חופשה באלפים - הפעם עם כשרות

אינספור יעדים אטרקטיביים יש לתייר הישראלי שרוצה לנפוש עם משפחתו בחו"ל, אך הבעיה המרכזית היא הכשרות. חברת NEVO מציגה את המלון "לה מלז" יהפוך לכשר במהלך חודשי הקיץ בניצוחו של השף קובי מזרחי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/06/22 10:43 כט בסיון התשפב

חופשה באלפים - הפעם עם כשרות
צילום: ארק 2000

ישנם אינספור יעדים אטרקטיביים לתייר הישראלי שרוצה לנפוש עם משפחתו בחו"ל, אך הבעיה המרכזית היא הכשרות. חופשה בחול עד כה דרשה מאיתנו להיסחב עם מזוודה של אוכל מהארץ ולוותר על הפינוק של מלון כשר בחו"ל.

לאחרונה, ביוזמת קבוצת NEVO תהפוך את המלון הכפרי "לה מלז" לכשר במהלך חודשי הקיץ, לא סתם עוד מלון כשר אלא המטבח יהיה בניצוחו של השף קובי מזרחי יו"ר איגוד השפים והקולינריים בישראל, שיקח אתכם מידי יום למסע מרתק של אוכל בשלל מנות שמציגים מסעות ברחבי העולם.

צילום: ארק 2000

תארו לעצמכם נחיתה בג'נבה, נסיעה לא ארוכה מידי אל האלפים הצרפתים, אל מלון שממוקם במדרונות הרי המון בלאן. אתם נכנסים לחדר עם נוף עוצר נשימה הנשקף מהמרפסת, מתפנקים בחדר האוכל בקולינריה איכותית תוך כדי צפיה בנוף הררי ירוק ופורח מהוויטרינה של חדר האוכל, כל אלה, לצד שלל אטרקציות בהם פארק מים, רכיבה על סוסים, מצנחי רחיפה, רפטינג, מסלולי טיולים והופעות.

היזמים התיירותיים הבינו שהם לא יכולים לוותר על הציבור שומר הכשרות ולכן גייסו את הרב אורן דובדבני, שגיבש את הפעולות הנדרשות לקראת הכשרתו של המקום. בעוד מספר שבועות, ייצא הרב דובדבני יחד עם אנשי צוות נוספים כדי להכשיר את המלון מרמת החדרים ועד לחדר האוכל המטבח והמסעדה.

"הבנו שהרבה מאוד משפחות דתיות או מסורתיות מבקשות למצוא ייעדי תיירות חדשים אבל הרשימה שלהם מצומצמת יחסית למי שאינו שומר כשרות והחלטנו להרים את הכפפה ולייצר יעד חדש. אנחנו שמחים לגלות כמות מתעניינים גדולה ושמחים לענות לשאלות גם על המלון וגם על הכשרות במקום" הסבירו ב-NEVO.

ב-NEVO מקווים כי בכך יצליחו לפתח את התיירות הכשרה בעולם לקהל יעד חדש, שומר הכשרות ושמחו על ההיענות וההתגייסות של מערך הכשרות של צהר. רוצה לקבל פרטים נוספים על חופשה כשרה באלפים? הקלק