שקר החן - לא כלה דרכנו 2

גם אם תנסו, בנות יקרות, להתעלם מנקודת היופי הזו ולפלוט ביובש "שיחכו לי בסיבוב כל השובינסטים האלה" התופעה הזו לא תעלם

חדשות כיפה אהוד מקסימוב 18/01/03 00:00 טו בשבט התשסג


הדבר שאולי הכי מעניין בחורים כשהם הולכים להיפגש עם בחורה הוא המידות שלה. אורך רוחב גובה. באמת לא נעים להודות.
גם אם תנסו, בנות יקרות, להתעלם מנקודת היופי הזו ולפלוט ביובש "שיחכו לי בסיבוב כל השובינסטים האלה" התופעה הזו לא תעלם - סה לה-אוי, כפי שכבר אמרו חז"ל.
מכתבי אי-מייל רבים שמגיעים לאתר שלי מתייחסים לנושא הכאוב הזה. הנה מכתב קטן ומייצג שכתב לי ש': "היות שאין לי יותר מדי הצעות מחברים התחלתי להיכנס לאתרי שידוכים באינטרנט. באתרים האלו אתה צריך לענות על כל מיני שאלות וגם לדרג את המראה שלך. הבעיה היא שכאשר תסתכל על הציון שנתנו לעצמן הבחורות, תמצא שהרבה פעמים אין כל קשר בין מה שהן כתבו למה שאתה פוגש במציאות. הלכתי להיפגש למשל עם אחת שנתנה לעצמה ציון 4 מתוך 5. ומה אני רואה פגישה? מוטציה: שום חלק לא במקום - ואני לא מגזים. בדייט אחר שהלכתי אחרי שכבר ראיתי את התמונה של הבחורה באינטרנט, מצאתי בחורה שנראתה מבוגרת בכמה שנים מהתמונה שלה עם תוספת קלה של 20 קילו. אני לא מבין למה בנות משקרות בנושא הזה, הן לא יכולות להיות כנות ולהגיד איך הן נראות באמת?"
שאלה יפה ש', והתשובה היא: לא. תאר לעצמך שאותה בחורה תדרג את עצמה בציון 3 מתוך 5, האם מישהו בכלל היה טורח להסתכל לכיוון שלה? האם במקרה כזה היתה עולה בדעתך המחשבה שאולי הבחורה הזו כנה, ואולי היא בכלל מצטנעת ויותר נאה ממה שהיא חושבת על עצמה? - כמובן שלא. אתה גבר, הראש שלך לא מסוגל לחשוב כך. ודרך אגב, גם אתה לא היית נותן לעצמך ציון שיוריד את הסיכוי שלך לפגוש מישהי שנראית טוב.
במילים אחרות: מדובר במשחק שיווק. מי שמשווק את עצמו טוב יותר, מגדיל את הסיכויים שלו למצוא. קשה? ציני? מגעיל? עובדות החיים. אם אתה לא רוצה להסתבך, השתדל לקבל הצעות מאנשים שאתה מכיר וסומך על טעמם. אינך מכיר כאלו? חביבי, אתה בבעיה אמיתית.

נשמע מוכר ? רוצים לספר , לשתף ? פורום "לא כלה דרכנו" עומד לרשותכם..

פורסם ב'מקור ראשון' גיליון 234, כ"ו שבט תשס"ב, 8.2.2002