בחני את עצמך: 4 שיטות לבחורה הדתייה איך להזמין מישהו לדייט

נראה כי מעמד האישה מעולם לא היה טוב יותר, ועדיין, רובנו מתקשות להזמין בחור לדייט, גם בעולם שבו השידוכים הפכו להיות נחלת הכלל. אספנו עבורכן רעיונות איך להתחיל עם החמוד מבית הכנסת, וכמובן שגם החברות מוזמנות לסייע תמיד | ניפגש בשמחות

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/08/22 14:58 כז באב התשפב

בחני את עצמך: 4 שיטות לבחורה הדתייה איך להזמין מישהו לדייט
צילום: shutterstock

אפשר להבין אנשים שלא מתים על כל מה שהתרבות הפרוגרסיבית מציעה לנו. השפה הרב מגדרית עלולה לבלבל, הפוליטיקלי קורקט כבר ממש מעייף ובכלל, מרגיש שכל אחד רק מחפש איפה יש דפוס בעייתי בעולם שכדאי לשנות. אבל, למרות כל ההקדמה הזו, אם אני צריכה לבחור שינוי תרבותי אחד שקרה בעולם לטובה, חד משמעית הוא יהיה "תרבות ההתחלות". אם פעם זה היה ברור שכל סמינריון של בני עקיבא מספק הזדמנות לבחור שמעוניין להתחיל עם מישהי, היום יש יותר ויותר נשים שלוקחות אחריות ועושות את הצעד הראשון.

כואב לי על כל אותן מיליוני נשים לאורך ההיסטוריה שחשקו בבחור מהשכונה ומעולם לא יכלו לגשת ולהתחיל שיחה נחמדה. אלא, היו צריכות ללכוד את תשומת ליבו ולחכות עד שיבחין בהן, מה שלא בהכרח יקרה אי פעם. במיוחד לאירועים מהסוג הזה ערכנו רשימה עם ארבעה רעיונות לרווקה הדתייה איך לגשת לגבר, מחכים להזמנה לחתונה, בלי לחץ.

1. הבחורה הישירה

זהירות, השורות הבאות מיועדות לבנות אמיצות בלבד. במקום להסתבך ולנסות ליצור את הרגע המתאים, פשוט לגשת לבחור ולשאול אותו באופן הכי ישיר: "שלום, ממש מצאת חן בעיני ואשמח לדעת אם תרצה לשבת איתי לכוס קפה?". בסוף, רוב האנשים מתים על דוגרי. כמה דגשים חשובים להולכות בדרך הזו: אם אפשרי כדאי לברר אם העלם בכלל פנוי כדי לחסוך מבוכה מיותרת, וכדאי תמיד לתת פתח יציאה, כדי שלא ירגיש שסירוב יפגע בך.

חשוב להשאיר פתח יציאה לבחור

חשוב להשאיר פתח יציאה לבחור צילום: shutterstock

2. הסוכנת הסמויה

מתאים במיוחד לדוסים. כל בלשית מתחילה שפוגשת בחור דתי אמורה לעלות על קשר כלשהו ביניהם תוך כמה דקות: אם זה שיטוט בדף פייסבוק וחיפוש אחר חברים משותפים ואם זה הישיבה שבה הוא למד שבדיוק בן דוד של השכן שלך מכיתה ג' התחיל ללמוד בה גם. ברגע שמצאת קשר, נסי להגיע לבחור חלומותייך דרכו. זו דרך קצת יותר "רשמית" למי שעדיין מתקשה לעכל את הרעיון של להתחיל עם המין השני.

קבלי ביטול, יש טבעת

קבלי ביטול, יש טבעת צילום: shutterstock

3. באה לעזרת חברה

אנחנו בעד אמינות כמובן, אבל יש מקרים שאפשר להכניס גם שקר לבן. כולנו ראינו פוסטים שאנשים פרסמו "בשביל החבר". אז גם כאן, ראיתן מישהו חמוד ואתן פשוט משתתקות מהמחשבה לגשת אליו? נסו לשלוח חברה שתעשה את העבודה במקומכן. רק תיזהרו שהיא לא תצא איתו בסוף בעצמה, כבר היו מקרים מעולם.

גם חברה יכולה לסייע צילום: shutterstock

4. אווירה מתאימה

אם מדובר בקראש ילדות או סתם מישהו אקראי שאת מגלה בו עניין ובא לך לבדוק מעבר, תמיד אפשר לארגן מפגש ולשלוח רמזים. אזהיר מראש שזוהי הדרך הארוכה והרבה פעמים גם זאת שמזמנת אכזבות. גברים לא ידועים ביכולת הבנה דקה או פענוח רמזים. לפעמים סיטואציה חברתית מתאימה יכולה להוות שבירת קרח והתחלה של זוגיות מדהימה, במידה ולא בא לך לקפוץ ראש ולהרוס קשר חברי שכבר קיים.

אולי בסוף תהיה זוגיות מדהימה

אולי בסוף תהיה זוגיות מדהימה צילום: shutterstock