5 סיבות לצאת עם מילואימניק - דווקא עכשיו

יש משהו מרתיע בחיילי המילואים הנלחמים בחזיתות, רחוקים מהבית ונמצאים בלב הסכנה. ובכל זאת, מצאנו בשבילכן 5 סיבות לצאת דווקא עם מילואימניק ודווקא עכשיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/24 15:49 ד בשבט התשפד

5 סיבות לצאת עם מילואימניק - דווקא עכשיו
חייל מילואים באפטר, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

מאה ימים חלפו מאז פרצה המלחמה, ורווקים כבר מזמן הבינו שלא כדאי לחכות לסופה כדי למצוא אהבה. למרות הרתיעה לצאת עם חייל מילואים - רחוק, לא זמין, לעיתים בסכנת חיים - מצאנו לכן 5 סיבות למה דווקא עכשיו הכי כדאי לצאת עם מילואימניק. מאיה ורטהיימר, מאחורייך.

1. בלי הודעות בוקר טוב

הרי מה יותר מעצבן משיחות וואטסאפ בלתי נגמרות שלא מגיעות לשום מקום? המילואימניק שלך ככל הנראה לא יהיה זמין, ויוותר על ההודעות המיותרות. כשיהיה לו זמן עם הטלפון, הוא ינצל אותו כדי לדבר ישר ולעניין.

2. געגוע רומנטי

אין מה לעשות, יש משהו רומנטי בגעגוע. המרחק, המחשבות זה על זו ברגעים הקשים, והציפייה למפגש נוסף. נכון, קשה יותר לבנות קשר כשהוא לא רציף, אבל הגעגוע יכול גם להגביר את ההתלהבות.

3. מועדון בהצדעה

למרות שהוא לא עובד כבר שלושה חודשים והמצב הכלכלי עלול להיות מדאיג, למילואימניקים בזמן מלחמה יש כל כך הרבה הטבות שאת לגמרי רוצה להיות חלק מהן.

4. רחמים ופינוקים

ברגע שאת הופכת להיות בת זוג של מילואימניק, את אוטומטית הופכת לגיבורה - גם אם אין לך ילדים. החברות יבינו לליבך, המשפחה תדאג לשלומך, ואם את מוקפת באנשים טובים מספיק תזכי לפינוקים מנחמים מדי פעם.

5. את לא צריכה לדאוג

בדייטים שלכם את יכולה להיות בטוחה, כשהרובה שלו מלווה אתכם בכל ספסל או מסעדה. ובעיקר, את לא צריכה לדאוג - את יודעת שבחרת לך גבר עם אידיאלים שלא היסס לעזוב הכל ולצאת להגן על המדינה שלו.