"חברה שלי התארסה בגיל 40": סיון רהב מאיר עם טיפים לרווקות מיואשות

אשת התקשורת חוגגת עם חברתה שהתארסה לאחר כמעט 20 שנות רווקות, ומביאה בשמה מספר טיפים עבור מי שמתקשים למצוא את החצי השני: "כשהדברים הנכונים קורים – זה קורה צ'יק צ'אק. הכול מתחבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 21:55 כט בניסן התשפג

"חברה שלי התארסה בגיל 40": סיון רהב מאיר עם טיפים לרווקות מיואשות
סיון רהב מאיר עם הטיפים של חברתה | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי 20 שנות חיפוש, חברתה של אשת התקשורת המצליחה סיון רהב מאיר - התארסה. בפוסט בו התרגשה במיוחד, העדיפה סיון שלא לחשוף את שם חברתה, אולם כתבה מספר טיפים לרווקים ולרווקות, בשם החברה. 

"חברה טובה מאוד שלי התארסה הלילה. היא בת 40. כמעט 20 שנים של חיפוש, של המתנה לחצי השני שלה", כתבה רהב מאיר בחשבון האינסטגרם שלה. "היא ביישנית ולא רוצה שאכתוב את שמה או אפרסם תמונה של הזוג המקסים. אבל היא כן ביקשה לומר כמה מילים". 

מזל טוב

אירוסין אחרי כמעט 20 שנות חיפוש | צילום: shutterstock

הטיפים של החברה המאורסת

  • בשנים שחולפות לא להמתין - "חשוב להתפתח, להתקדם, לא רק לשבת ולחכות. במקום שאתה נמצא - תנצל את הזמן, תגדל".
  • לפתוח את הראש להצעות ולרעיונות - "לפעמים אתה תקוע על דרך אחת, וחושב שאתה יודע בדיוק מה טוב לך, והשנים עוברות. לא סתם נאמר 'קנה לך חבר'. כדאי לשמוע לחברים ולמשפחה, להתייעץ, להבין איך אנשים אחרים, שאוהבים אותך, רואים את הדברים. הם לטובתך".
  • תפילות - "אנחנו רגילים לדברי ניחומים וחיזוקים בגלל אכזבות וטרגדיות, ולפעמים שוכחים שאפשר לראות בעיניים את מה שהתפללנו עליו – פשוט קורה, בגדול. וכשזה קורה – זה קורה".

רהב מאיר סיימה כהרגלה בדבר תורה, על בני ישראל היו במצרים 210 שנים. "למה הם לא יכלו לקבל עוד כמה דקות כדי לאפות לחם? למה הם אפו בחיפזון רק מצות? כי כשהגאולה מגיעה, כשהדברים הנכונים קורים – זה קורה צ'יק צ'אק. הכול מתחבר. הכול יכול להשתנות לטובה ברגע".