5 דברים שאת צריכה לעשות לפני שאת יוצאת לדייט

דייט עם בחור יכול להיות מלחיץ ומבלבל, אך יש כמה דברים שיכולים לעזור לך אם תקפידי לעשות אותם לפני שאת יוצאת מהבית - הנה חמישה מהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 17:11 כג בטבת התשפד

5 דברים שאת צריכה לעשות לפני שאת יוצאת לדייט
מתארגנת לדייט, צילום: ElevenStudio,Shutterstock

יציאה לדייט יכולה להיות אירוע מלחיץ ובעיקר מרגש לשני הצדדים. כדי לוודא שהחוויה תהיה כמה שיותר מוצלחת הנה כמה דברים שכדאי לך לעשות לפני שאת יוצאת.

1. בושם וצחצוח שיניים

אחרי המראה החיצוני, הריח שלך יהיה הדבר הראשון שהפרטנר שלך יקלוט ממך. מחקרים הראו שלריח הגוף יש השפעה רבה על המשיכה, וחשוב שהריח שאנחנו מדיפים יהיה נעים לצד השני. לפני שאת יוצאת, אל תשכחי לרענן עם שפריץ של בושם וצחצוח.

2. להסתכל בתחזית מזג האוויר

גם אם כבר הרכבת את כל הלוק המהמם שלך, תעיפי מבט נוסף על התחזית. את בטח לא רוצה שיהיה לך קר מדי במהלך הדייט, ויותר מזה לא רוצה להזיע. אם תגלי שקר הרבה יותר משחשבת, תוכלי גם להציל את המצב ולהציע מקום חלופי וסגור לפגישה.

אובך, מזג האוויר משוגע

צילום: shutterstock

3. לקבוע שיחת טלפון מתוזמנת

נקווה שהדייט ילך נפלא, טפו חמסה, אבל בכל מקרה - כדאי להציע פתחי מילוט. תמצאי חברה שתתקשר בשלב מסויים, שעתיים או יותר לתוך הדייט, ותהיה האפשרות שלך לנוס על נפשך במידה ונפלת על יצור רציני. שוב, נקווה שלא תזדקקי.

4. משקה מעורר או חטיף אנרגיה

גם אם אתם בדרך לבית קפה וגם אם את לא רעבה בכלל, חשוב שלא תגיעי מנומנמת לפגישה. תני לעצמך רגע עם כוס קפה מעוררת או חטיף אנרגיה שיכניס אותך לעניינים, כדי שחס וחלילה לא תגיעי רעבה או עייפה ולא תצליחי להיות במיטבך.

במקום קפה נסו להתחיל עם מים

צילום: shutterstock

5. לנשום עמוק

הכי חשוב: לתת לעצמך רגע אחד לנשום עמוק, ולהזכיר לעצמך שהכל בסדר. תהיי את, טבעית ונינוחה, ותזכרי שגם אם זה לא ילך - זה לא סוף העולם. נסי להגיע אל הדייט כשאת רגועה, קלילה, ובטוחה שהערב הזה יתגלגל לטובה.