"חתונה ממבט ראשון" גרסת הדייטים - המיזם שיחסוך לכם זמן

"אהבה זה ריחוק", זהו מיזם שקם בתחילת ימי הקורונה וממשיך עד עכשיו, במטרה להגדיל את מאגר ההצעות לרווקים ורווקות ולייצר עבורם הזדמנויות לפגישות למרות ההגבלות. והיתרון? הפגישה נעשית בזום, בלי שיחות מקדימות מייגעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/20 16:22 יט באייר התשפ

"חתונה ממבט ראשון" גרסת הדייטים - המיזם שיחסוך לכם זמן
צילום: shutterstock

אפשר לומר הרבה מאוד דברים על נגיף הקורונה שעצר את חיינו לתקופה לא מבוטלת, אך אם יש דבר טוב שצמח ממנו, הוא ריבוי היוזמות החדשות להיכרות. אחת מהן היא - "אהבה זה ריחוק", שהוקמה על ידי מירב דויד (32), מירושלים. הדבר נבע מצורך אישי שלה, כאשר הבינה כי הדרך היחידה שנותרה לה להכיר בזמן הסגר, היא באמצעות אתרי ההיכרויות ואפליקציות בלבד, שם מצאה את התהליך ארוך ומייגע, מאחר ועד שמגיעים לשלב השיחה או המפגש פנים אל פנים לוקח הרבה מאוד זמן. 

"חיפשתי מישהו שיעשה עבורי את כל התהליך הראשוני, במטרה לקצר את הזמן שאני משקיעה", היא מספרת, "בסופו של דבר לאחר מחשבה, הצלחנו לייצר משהו שהוא שילוב בין השדכניות של פעם, וטכנולוגיה עם ווייב טוב. המיזם בנוי כך שהמעוניינים ממלאים טופס קצר עם שאלות, ושדכנית שעוברת עליו מעבירה להם מספר טלפון עם התאמה פוטנציאלית. בלי התכתבויות מיותרות, בלי תמונות, בלי יותר מידיי אינפורמציה, פשוט יוצאים לדייט בזום (שיחת וידאו) במבט ראשון. אם זה לא התאים, מיידעים אותנו, ואנחנו ממשיכים לחפש התאמות נוספות מתוך המאגר. אנחנו לא שדכנים במובן הזה שאנו מבטיחים כי מצאנו למשתתפים את אהבת חייהם, אבל אם הצענו להם להכיר, זה כי אנחנו חושבים ששווה להם לדבר ולהכיר ויכול להיות שיש פה משהו מעניין ששווה בדיקה. אם זה ממשיך מעבר לזה, זכינו כולנו. 

על המאגר עובדות חמש עשרה שדכניות בהתנדבות מלאה, והוא כולל מועמדים בגילאי 18-66 ופתוח לכולם, גרושים, אלמנים, דתיים, ושאינם, ואפילו מתאים לדוברי צרפתית ואנגלית. עד כה נרשמו 1,500 איש, כאשר 190 זוגות הספיקו לצאת עד היום. מי שמעוניין להצטרף יכול למלא שאלון גוגל דוקס הנמצא אצלי בפייסבוק, חפשו Merav David, ובואו להכיר".

מירב דויד

מירב דוידצילום: אלבום פרטי

 

"דייטים בימי קורונה - הנגיף נתן לכולם סטירה מצלצלת"