תוצאות סקר הפנויים הגדול של 'כיפה': מה הגברים במגזר רוצים?

515 גברים ענו על השאלון שניסה לברר אחת ולתמיד מה הגברים הפנויים מחפשים בבת הזוג העתידית ועל מה יפסלו קשר? לפי הסקר, רוב מכריע של הגברים (וזה בכלל לא משנה אם הם לייטים או חרד"ל) רוצה אותן רזות, קטנות מהם בגיל, נמוכות מהם ושלא יתחילו איתם. מצד שני: הם מוכנים לנסוע למעלה משעה לפגישה ולשלם על בת הזוג כבר בדייט הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/17 18:05 טו באב התשעז

תוצאות סקר הפנויים הגדול של 'כיפה': מה הגברים במגזר רוצים?
סקר הגברים הפנויים הדתיים הגדול!

לפני כחודש הפצנו שאלונים בקרב פנויי המגזר עם שלל שאלות על העדפותיהם לגבי בנות הזוג העתידיות ומהן העילות לפסילת ההיכרות. 

על השאלון ענו 515 גברים. 39% מתוכם בני 21-25, 26% מתוכם בני 26-30. כך ש65% מהמשיבים נמצאים בעשור השלישי לחייהם. 95% מהמשיבים הם רווקים, והשאר גרושים ואלמנים.

20% מהמשיבים למדו בישיבה גבוהה ול-43% יש תואר ראשון. 50% מהמשיבים הם בוגרי ישיבת הסדר. מבחינת המוצא, 60% מהמשיבים הם אשכנזים ו-20% ספרדים. 68% מגדירים עצמם דתיים ו-18% אחוז חרד"ליים. רק 10% מהמשיבים מגדירים עצמם דתיים לייט.

מה רווקים רוצים?

מה רווקים רוצים?

ילדים מנישואים קודמים? מתוך המשיבים, רק 5% היו מוכנים לצאת עם גרושה או אלמנה עם ילדים. אך, הפלא ופלא, אם את גרושה או אלמנה ללא ילדים, סיכוייך עולים פלאים: 23% מהמשיבים היו שמחים להיפגש אתך.

הגיל והיופי ממש קובעים: 85% מגברברי המגזר לא מוכנים לצאת עם מישהי שמבוגרת מהם, ול-85% חשוב שתהיי רזה. מעניין אם אלו אותם גברים... רק 2% יסכימו לצאת עם מישהי שגבוהה מהם ו-70% יפסלו את הדייט שלהם אם היא לא נראית טוב בעיניהם, מצד שני: ל-78% מהעונים בכלל לא אכפת אם את מקפידה להתאפר. ואם אתם חושבים שחרד"לים מחפשים אופי אז שימו לב ש 79% מהם מעדיפים מישהי רזה.

פדלחו"שית: אם את מתפללת במניין שוויוני, 65% מהעונים לא יסכימו לצאת אתך.

למרות שיורדים עליהם שהם לא מנומסים מסתבר שלפי התשובות רובם ממש ג'נטלמנים: 84% יסכימו ליסוע שעה ויותר כדי להגיע לדייט שלהם ו-0% (!) חושבים שהאשה צריכה להיות זו שמשלמת בדייט (אם כי 30% מאמינים בשיטת החצי-חצי). 

ביישנים או שובינסטים? 68% מעדיפים שהקשר יתחיל בשידוך- לא משנה מי יוזם, העיקר לא באופן ישיר. תוהה למה לא מתחילים איך בבית כנסת? רק 17% מהבחורים היו מוכנים להתחיל אתך ישירות. מתלבטת אם להתחיל בעצמך עם הבחור? רק 15% מהבחורים יאהבו את המהלך

 

רוצים לדעת מה רווקות מחפשות? לחצו כאן