וייז השיקה אופציית ניווט להגעה למקווה

בשורה לטובלות: המשרד לשירות דת, בשיתוף אפליקציית הניווט וויז השיקו אפשרות לחיפוש מקווה קרוב, בתוך האפליקצייה הקיימת, כולל מספר טלפון ושעות פתיחה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/04/14 10:01 ז בניסן התשעד

וייז השיקה אופציית ניווט להגעה למקווה
יחצ, צילום: יחצ

אפליקציית הניווט וויז השיקה הבוקר (ב') את האפשרות לחיפוש מקווה קרוב, דבר אשר ישפר באופן משמעותי את ההתמצאות של הנשים בשירות הדת החשוב.

לעיתים נתקלות הטובלות בסיטואציה מביכה בה הן מחפשות מקווה באזור שאינן מכירות, כתוצאה מחוסר נעימות הן מעדיפות לחפש בעצמן, מסתבכות ומאחרות ולעיתים, אף לא מוצאות את המקווה.

חידוש נוסף מיועד לציבור הטובלות בעלות המוגבלויות. באפליקציה אפשר לדעת, בנוסף לפרטי יצירת הקשר, האם המקווה הינו מונגש והאם ניתן להגיע אליו בעזרת כיסא גלגלים.

באמצעות השירות החדש, אשר נעשה בשיתוף עם המשרד לשירותי דת, תקיש האישה את המילה 'מקווה' בשורת החיפוש והתוכנה תעלה לבחירה את המקוואות הקרובים ביותר למיקומה, כולל מספר הטלפון של הבלנית במקום וכן את שעות הפתיחה. לאחר הבחירה במקווה הטובלת תבחר הטובלת באופציה "סע" , בדומה לאפשרות החיפוש המקובלת בוויז ותגיע ליעד.

(צילום: צילום מסך)

במשרד לשירותי דת בירכו על ההשקה של השירות החדש ומנכ"ל המשרד אלחנן גלט מסר כי "שיפור שירותי הדת והפיכתם לידידותיים הוא יעד אסטרטגי שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך. כעת, היעד מתורגם לשטח והניווט למקוואות הוא צעד חשוב ומתקדם מבחינה טכנולוגית"

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן: "וויז נמצאת איתנו בכל נסיעה, ואך טבעי שגם שירותי הדת יימצאו שם. בכך אנו זוכים להגשים את חזונו של הרב קוק שאמר "הישן יתחדש והחדש יתקדש."