מתחברים למרן אביהם של ישראל

ב"עטרת מרדכי אליהו" מאירים את העולם  בתורה ובחסד ברוח אביהם של ישראל, מרן הראשל"צ הגה"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל. עכשיו בונים, נבנים ומנציחים ברחובות, עם בית התורה והחסד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/06/22 18:22 י בסיון התשפב

מתחברים למרן אביהם של ישראל
צילום: עטרת מרדכי אליהו

הרב עקיבא יגאל אבן-דנאן שליט"א נשלח לרחובות לפני שני עשורים על ידי מרן, להקים מרכז של תורה וחסד ברוח המחברת תורה וקדושה מתוך אהבת ישראל ועשיית חסד ללא הבדל בין מגזרים וב"ה זכה להקים מרכז של תורה שמאירה לכולם באהבה ללא הבדלים וגוונים, כדרכו היחודית והטהורה של מרן זיע"א.

בעזרת ה' אנו  מתחילים בבנייה החדשה וזה הזמן שלך להצטרף ולהנציח את יקיריך מהיום!

במקום פועל "כולל הלכה" להסמכה לרבנות ודיינות לקראת מבחני הרבנות הראשית  לישראל, וללימוד פסיקת הלכה, באופן יסודי ומעמיק, לפי דרכו הייחודית של מרן זצוק"ל. לצד הכולל פועל במקום יום ביומו (גם בשבתות ובחגים) בית מדרש ייחודי באשמורת הבוקר ללימוד משניות והזוהר הקדוש, תוך אמירת קדישים ואשכבות, לעילוי נשמת הנפטרים ז"ל שקרוביהם חפצים לעשות את הטוב ביותר עבור יקיריהם בלימוד קדוש זה.

ב"עטרת מרדכי אליהו" מתקיים בית כנסת קהילתי עם שיעורי תורה מידי יום, בוקר וערב, למען כלל הציבור על כל גווניו להגדלת התורה והאדרתה מתוך אהבת ישראל אמיתית. 

ב"עטרת מרדכי"  מחברים תורה וחסד ברוח הרב זצ"ל, בעזרתם של חברי הקהילה, בהפעלת בית תמחוי שמחלק מנות חמות מדי יום  וסלי מזון ארוזים לשבתות וחגים למשפחות נזקקות, למוגבלים, ולמשפחות חד  הוריות.

לאחר כעשור שלם של מאמצים ותפילות קיבלה העמותה בברכת ה' הקצאה לשטח בנייה ברחובות,  ואנו עוברים ממבנה פרטי למבנה ציבורי, ובכך נזכה למנף ולהרחיב את הפעילות הברוכה שהמקום הקיים כעת צר מלהכילה. הבניה החדשה דורשת שותפים אוהבים החפצים להקים בית לשכינה ולעילוי נשמת מרן "אביהם של ישראל" זיע"א.

ניתן להצטרף  לפעילות העמותה באתר: לשיעור יומי בוואטצאפ  ולמגוון שיעורים ברוח מרן, ולקבלת עלוני שבת לציבור הרחב ולעלונים ייעודיים לנשים ולילדים.

אתם מוזמנים להיות שותפים איתנו ולקחת חלק בהקמת המרכז הרוחני החדש ולהאיר אור ישועה לעם ישראל דווקא בימים אלו. לפניכם כל האפשרויות להיות שותפים ולהנציח את יקיריכם מהיום - לתרומה לחצו כאן  [לעמותה סעיף 46 ואישור תרומות בחו"ל]  

לפרטים נוספים: 054-4477562/08-9397933 ,ניתן להשאיר הודעה ונחזור אליכם. ateretme@gmail.com/ עטרת-מרדכי.קום