זה הזמן להיזכר: 5 החתונות המרגשות של השנה

ט"ו באב, יום האהבה העברי, הוא הזדמנות מצוינת להיזכר בחתונות הכי מרגשות שהיו בשנה האחרונה, ולחזור לרגעים המשמחים שגרמו לכולנו להזיל דמעה או שתיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 19:51 יד באב התשפג

זה הזמן להיזכר: 5 החתונות המרגשות של השנה
צילום: shutterstock

1. הילל קשתיאל ואיילת השחר זיני

לא בכל יום נישאים זה לזו בן של רב ובת של אלוף. השנה היינו עדים לחתונה של הילל ואיילת השחר, ילדיהם של הרב אליעזר קשתיאל והאלוף דוד זיני, בחתונה בישוב עלי אשר במועצת בנימין.

בחתונה עצמה עמדו בני הזוג והמשפחות תחת חופה מיוחדת, "חופת השדה" אשר נעשתה על ידי האמנית בת הישוב עלי, אמית בן אליהו. חופה זו הוכנה מ- 1,100 קשרי חוט מקרמה בדיוק לזכר חורבנם של 1,100 עצי פרי בני 20 שנה שניטעו בכרם המשפחתית של משפחת בן אליהו ליד הישוב עלי. כרם זה כזכור, נחרב על ידי ראשי המנהל האזרחי לפני שלושה חודשים ללא כל סיבה מוצדקת.

צילום: גיל דוד

2. ארז שרון (איזי) והדר

חתונתם של הראפר המצליח איזי ואשתו הדר ללא ספק הייתה אחת החתונות המרגשות של השנה. הדר, שמגדירה את עצמה "שילוב של מתנחלת וליברלית, גם בני עקיבא וגם דוגמנית, גם תלמידת אולפנה וגם מתעמלת אומנותית", נישאה לאחד האמנים הפופולריים בארץ, בחתונה שגררה אליה הרבה סלבס, ביניהם: אסף הרץ ואשתו הטרייה הדר קניאל, אלי פיניש, שגיא ברייטנר ובת זוגו, גל גברעם, גיא מזיג, ליאל אלי ובן זוגה, שריי גבעתי, אבי אברומי, סאבלימינל ועוד.

הרגע המרגש ביותר נרשם כשחנן בן ארי, שבעבר שיתף פעולה עם הראפר בשירם המשותף "אדון הסליחות", הכניס את הזוג לחופה בשיר "ואיך שלא" של אריאל זילבר בביצוע שסחט הרבה מאוד דמעות.

צילום: Your story wedd

3. אסף הרץ והדר קניאל

השחקן אסף הרץ הצליח להדהים לא מעט אנשים כשהחליט לחזור בתשובה ולהשתייך לחסידות חב"ד. זמן מועט לאחר ששיתף על חזרתו בתשובה, התארס לבת זוגתו הצעירה הדר קניאל. חתונתם של השניים הייתה מרגשת במיוחד ועוררה הרבה עניין בציבור, בעיקר בשל האופי הדתי והשמרני שלה לאחר שנים בהם הרץ חי בעולם החילוני וכיכב במגוון סרטים וסדרות פופולריים. הרב חיים יוסף גינזבורג, ראש ישיבת חב"ד ברמת אביב, כובד בסידור החופה והקידושין באירוע המרגש.

צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת ו'הרבנית של האינסטגרם'

4. אברהם ובלה נוחם

ימים ספורים לאחר יום הולדתו המאה התחתן אברהם נוחם, עם בלה - בת זוגתו בשנים האחרונות ואם בנותיו הצעירות. החתונה המרגשת התקיימה בבית כנסת קטן במעלה אדומים, עם הרב המחתן מטעם צהר, בני משפחה, חברים וחבורת צעירים משמחים.

לאברהם נוחם ישנו סיפור יוצא דופן. משירותו בהגנה ועד הבית הגדול ביישוב ענתות שבו הוא מציג את שלל ציוריו המרשימים והפסלים המיוחדים אותם הוא מכין ברוח התנ"ך כבר כ-45 שנים. אחרי שנים של זוגיות עם בלה הצעירה ממנו בשנים רבות ושתי ילדות שנולדו בשנות השבעים לחייו, החליטו אברהם ובלה שהגיע הזמן למסד את הקשר, כדת וכדין. הרב רוזנבאום סיפר על החתונה בהתרגשות, "אברהם ובלה המקסימים בחרו להתחתן חתונה צנועה ומיוחדת. הזוגיות המיוחדת והאוהבת שלהם הקרינה על הצעירים מהישיבה התיכונית ומישיבת ההסדר במעלה אדומים שבאו לשמח ולשמוח איתם".

צילום: דוברות ארגון רבני צהר

5. אריאלה שטרנבך וזאב מירסקי

"אם ה' לא ייבנה בית שווא עמלו בוניו בו": כך בישרה אריאלה שטרנבך, הכתבת לענייני חרדים של חדשות 13, שלושה חודשים לפני חתונתה עם זאב מירסקי. השניים נישאו בגן הלאומי עין חמד שבהרי ירושלים בחתונה שגררה אליה כתבים ונבחרי ציבור רבים. בין המוזמנים: איתמר בן גביר, אמיר חצרוני, ישי לפידות וברוך קרא.

שטרנבך נולדה בטבריה, לאב אמריקאי ולאם ממוצא תוניסאי והיא הרביעית מבין שמונה אחים. עם השנים התחזקה המשפחה מבחינה דתית ועברה להתגורר בביתר עילית בה נשארה שטרנבך להתגורר עד היום. היא למדה בבית יעקב, ובהמשך עברה לבית הספר בית חנה של חסידות חב"ד בירושלים.

צילום: ללא