קופת החולים שלך מאלצת אותך להגיע לבית המרקחת?

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/03/22 15:01 ל באדר א'

קופת החולים שלך מאלצת אותך להגיע לבית המרקחת?
בית מרקחת, צילום: shutterstock

המהפכה הטכנולוגית שינתה את הרגלי הצריכה שלנו מן הקצה לקצה. אם בעבר היינו רגילים ללכת פיזית אל החנויות, דבר המצריך נסיעה או הליכה וזמן יקר שמתבזבז, הרי היום ניתן לעשות זאת בצורה דיגיטלית עד הבית.

החל מהדברים הפשוטים ביותר כמו אוכל, מתנות יום הולדת, מוצרי אלקטרוניקה ועוד, ועד לדברים גדולים יותר (שמי חשב בכלל שאפשר להזמין אותם עד הבית) כמו רכישת רכב שמגיע עד אליך בהזמנה דרך האתר.

אז אם אפשר וניתן להזמין היום כל דבר דרך הרשת, למה תרופות, מוצר פארם וקוסמטיקה מבית המרקחת לא? את השאלה הזו מאוחדת, שחרטה על דגלה מהפכה היברידית, פתרה בשבילכם ומזמינה אתכם להזמין תרופות, מוצרי היגיינה ואפילו מוצרי טיפוח עד הבית.

מאוחדת פארם – רשת בתי מרקחת היברידיים

על מנת לחסוך לכם זמן ובמטרה להעביר את החיים שלנו לפורמט דיגיטלי, היברידי ומתקדם, מאוחדת מציגה ללקוחותיה שירות חדש ומיוחד – מאוחדת פארם – רשת בתי מרקחת היברידיים.

כמו להזמין אוכל במשלוח עד הבית, לקוחות מאוחדת יכולים כעת להזמין תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, תוספי תזונה, ויטמינים ואפילו קרם פנים ודאודורנט. וכל זה בקליק אחד קטן ועם שליח שמגיע עד הבית.

כחלק מהמעבר לשירות היברידי, ובמיוחד בתקופה בה התפרצה מגפת הקורונה, לקוחות מאוחדת יכולים לעשות הכל בלי לצאת מפתח ביתם. תחילה להזמין תור באתר ובאפליקציה למפגש פרונטלי עם הרופא/ה או בשיחת וידאו עם הרופא/ה, דרך ביצוע בדיקה רפואית היברידית בו הרופא/ה בודק/ת אתכם/ן בעזרת מכשיר הטייטו ההיברידי. בסיום הבדיקה, תוכלו להיכנס למאוחדת פארם ולהזמין את התרופות שהומלצו לכם עד בית.

תהליך הרכישה פשוט, מהיר ונוח לתפעול. יש להיכנס לאזור האישי שלכם באתר או באפליקציית מאוחדת ושם להקליק על הקישור לרכישה במאוחדת פארם. המרשם לתרופה כבר יופיע אוטומטית במערכת ותוכלו לרכוש אותה בהזמנה אישית מבלי לצאת מהבית. וזה לא הכל, אפילו אם המפגש עם הרופא/ה היה היברידי ומקוון, המרשם ימתין לך באתר ותוכלו להזמין את התרופה עם השליח עד הבית.

המהפכה ההיברידית והדיגיטלית כבר כאן ואין סיבה שלא תיהנו ותפיקו ממנה את המיטב. מאוחדת פארם היא רק שירות אחד מתוך מכלול השירותים ההיברידיים של מאוחדת.

אם אתם והמשפחה שלכם רוצים להיות חלק מהשינוי המתחולל בעולם הבריאות הישראלי, אתם מוזמנים להשאיר פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם.

מעניין אותי לשמוע עוד על רפואה ההיברידית >>