סקר הרווקות הדתיות: החיצוניות חשובה אך האהבה מנצחת

סקר הרווקות הדתיות הגדול של אתר הנשים ´משלך´ מגלה את ההעדפות של צעירות המגזר בכל הקשור למציאת בן זוג. עורכת האתר: אם בחור אחד יסיק מסקנות וישפר אלמנט הפיך כזה או אחר - אנחנו את שלנו עשינו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 26/03/15 15:58 ו בניסן התשעה

סקר הרווקות הדתיות: החיצוניות חשובה אך האהבה מנצחת

סקר הרווקות הדתיות הגדול של אתר 'משלך' שהתפרסם השבוע שאל את כל השאלות הקשות על מה בעצם מחפשות רווקות דתיות בגבר שמולן כיצד הן רוצות שיראה ויתנהג וגם מה הן לא רוצות כלל.

"המטרה של הסקר הייתה לבדוק אם ישנו גיבוי להלך רוח שחשתי, כרווקה בעצמי, בשטח" אומרת ל'כיפה', אלינור עורכת 'משלך' ומסבירה כי הנתונים מלמדים שליותר ויותר רווקות אכפת מהמראה החיצוני של 'המדוייט' שמולן, "התחושה היא שבעוד ממך מצופה להיראות יפה ורזה, הבחורים אינם מבינים שאנו מצפות ללא פחות".

מהנתונים העולים מהסקר שנערך בין מאות רווקות ל-70% אכפת שלבחור יהיה חשוב ממראהו והוא ישקיע בהופעתו החיצונית גם מתוך השאר 15% סבורות שזה לא חשוב אך ורק מהסיבה שניתן לשנות זאת לאחר מכן ו"לשפץ" את החתן המיועד.

אלינור מציינת, כי בכל הנוגע לדברים אותם אי אפשר לשנות, כמו אובדן שיער (בעיה שאופיינית לגברים באופן גורף) ניכרה תחושת סלחנות מסוימת, אך בכל הנוגע לעודף משקל, ללבוש ולטיפוח - הפנויות של היום מגיעות עם ציפיות וגם מרגישות נוח עם זה. "כבר קרה שגברים הגיעו לדייט ישר ״על הדרך״, ישר מהעבודה או מסידור אחר שהיה להם, מבלי להבין שהם ״מאבדים״ על זה נקודות", היא אומרת.

בכל הנוגע לפמניזם ושוויון מגדרי נראה כי יש עוד דרך ארוכה. למרות ש-60% מהבנות מצהירות שהן מחפשות זוגיות שוויונית 70% מהבנות סבורות שאם הגבר ישלם על הדייט הראשון זה יעמוד לזכותו מתוכן 30% סבורות שזו חובתו הבלעדית. רק 30% אינן מצפות שהוא ישלם עליהן.

(לחצו על התמונה להגדלה )

אם אתם חושבים שלהיות מוזיקאי או אמן זה מה שיקדם אתכם בעולם הדייטים כדאי שתעיינו בתוצאות הסקר לפיהן רק 3% מהרווקות חושבות שזה נתון העומד לטובת הבחור שנמצא מולן. זאת לעומת 30% אקדמאי ו-20% לגבר שמרוויח טוב.

אם אתם מוזיקאים שמנים וקירחים ועדיין מחפשים נקודה של אור ותקווה, מהסקר עולה כי למרות העיסוק המעמיק במראה החיצוני עדיין מצהירות הרווקות כי בסופו של דבר האהבה תנצח. "אם בחור אחד יסיק מסקנות וישפר אלמנט הפיך כזה או אחר - אנחנו את שלנו עשינו" מסכמת אלינור.

 

רוצים לדעת מה רווקים מחפשים? לחצו כאן