רוצים להכיר באמת? קחו יוזמה ותפתחו שיחה

מתוך עשרות פעמים ששאלתי רווקות היכן הן מעדיפות להכיר, במציאות או באפליקציות, כולן למעט אחת ענו "במציאות". למה?

חדשות כיפה נאור גרשון 12/06/19 13:49 ט בסיון התשעט

רוצים להכיר באמת? קחו יוזמה ותפתחו שיחה
צילום: shutterstock

באימון שאני מעביר לגברים כיצד להכיר נשים, ישנו תרגיל אחד, שבו אנו ניגשים ביחד לבחורה או שתי חברות בקניון או ברחוב, ושואלים אותן היכן הן אוהבות יותר להכיר, במציאות או באפליקציות הכרויות? מתוך עשרות פעמים שניגשנו עם השאלה הזו, למעט בחורה אחת שענתה אפליקציות ולא יכלה להישאר ולהרחיב, כולן ענו "במציאות"!

למה?
כי זה מראה שלבחור יש ביטחון עצמי וזה מעורר משיכה, כי זה מאפשר לראות אם יש כימיה, כי אפשר לשמוע אחד את השני, כי אפשר לראות את הבנאדם כמו שהוא באמת ולא כמו שהוא בתמונות ערוכות.
כי אפליקציות דורשות לא מעט זמן יקר - על הסווייפים ימינה שמאלה, על התכתבויות עם כמה במקביל, על לחשוב מה לענות, על לחשוב אם לענות, על התכתבויות נוספות בוואטסאפ אחר כך..והרבה פעמים גם לא נפגשים בסוף, והכל היה סתם.

מי יודע כמה שעות מתבזבזות על האפליקציות האלה, כשבמציאות אפשר פשוט להכיר בדרך לעבודה, למכון כושר, כאשר מסתובבים עם חבר וכו'.. מספיק לדבר מספר דקות בודדות, וכבר להכיר ולהרגיש את הצד השני פי עשר מאשר אם הייתם מתכתבים שעה באפליקציה.

תרגיל ההיכרות הזה הוא Win Win לשני הצדדים: המתאמן שומע את האמת מנשים אליהן פנה, וזה מחזק אצלו את הביטחון לגשת כשהוא רואה מישהי שמוצאת חן בעיניו. הוא מתאמן בהחזקת שיחה ורואה שאפשר לדבר בצורה חופשית עם בחורה שלפני רגע לא הכרת.

והנשים מצידן נהנות לשתף את דעתן על הנושא ולחזק את דרך ההיכרות הזו, שבעידן שלנו נחשבת למעט מוזרה, מיושנת או "מטרידה" ולכן לא קורית הרבה. ואז אין לרווקות הרבה ברירה אלא להיכנס לאפליקציות.

אנחנו כבר לא בתקופה ההיא שלגשת להכיר בחורה ברחוב היה נחשב הטרדה, זה היסטוריה. היום אפשר, מותר, ומומלץ לגשת להגיד שלום ולפתח שיחה אם אתה רואה בחורה שמוצאת חן בעיניך. וגם את יכולה כמובן. (למרות שזה לא נהוג ממש, אבל לכי עם הרצון שלך. אולי הוא סתם התבייש לגשת, ומספיק שתשאלי אותו איך מגיעים לאנשהו, זה כבר יצור שיחה).

לגשת להכיר במציאות מאתגר הרבה יותר מאשר באפליקציות - אם מקבלים סירוב מקבלים אותו בפנים, אבל אתה לומד להתמודד עם אתגר, עם דחייה. אתה לומד ליזום ולהוביל. אתה מתפתח וגדל.

וכמובן, זה הרבה יותר כיף להסתכל אחד לשני בעיניים במקום על מסך, לחייך חיוך אמיתי במקום לשלוח סמיילי, זה מחמיא, ועושה את היום. אז קדימה, מוזמנים לפתוח שיחה עם התרגיל שלי ולספר איך היה.

באהבה,
נאור

 

 

הכותב: נאור גרשון, מאמן להתפתחות אישית והכרויות. למידע נוסף חפשו בגוגל נאור גרשון אימון להתפתחות אישית