5 שאלות שאסור לשאול בדייט בזמן מלחמה

רווקים ורווקות רבים מנצלים את התקופה חסרת המעש בכדי להמשיך לצאת לדייטים. לפני שאתם מגיעים לאחד כזה, כדאי שתדעו מאילו שאלות כדאי מאוד להימנע

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/10/23 15:14 טז בחשון התשפד

5 שאלות שאסור לשאול בדייט בזמן מלחמה
צילום: shutterstock

יציאה לדייטים, גם בעת מלחמה, היא מותרת ואף רצויה. זו הדרך של הרווקים והרווקות לדאוג להמשכיות עם ישראל דווקא בזמנים כאלו. אך בזמנים מתוחים, בעיקר נפשית, יש כמה שאלות שעדיף שתימנעו מהן - ריכזנו אותן עבורכם.

1. "למה אתה לא בצבא?"

אין ספק שבתקופה בה מאות אלפי גברים נקראו למילואים, התהייה הזו הגיונית ולגיטימית - אך לא צריכה להישמע בקול. בתקופה מתוחה כזו אין לדעת איפה השאלה תפגוש את הדייט שלך, שרוב החברים שלו בצבא ודווקא הוא לא נקרא, וייתכן מאוד שמתוסכל מכך. אם הקשר יתפתח לכיוון חיובי, הוא כבר יספר לך בעצמו את הסיבה.

נערכים לכניסה הקרקעית

לוחם, צילום: דובר צה"ל

2. "את מכירה מישהו שנהרג?"

גם אם המלחמה מרחפת באוויר, גם אם כמעט כל אחד מכיר מישהו - השאלה הזו לא לגיטימית. הכאב עוד לגמרי טרי, הטראומה עמוקה, ואין סיבה שהבחורה תיאלץ לשתף אותך בכאבים הכי אישיים כבר בדייטים הראשונים.

3. "מה התכניות שלך לחודש הקרוב?"

בתקופה בה שום דבר לא ברור ולא ידוע מראש, כדאי למעט בדיבורים על העתיד. סטודנטים לא יודעים מתי יתחילו הלימודים, עובדים שיצאו לחל"ת לא יודעים מתי ישובו ולאף אחד אין מושג מתי המלחמה עתידה להיגמר וכיצד יראה העתיד הקרוב.

4. "איך המלחמה השפיעה על מצבך הנפשי?"

המלחמה תופסת כל אחד בצורה שונה - המדחיקים, הבוכים, החרדים, הכועסים - כל אחד מתמודד בדרך אחרת. גם אם התחושות מרחפות באוויר, אל תדחקו את הפרטנר שלכם לשתף. זה אישי, כואב ובעיקר טרי.

5. "מה דעתך על התפקוד של ביבי?"

גם בדייט בזמן רגיל ובמיוחד עכשיו - אל תכניסו פוליטיקה. הרוחות סוערות וההאשמות נחרצות, ודייט הוא לא המקום המתאים לדון בכך. אתם לא מעוניינים להיקלע לתוך ויכוח שלא תדעו איך לצאת ממנו ואלו בהחלט לא הזמן והסיטואציה הנכונים להביע עמדה פוליטית.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90