אגרטל פרחים או ספר|מה קונים לחמות?

יחסי "חמות- כלה" תמיד נחשבו למורכבים בשל סיבות רבות. לכן ראש השנה הוא הזדמנות טובה לפתיחת דף חדש ואם כבר דף חדש, הוא חייב לבוא עם שי צנוע. אז מה קונים?

חדשות כיפה דניאל וייס 29/08/21 14:39 כא באלול התשפא

אגרטל פרחים או ספר|מה קונים לחמות?
צילום: shutterstock

הוזמנת להורי בעלך לחג, נחמד! את לא צריכה להעמיד ארוחות, לסדר את הבית, לסדר מקומות לינה לאורחים, לחשב, לחתוך, לקצוץ ולסדר שעון שבת.. הכל נחסך ממך בעבור כיבוד ההורים של בעלך וגם של בעלך עצמו. אבל כאב ראש אחד לא נחסך ממך והוא: מה קונים לחמות. זוהי סוגייה עתיקת יומין שנשים רבות דנו ותהו בה. אנחנו כאן כדי לתת מענה למתנות כיפיות שישמחו ובעיקר יהיו תשומת לב נכונה עבור החמות.

קני לה מוצר שימושי לחג. בכל חג כיף להתחדש עם כלים המותאמים לחג עצמו, קערת דבש שכזאת יכולה להיות מתנה מקסימה שתחדש את שולחן החג כולו. כמו הצלוחית על צלחת העץ המקסימה של המותג "מיקאלה"

צילום: מיכל אהרוני- מיקאלה

 

יודאיקה בחגים זוהי מתנה שתמיד רלוונטית, החל מנטלה או מזוזה, סכין חיתוך לחלות או כיסוי לפלטה, הכל יכול להיות רלוונטי ולשמח. שימי לב מהו הפריט אותו לא החליפה חמתך מזה זמן ורכשי לה אחד, גם המזוזות האלו של המותג מיקאלה של המעצבת מיכל אהרוני יכולות להיות מתנה משמחת ביותר

צילום: מיכל אהרוני- מיקאלה

 

הסיוע לחג עם בישולים ואפייה יכולים להקל מאוד על המארחת. אם תכיני עוגת דבש מפנקת או חלת דבש בתבנית יפה שתישאר לה גם אחרי החג, זאת יכולה להיות מתנה כפולה. אז המתכון- עלינו:

מתכון לעוגת דבש בלינק:
עוגת דבש

ומתכון לחלת דבש בלינק

חלת דבש חגיגית

והתבנית המקסימה של "דארלינג" חנות מתנות ביקיר, שיכולה להיות הבסיס לכל עוגה או חלה

תבנית לעוגה

תבנית לעוגהצילום: יפתח מורן

אם החלטת ללכת על הקלאסיקה של פרחים יפים לחג, הרי שאם הם יבואו בתוך אגרטל יפה המתנה תישאר גם אחרי שהפרחים ינבלו, כך הפרחים יקשטו את שולחן החג והאגרטל ישאר למזכרת לכל השנה. האגרטלים מהחנות "דארלינג" בישוב יקיר

אגרטל דארלינג

אגרטל דארלינ גצילום: יפתח מורן

והצעה אחרונה וחביבה, שאי אפשר ליפול בה, היא פשוט תמונה משפחתית. בטוח הצטלמתם באיזה חופשה משפחתית או באיזה שהו אירוע השנה, תמונה מושקעת שכזאת על בלוק עץ (ניתן לעשות בכל חנות פוטו) עם כיתוב של שנה טובה, יכולה להיות בול מה שכל חמות רוצה- משפחה וחיוכים.

צילום: shutterstock

  •