בזמן עמידה והן בזמן תנועה. לאחר מכן, על בסיס המידע יקר הערך והניסיון של אנשי המכון, יתוכננו המדרסים האופטימליים וכמובן גם הייצור שלהם יתבצע באופן מיטבי.

מיקום מרכזי ונגיש

המיקום שנבחר עבור מכון אורטופדי עקב אכילס בפתח תקווה הוא ברחוב קפלן, בלב ליבה של העיר הוותיקה, סמוך למרכז הרפואי רבין, לקניון הגדול, לפארק הגדול ולציר ז'בוטינסקי. בזכות המיקום המרכזי והנגיש, קל מאוד להגיע למכון, לעבור את האבחונים המקצועיים הנדרשים, לקבל את ההכוונה המתאימה ולצאת עם המוצר האורטופדי האידיאלי. הנוחות והנגישות הן גם למי שמגיעים ברכב פרטי וגם למי שמתניידים בתחבורה ציבורית, והשירות הלבבי משלים חוויה חיובית לכל לקוח ולקוחה.

המאמר באדיבות רפאל קייקוב מומחה בהתאמת מדרסים כבר למעלה מ 22 שנה
ובעליה של רשת עקב אכילס מכון אורטופדי