הקרע בין הדוכסים מגיע לשיאים חדשים

לראשונה מאז הודעת הארי ומייגן על פרישה מבית המלוכה הבריטי, נפגשו הדוכסים לשעבר עם קייט וויליאם באירוע רשמי. ואם היה למישהו ספק, הקרע בין הזוגות חריף מאי פעם. צפו בתיעוד המביך

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 13:38 טו באדר התשפ

הקרע בין הדוכסים מגיע לשיאים חדשים
קייט וויליאם, צילום: shutterstock

בדיוק כשחשבנו שמערכת היחסים בין הארי ומייגן למשפחת המלוכה מתחילה להסתדר, הגיע האירוע הרשמי הראשון מאז פרישתם, בו נכחו כל בני המשפחה, כולל המלכה בכבודה ובעצמה. "התהלוכה הרשמית השנתית במנזר ווסטמינסטר", היה גם האירוע האחרון של הארי ומייגן כ"בכירים בבית המלוכה".

כיאה לאירוע שכזה, ציפו מייגן והארי כי יקבלו את מלוא תשומת הלב והכבוד הראוי להם, אלא שהמלכה אליזבת', סברה כי האירוע האחרון, הוא דווקא הזדמנות להמחיש לעצמם ולעולם את הגדרתם החדשה, כך שבני הזוג לא הורשו לצעוד לצידה כשאר בני המשפחה.

(קייט, עם החיוך המאולץ בעולם)

 

במקום זאת, נדרשו הארי ומייגן לצעוד לבדם ראשונים, ולהתיישב מיד במקומותיהם, דבר המסמל את הירידה במעמדם. מי שלא אהב את ההוראה בנוסף לבני הזוג, הוא הנסיך וויליאם, שהודיע כי אם הארי לא מלווה את המלכה, גם הוא ואשתו יצעדו וייכנסו לבדם, בלי התהלוכה המסורתית.

אבל אם המחווה הזו ריגשה אתכם מידי, אל תטעו. כאשר נכנסו וויליאם וקייט אל מקומותיהם וחלפו על פניהם של הארי ומייגן, נמנעו בני הזוג מיצירת קשר עין, כך שמייגן תועדה אומרת "היי", לוויליאם שוב ושוב, אך נתקלה בהתעלמות. רק אחרי כמה רגעים מביכים, זכתה לשלום צונן. ואם ציפינו לראות את קייט מעט יותר מלכותית, ומתעלה מעל הסיטואציה המורכבת, כנראה שהגזמנו. גם היא בחרה שלא ליצור קשר עם הגיסים הפורשים, ושמרה על ארשת פנים קפואה למדי.

https://www.youtube.com/watch?v=7lceY0xDtoI

 

(הארי עצבני מתמיד)