לכל אישה מגיע ליהנות מסופ"ש בלי הבעל והילדים

נועה ירון דיין ודלית אייזנר, דיג'יי דאלי, הן שתי נשים שהגיעו מהעולם החילוני וחזרו בתשובה. יחד הן החליטו ליזום את "רוקדות על המים", סופ"ש נשי שכולו שיחות, הופעות ומסיבת ריקודים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/05/23 11:09 ח בסיון התשפג

לכל אישה מגיע ליהנות מסופ"ש בלי הבעל והילדים
צילום: shutterstock

נועה ירון דיין ודיג'יי דאלי, דלית אייזנר, הן צמד נשים מובילות, כל אחת בתחומה. שתיהן חזרו בתשובה ומנהלות כיום אורח חיים דתי, תוך השפעה גם על סביבתן. ירון דיין היא אשת תקשורת וסופרת, הפעילה גם ברשתות החברתיות ומשפיעה בציבור הדתי. דיג'יי דאלי הוכתרה לאחת מעשרת התקליטנים הטובים בעולם וניגנה מול מאות אלפי אנשים בפסטיבלים הגדולים בעולם. יחד הן החליטו שגם לנשים דתיות מותר ליהנות, ויזמו את האירוע "רוקדות על המים".

דלית אייזנר

דלית אייזנר צילום: דלית אייזנר

שיחות, הופעות ומסיבת ריקודים - סופ"ש נשי במלון רמאדה

האירוע הנשי התקיים כבר עשר פעמים. בכל פעם מתכנסות נשים דתיות, חרדיות, מסורתיות, חילוניות, נשואות, רווקות, עם ילדים ובלי ילדים, לאירוע אחד שכולו מוזיקה, רוחניות וכיף. הארועים סגורים ויוקרתיים, ומאפשרים לנשים מתחם סגור וסטרילי בו הן יכולות להיפגש ולבלות, להיפגש, להשתחרר ולרקוד. כל נשות הצוות העובדות באירועים אלו הן נשים בלבד, והכוח הנשי השולט במלוא יופיו ועוצמתו.

האירועים משלבים שיחת העצמה והשראה של נועה ירון דיין, הופעות של זמרות, מוסיקאיות ואומניות מכל התחומים, מיזמים חברתיים נשיים התומכים בנשים למען נשים ומסיבת ריקודים עם דיג'יי דאלי, שהיא כולה חגיגה של נשיות תוססת. הארועים זכו להצלחה מסחררת, והפכו לאירוע שהקהל הנשי מחכה לו ומשתתף באופן קבוע. 

רוקדות על המים

רוקדות על המים צילום: דלית אייזנר

אי אפשר שלא להידבק באנרגיות של נועה ירון דיין ודיג'יי דאלי

השתתפנו באירוע חשיפה לסופ"ש שיערך השנה, ונהנינו מכל רגע. האנרגיות הקופצניות של נועה ירון דיין ודיג'יי דאלי מדבקות ברגע, גורמות לך לקום לרקוד כשצריך ולהתחבר לנפש ברגעים המתאימים. כל רגע באירוע הוא חגיגה נשית, נחת מהטרדות היומיומיות ומפגש עם נשים מיוחדות ומגוונות שלכל אחת סיפור משלה. הסופ''ש המלא ייערך ב-22-24.6 במלון רמאדה בנתניה, וההרשמה אליו בעיצומה.

רוקדות על המים

רוקדות על המים צילום: ללא

הכותבת הייתה אורחת באירוע "רוקדות על המים".