איך שהחלטנו להתחתן חטפתי ג´ט-לג

איך מתרגלים לחיות ביחד כשחיים הרבה זמן ברווקות? נדב גלעד מסביר. (הערת המערכת: בשל פורים התעכב הטור בשבוע וביום שלישי האחרון התחתן נדב. מזל טוב)

חדשות כיפה נדב גלעד (גדליה) 22/03/14 19:14 כ באדר ב'

איך שהחלטנו להתחתן חטפתי ג´ט-לג

1.

נעלמתי לכם קצת בנושא הצעת הנישואין שלי. אני יודע, מודה. הייתי גרוע מידיי אפילו בשביל להתנצל. אך הבינוני, יקיריי. ברגע שהצעת נישואין לבת מזלך והיא השיבה בחיוב משמח לב, אין לך את העוז לפצוח בטורי תהילה והילה הקשורים לעניין נישואיך.

אתה זקוק למעט שקט בטורים כדי לסדר את מחשבות הלב. בכל זאת, המעבר מבדידות לזוגיות טומן בחובו קושי הנע בין כלשהו ל-ביג קושי.

2.

כמו בחופשים הקצרים של חנוכה ופסח. עד שאתה מתרגל למציאות החופש, אתה כבר צריך לחזור חלילה אל השגרה. מבורכת ככל שתהיה, המעברים האלה מרביצים בנו ג'ט-לג שמסופקני אם מישהו מצליח לשרוד אותו בלי להמתח עוד סנטימטר שלא היה קיים בגופו.

קשה. אין ספק. תשאלו את הילדים. בחופש הגדול עוד מספיקים להתאקלם לפסק הזמן בשביל שיהיה אפשר ליהנות ממנו. ומה רוצים במשרד החינוך? לקצר את החופש הגדול.

פלא הוא איך הם אינם חוששים לתופעת ה'ג'ט-לג חופש' שתפשה אף באפטר שאחרי החופש הגדול, רחמנא יצילנו. ואז מי יממן כדורי ג'ט-לג לכל ילד באשר הוא אחוז ג'ט-לג? משרד הבריאות? הרי כל אחד יפיל את התיק ממשרד לרעהו וילדי ישראל יאחזו בג'ט-לג עמוק שימשיך בגשר עד אחרי החגים. האם אין 'מושחתים נמאסתם' גדול מזה?!

אך עזבו אתכם מכל הביש הנ"ל, מה שמטריד אותי הוא מי יטפל בג'ט-לג הרווקים שלי?

3.

האם חשבתם פעם על רווק בן 27 שטעם קופסאות של בדידות שהחזיקו לו טור שבועי במשך תקופה ארוכה, שאט אט אט, מוצא את הפורמט הנכון לבדידות לדעתו, ואז פתאום, אבל פתאום, תופס שהוא בזוגיות מתעצמת אל על? והבדידות, אוי הבדידות הפכה לז"ל? הרי אין לך ג'ט-לג גדול מזה.

עד שהתרגלת לחיות את חיי הרווקות בהרפיה ואיזון בין חיפוש בת זוג בצורה ריאלית לבין אובססיית המרדף אחרי בת זוג פוטנציאלית, ופתאום, אבל פתאום, אתה כבר מבין שהפורמט הזה כבר לא רלוונטי (תודה לאל), ועליך להתאקלם למצב זוגי שלא הכרת מעולם.

הלו! מה קורה פה? עד שמצאתי את הנוסחה הנכונה לחיי רווקות תקינים, תכננתי לרשום אותה כפטנט ופתאום, הופ, טראח, אתה מגלה כי אילו לא החיים האמיתיים בכלל. והבדידות מה תהיה עליה?

הרי חשתי כקוסם מארץ עוץ כשנקשתי על ראש תחושת הבדידות והפכתיה לתחושה כייפית כל כך, אחרי אין ספור שיקויים נלוזים. ומה עכשיו? הא? הלו! מישהו שומע אותי?! הא, סלחי לי, יקרה, אני רגיל לצעוק את מחשבותיי כשאני לבד, מקווה שלא הפרעתי.

להזמנת הרצאותמופעים מוזיקליים ייחודים של נדב גלעד (גדליה):

http://tinyurl.com/MOFAIM-NADAV-GILAD

או חפשו 'נדב גלעד' בפייסבוק.