סיפורי דייטים יצאתי לדייט ראשון ופגשתי את השכנה הכי רכלנית בעיר

כשאתם יוצאים לדייט אתם בדרך כלל חוששים משתיקות מביכות או כימיה גרועה, אבל יש משהו אחד נורא יותר שיכול באמת להרוס לכם את הדייט, והוא בכלל לא קשור לאחד מכם

חדשות כיפה שלומית בלאו בוזנח 18/01/23 09:49 כה בטבת התשפג

יצאתי לדייט ראשון ופגשתי את השכנה הכי רכלנית בעיר
צילום: shutterstock

יציאה לדייט ראשון היא אירוע שיכול להיות מביך ומלחיץ עבור כל הצדדים. במהלך השנים שבהן יצאתי לדייטים הבנתי שיש דבר נוסף שעלול להרתיע את בני הזוג, ואלו האנשים האחרים שעשויים להיתקל בהם במהלך הדייט. יש לי אפילו סיפור כזה משלי. 

זה היה ממש בתחילת תקופת הדייטים שלי ועוד לא הייתי מנוסה בעניין. דודה שלי רצתה להכיר לי בחור, הבן של השכנים שלה. דיברתי איתו וקבענו להיפגש בקניון גדול במרכז הארץ. זה היה כמה ימים לפני פסח, ולא חשבנו על זה שהקניון בטח יהיה מפוצץ מאנשים שעורכים קניות לחג. גילינו את הטעות שלנו רק כשחיפשנו חניה (אני נהגתי) וזה לקח מעל עשרים דקות. החלטנו בכל זאת להיכנס פנימה, אם כבר הגענו עד לשם, וכך עשינו. 

ידעתי שאם הן יתפסו אותי בדייט מחר כל השכונה תדע על כך

בעודנו מסתובבים ומנסים להתגבר על המבוכה הראשונית, מנהלים סמוק-טוק קצר, הבחנתי פתאום מרחוק בשתי נשים שאני מכירה מהשכונה שבה גרתי, שתי שכנות שיודעות היטב מי אני ובתוך רגע גם יבחינו מה אני עושה שם. ידעתי שהן לא מהטיפוסים שישמרו לעצמן את המידע ויכבדו את הפרטיות שלי. הייתי בטוחה שאם הן יתפסו אותי על חם בדייט מחר כל השכונה תדע על כך והריכולים ירדפו אותי לאורך זמן רב. באותו רגע החלטתי שלא משנה מה, אסור שהן יראו אותי.

כאמור, עוד לא היה לי ניסיון רב בדייטים והתביישתי לומר לבחור שאני רוצה להתחמק מהן. לכן, במקביל לניסיונות ההתחמקות, רציתי לעשות הכל כדי שהוא לא ידע בדיוק מה אני מנסה לעשות, וזה הרגע שהוא חשב כנראה ששידכו לו בחורה משוגעת. התחלתי להצביע על חנויות שונות, להיכנס אליהן באקראיות ולצאת מהן רק כשחשתי בטוחה מספיק שהשכנות הרכלניות לא בסביבה. רגע אחד צפיתי בהן מלמטה, עוברות בקומה מעליי, והובלתי את הבחור המסכן במהירות אל מתחם המזון שהיה מרוחק משם, וברגע הבא הבחנתי בהן יורדות במעלית ומיד הכרזתי שאני לא רעבה ושאני דווקא מחפשת מתנה לאחי הקטן. 

להיות בדייט זו סיטואציה רגישה

כעבור שעה הבחור שאל אם אנחנו יכולים לעצור ולשתות משהו, ואני הסכמתי כי חשבתי שראיתי את השכנות ההן יוצאות מהקניון מוקדם יותר. רק התיישבנו והזמנו לעצמנו שתייה חמה, ואני הרגשתי יד כבדה על שכמי, וקול שבבירור היה מאוד מרוצה מעצמו אמר באוזני, "שלומית! איזה צירוף מקרים! מה את עושה פה?!" עם מבט רב משמעות לבחור שישב מולי. 

בסופו של דבר לא התחתנתי איתו, אבל האירוע ההוא לימד אותי להקפיד מאוד לא להביך אנשים שאני מכירה כשאני נתקלת בהם באמצע פגישה. חברות שלי הודו לי מעומק הלב כשחלפתי על פניהן בעודן בדייט והעמדתי פנים שאני לא מכירה אותן, או שהנהנתי לעברן בלי לפתוח בשיחה. להיות בדייט זו סיטואציה רגישה וחשוב לכבד אותה ואת הרגשות של המשתתפים בה. אני למדתי את זה בדרך הקשה.