גבר, מגיע לך לצאת עם מישהי שאכפת לה מאיך שהיא נראית

אנשים הם כמו אוכל: אתה מסתכל איך זה נראה לפני שאתה אוכל את זה. אז אולי נפסיק עם רגשות האשמה על כך שאכפת לנו מאיך שהדייט שלנו נראית? ביינאי"שי – מדור חדש לרווקים נבוכים

חדשות כיפה רוני אראן 18/06/12 20:04 כח בסיון התשעב

גבר, מגיע לך לצאת עם מישהי שאכפת לה מאיך שהיא נראית

אז, שלא יהיו לכם ספקות. המדור הזה מיועד לקהל יעד העונה על שלושה מתוך שלושת הקריטריונים הבאים: (1) בייני"ש; (2) לשעבר; (3) רווק, עדיין.

כותב המדור מתכוון להשתמש במילים ארמיות, להעלות שאלות על מה שלימדונו רבותינו הגדולים (ולכל יוצאי פ"ת והגוש- אמרנו: "הגדולים"), ולתת טיפים כיצד לצאת עם בחורות.

לא שאני באמת חושב שהדברים הנ"ל ירחיקו בהכרח את כל הבחורות, את הבייני"ש בהווה שקורא שורות אלו מהמחשב בבית הוריו ואת האברך והאברכית שגולשים על הקו של השכן שמזמין אותם ל"על האש" בשבועות, אז מן הסתם הוא היה מסכים אם היו שואלים אותו גם על זה. לא אכפת לי שתקראו כל מילה שאני כותב, אני פשוט לא רוצה שתבואו אלי בטענות שהמדור מאכזב אתכם, אחר כך. אז מלבד העונים על כל שלושת הקריטריונים הנ"ל, אל תצפו למצוא רלוונטיות עבור החיים המשעממים והמושלמים שלכם.

שיעור ראשון, או: מה באמת משמעות האמירה: "אין לה פייסבוק"?

לפני כעשור עלה לרשת אתר אינטרנט חדש, שהבטיח מיליון דולר לכל מי שיישק למייסד האתר בישבן.

הגולשים התפלאו למצוא מסמך מפורט, מאושר ע"י עורך דין. האותיות הקטנות היו רק אלו: "התשלום מובטח בעולם הבא". ובכן, למי שעוד לא שם לב - יצאנו כבר מהישיבה, סביר להניח שכבר עברנו במסלול מקוצר כזה או אחר בצבא, וזה מספיק לנו לדעת: שקר החן והבל היופי, אבל אפילו האישה יראת ה' הגדולה ביותר, תהלל גם תתהלל ביופי שלה, אם ישנו.

אני תמיד אומר, שאנשים הם כמו אוכל: אתה מסתכל איך זה נראה לפני שאתה אוכל את זה. זהו. די. נמאס לי לתאר ולהסביר. כל מה שרציתי לומר הוא כך - די להרגיש רגשות אשמה על זה שאכפת לנו איך הבחורה נראית לפני. לרוב, אנחנו בסה"כ רוצים לראות שהיא נורמלית. וזה נכון לגבי כולנו, רק יש שמסתירים זאת יותר.

רובן הכולל של הבחורות לא ימשיכו קשר לטווח ארוך עם בחור שלא יכול לתת להם מידה בסיסית של ביטחון עצמי וכלכלי, אז גם לך, הגבר, יש מקום לדרוש שחברה שלך תתנהג כמו בחורה, ושיהיה לך אכפת קצת, איך שהיא נראית.

ואחרי שלמדנו את הלקח הראשון, אתם כבר מוכנים לשיעור בשבוע הבא, שיעסוק באיסור ללכת לבית קפה בדייט הראשון. הישארו עמנו.