חגורת הגברה עבור מורים ומדריכים – המכשיר שעושה את כל ההבדל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/07/20 17:49 כד בתמוז התשפ

חגורת הגברה עבור מורים ומדריכים – המכשיר שעושה את כל ההבדל
מוזיקה, צילום: pixabay

ציוד הגברה נייד מסוגים שונים הפך נפוץ וזול יחסית בעשור או שניים האחרונים, במקביל להתפתחות המואצת של הטכנולוגיה במגוון תחומים, ביניהם גם עולם הסאונד. אחד מסוגי המכשירים הניידים הנפוצים והיעילים ביותר בתחום זה הוא מה שמכונה בכלליות – "חגורת הגברה". מהי בדיוק חגורת הגברה וכיצד היא יכולה מלסייע משמעותית לעבודתם של מורים ומדריכים במסגרות שונות?

 

רמקול מוגבר נייד וקל לנשיאה לכל מקום – חגורת הגברה

בעוד ניתן למצוא סוגים שונים של חגורות הגברה, הרעיון הכללי של מכשיר זה הוא פשוט וזהה במרבית המקרים – מדובר ברמקול מוגבר (שילוב של רמקול ומגבר גם יחד), המתאפיין במשקל נמוך ביותר באופן יחסי (לרוב כמה מאות גרמים בלבד!), ומגיע מצויד בחגורה המאפשרת לשאת אותו בקלות על הגוף. השילוב בין המשקל הנמוך לבין החגורה ה"בילד אין" בה הוא מצויד, הופכת אותו לפשוט ונוח ביותר לנשיאה, כך שהוא מתאים גם עבור כל מי שנמצא בתנועה ומעוניין בהגברה אשר תישא את הקול שלו (או את המוזיקה/הקלטה שהוא מנגן) בצורה ברורה ואיכותית לסביבתו הקרובה.

לרוב נמצא בחגורת ההגברה סוללה פנימית נטענת (בדומה לסמארטפונים), וחיבור USB המשמש הן לטעינה והן לחיבור של "דיסק און קי" (כרטיס זיכרון) ממנו ניתן לנגן מוזיקה או קטעים מוקלטים שונים. עם זאת, קיימים דגמים רבים ושונים של חגורות הגברה כיום בעולם ציוד ההגברה, וחשוב לוודא בדיוק אילו מאפיינים ספציפיים מופיעים במפרט הטכני של הדגם אותו אתם שוקלים לרכוש – למשל, אילו חיבורים וכניסות יש לו, כמה חזקה הסוללה הפנימית שלו וכו'.

ניתן כמובן לחבר מיקרופון רגיל או אלחוטי לחגורת ההגברה, כמו גם מיקרופון מדונה או מיקרופון דש, וכך להגביר את עצמכם ביעילות ובנוחות ללא צורך להשתמש בידיים לאורך מרבית זמן השימוש.

 

פתרון מושלם ונוח עבור מורים, מדריכים ומרצים

חגורת הגברה משמשת כיום אינספור אנשי מקצוע מתחומים שונים ובסיטואציות שונות, אך רלבנטית במיוחד עבור מורים ומדריכים למיניהם. דוגמה מצוינת לכך הם מדריכי טיולים, אשר יכולים להדריך קבוצה ברחובות ערים או בכל מקום אחר, ולדבר כך שכל הנוכחים ישמעו בבירור את כל מה שהם אומרים, בלי שיצטרכו לצעוק או להרים קול. כאשר מדובר בהדרכות רבות, חוזרות ונשנות, החיסכון בצורך להרים קול יכול להיות משמעותי ביותר ולהפוך את ההדרכה ליעילה וברורה יותר, ואת החוויה האישית של המדריך/ה לנעימה הרבה יותר.

חגורת הצלה מהווה פתרון מושלם עבור כל מי שנדרש לדבר בפני קהל (או אפילו בפני כמה אנשים בלבד) וצריך לעשות זאת בתנועה, או במקום בו אין בהכרח הגברה מובנית איכותית. לכן ניתן למצוא חגורות הגברה כיום בשימוש נרחב, למשל אצל מדריכי כושר וטיולים, מורים היוצאים עם הכיתה לסיורים או לפעילות חוץ כלשהי, מרצים אשר מעבירים הרצאה במקום בו אין הגברה מובנית טובה וכו'. עבור כל אלו ועוד רבים נוספים – מדובר בפתרון המושלם והנוח ביותר, במיוחד בהתחשב באיכות הגבוהה ובמחירים הנמוכים של חגורות הגברה כיום...

 

כנסו ללינק כאן וצפו בציוד הגברה איכותי ומקצועי של חברת טרטל.