חופשה משפחתית כשרה בשגרת הקורונה - מה צריך לדעת?

חדשות כיפה בשיתוף רשת מלונות מטיילים 19/07/20 16:44 כז בתמוז התשפ

חופשה משפחתית כשרה בשגרת הקורונה - מה צריך לדעת?
מלונות מטיילים, צילום: מלונות מטיילים

זו אולי לא שגרה כמו שאנחנו מכירים אותה, וזו בוודאי לא חופשת הקיץ שעליה חלמנו, אבל גם אם הנגיף עדיין כאן – אפשר לצאת לנופש. למעשה, לחופשה הזו יש המון יתרונות בכל הקשור לבריאות שלנו, וזו ההזדמנות לטעון מצברים, לנוח כמו שצריך וליהנות מהמקומות הכי יפים בישראל בין השכשוך בבריכה לארוחת הערב הטובה. כך תעשו את זה נכון גם בשגרת הקורונה.

 

1 – ודאו שיש לכם פתרון לינה כשר ובטוח

בין אם אתם מתכננים חופשה במטולה, באזור הירדן או בקרבת אכזיב, מומלץ לוודא שהמקום כשר ופועל על פי כל ההנחיות. ברשת מלונות מטיילים, למשל, תקבלו ארוחת בוקר עד לפתח החדר, והיא תגיע ארוזה היטב כדי להבטיח את השילוב בין מנות כשרות ונפלאות – לעמידה בכללים שנקבעו על ידי משרד הבריאות. בנוסף תוכלו לבצע צ'ק אין טלפוני תוך שאתם שומרים על הנחיות הריחוק החברתי, תעברו בדיקת חום בכניסה ותמצאו שפע של פינות שקטות ומבודדות. גם חופשה שקטה ומפנקת, וגם שמירה על ההנחיות.

 

2 – הזמינו מסלול טיול מבעוד מועד

גם אם אתם מעדיפים להפגין ספונטניות במהלך החופשה, בשגרה החדשה והמשונה הזו תצטרכו לתכנן את המסלולים השונים קצת יותר בקפידה. אז לפני שאתם אורזים כובע וקרם הגנה לקראת היציאה למסלול ההליכה בנחל עיון או בתל דן, למשל, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים ולשריין לעצמכם מקום. עם השלמת ההזמנה תקבלו אישור "תיאום מועד" ישירות לתיבת המייל, ואותו תציגו בפני צוות המקום כשתגיעו אל שמורת הטבע. גם פשוט וגם בריא יותר. חוץ מזה, אפשר גם לוותר על הזמנת מסלול ולגלות כמה פינות קסומות אליהן תוכלו להגיע ללא כל עלות, וגם בלי להזמין מקום מראש.

 

3 – תכננו פעילויות נוספות בסביבה

דרך טובה לתמוך בעסקים בישראל היא לשלב בחופשה שלכם גם ארוחה טובה במסעדה ואטרקציה אחת או שתיים. אם אתם ממילא מגיעים לגליל העליון תוכלו למצוא שפע של מסעדות כשרות כמו מאמא חלסה בקריית שמונה או ביסטרו 899 בקיבוץ אילון. בנוסף כדאי לבקר במוזיאון השוקולד בקיבוץ דפנה או לשכור אופניים ולצאת אל הטבע, להגיע אל פינות החי וליהנות מהתוצרים המופלאים של חנויות הבוטיק המיוחדות ביותר.

 

4 – בדקו מראש את מדיניות בית המלון

במציאות הנוכחית חשוב לוודא מראש שבית ההארחה או המלון ערוך גם לשינויים, ובפרט למצב שבו אתם נדרשים להיכנס לבידוד. לדוגמה, אם תזמינו לעצמכם חדר או בקתה באחד מבתי המלון של רשת מלונות מטיילים, תידרשו להציג אישור על הדרישה להיכנס לבידוד – וכך תוכלו לדחות את החופשה למועד אחר בקלות רבה. בנוסף בדקו את מדיניות הביטולים וודאו שבמידה ויוטל סגר נוסף, תוכלו לקבוע את החופשה שלכם מחדש למועד אחר או לקבל החזר כספי.

 

אם תפעלו על פי הכללים הללו תבטיחו לעצמכם חופשה נפלאה, מפנקת ונעימה במיוחד, ותגלו שגם בקיץ הזה אפשר להמשיך ליהנות מהמקומות היפים והמיוחדים ביותר בארץ, עם מסיכה ואלכוג'ל ובזמן שאתם שומרים על ריחוק חברתי. רשת מלונות מטיילים מזמינה אתכם להזמין אונליין נופש משפחתי בצפון באחד ממלונות הרשת. רשת מלונות מטיילים מונה 6 מלונות בצפון בגליל העליון והמערבי.