מדרשה חדשה במודיעין תשלב לימודי קודש עם הכנה לאקדמיה

המדרשה החדשה, אותה הקים הרב אליעזר שנוולד יחד עם רעייתו, תעסוק בלימודים תורניים בשעות הערב, כשבשעות הבוקר והצהריים ישתלבו הבנות בעבודה קהילתית ובהכנה ללימודים אקדמיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/13 17:29 יא בסיון התשעג

מדרשה חדשה במודיעין תשלב לימודי קודש עם הכנה לאקדמיה
יחצ, צילום: יחצ

מדרשה חדשה לבנות במודיעין תשלב תרומה לקהילה לצד לימודי קודש ולימודים מקצועיים - לרבות השלמת בגרויות ופסיכומטרי - כשהיא מיועדת לבנות לאחר פרק התנדבותן לשירות הלאומי. המדרשה החדשה מבקשת לסייע לבנות בטרם תקופת לימודיהן באקדמיה והיא הוקמה על ידי הרב אליעזר שנוולד, ראש ישיבת ההסדר במודיעין, יחד עם רעייתו.

במדרשה מציינים כי תוכנית הלימודים מתבססת על שעות אחר הצהריים, תוך עיסוק בשיעורי אמונה, חסידות, תנ“ך, פרשנות והלכה. בשעות הבוקר והצהריים בנות האולפנה יעסקו בכל מה שלא קשור ללימודים תורניים - לרבות תרומת לקהילה, הכנה לאקדמיה ועבודה.

הרב שנוולד מסביר כי ”בנות רבות בשלב הזה של החיים נמצאות בפרשת דרכים מאוד חשובה בחייהן. הן רוצות להעמיק את עולמן הרוחני והדתי אבל במקביל הן רוצה לעבוד, להתכונן לפסיכומטרי ולהחליט על תחום הלימודים המתאים להן. שנה זו יכולה להוות עבורן שנת חשובה של מעבר בין תקופת השרות לבין תקופת הלימודים תוך כדי אתנחתא מסוימת וצבירת כוחות לקראת השלב הבא של חייהן“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן